śmiało zmieścisz się

PiteR

obraz kartonowego panstwa, którego motto
brzmi: „Smialo, zmiescisz sie”.

https://krytykapolityczna.pl/multimedia/podcast/praca-na-kolei-zderzenie-czolowe/

--
Piter

Wowa moim pasterzem
himarsa się nie ulękne

Dąbrowski

W dniu 07.04.2023 o 11:54, PiteR pisze:
> obraz kartonowego panstwa, którego motto
> brzmi: „Smialo, zmiescisz sie”.
>

> https://krytykapolityczna.pl/multimedia/podcast/praca-na-kolei-zderzenie-czolowe/

9:40 - "sadzało się czasem na nastawni kogoś kto kompletnie nie miał
wiedzy o danym miejscu i pisało się maszynistom rozkaz - słuchajcie tam
jest człowiek, który kompletnie nie wie co on robi, możecie jechać 20 na
godzinę, nie szybciej"

Czy ten człowiek wie co mówi? Bo ja mimo przepracowania na kolei ponad
30 lat o czymś takim nigdy nie słyszałem. Bzdura totalna. Jak Jakubowski
to sobie wyobraża, że semafor wskazuje sygnał "Stój" a maszynista jedzie
20 km/godz bo dostał rozkaz, że ten semafor obsługuje "człowiek, który
kompletnie nie wie co on robi"?