Bilety PKP IC z przesiadkami

Adam

Na stronie PKP Intercity nie ma możliwości zakupu biletu z 2 przesiadkami, wszystkie pociągi mają być pociągami spółki IC. Co najwyżej można zakupić z jedną przesiadką. Czy w kasie PKP jest możliwość zakupu biletu z dwoma przesiadkami (w jednej taryfie kilometrowej)?

Grzexs

> Na stronie PKP Intercity nie ma możliwości zakupu biletu z 2 przesiadkami, wszystkie pociągi mają być pociągami spółki IC. Co najwyżej można zakupić z jedną przesiadką. Czy w kasie PKP jest możliwość zakupu biletu z dwoma przesiadkami (w jednej taryfie kilometrowej)?

Jeszcze jakiś rok temu się dawało, teraz to nie wiem.

Spróbuj kupić bilet przez koleo.pl albo bilkom.pl, coś mi się snuje, że
gdzieś tam można.
--
Grzexs

Adam

Koleo w ogóle nie sprzedaje biletów przewoźnika PKP Intercity. W Bilkom podobnie jak w e-IC "Niedostępne"

SW3

W dniu 21.09.2022 o 22:33, Grzexs pisze:
> albo bilkom.pl, coś mi się snuje, że gdzieś tam można.

Na bilkom można sobie poradzić jeśli się da wstawić w środek innego
przewoźnika. Bo zasada jest taka, że nie może być więcej niż 2 pociągi
IC pod rząd, ale już np. IC -> IC -> PR -> IC -> IC może być.

Np. ja kiedyś kupiłem bilet na taką trasę:
Rzeszów
TLK311
Lublin Główny
R22403
Świdnik Miasto
IC28106
Warszawa Wschodnia
IC1512
Malbork
choć wcale się do Świdnika nie wybierałem i tylko się martwiłem czy mi
miejsce nie przepadnie jeśli do IC28106 wsiądę w Lublinie zamiast w
Świdniku. Nie przepadło :)

--
SW3