Koniec biletów taniomiastowych i bliskomiastowych PKP Intercity.

Krzysztof kw1618

May 11, 2022, 1:08:13 AMMay 11
Koniec biletów taniomiastowych i bliskomiastowych PKP Intercity. "Ukryta
podwyżka" >>

https://olsztyn.wyborcza.pl/olsztyn/7,48726,28432524,koniec-biletow-taniomiastowych-i-bliskomiastowych-pkp-intercity.html

Sebastian Dziarmaga-Działyński

May 18, 2022, 2:41:40 AMMay 18
Zależy. Wczoraj robiłem kółeczko na Regiokarnecie i potrzebowałem je domknąć na odcinku Katowice-Częstochowa. Po likwidacji Regiokarnetu w KŚ trzeba kupic bilet. KS za 22 albo PR do Aniolowa z Regiokartą za 16 z groszami. A tu mi się Chemik trafił. Prościutko do samego Radomska za 14 zeta.
No ale smutne, że teraz jeszcze większe powiązanie biletu z konkretnym pociągiem. Polska szybsza kolej upodabnia się do busów i samolotów.

Pozdrawiam
SDD