[rel] Wizyta w Ustrzykach Dolnych i Krościenku.

Tomasz K,.

Zapraszam do zapoznania się z moją relacją z przejazdu do Ustrzyk Dolnych i Krościenka.
https://kolejapopolsce.blogspot.com/2022/08/wizyta-w-ustrzykach-dolnych-i-kroscienku.html

SW3

W dniu 30.08.2022 o 12:24, Tomasz K,. pisze:
> Zapraszam do zapoznania się z moją relacją z przejazdu do Ustrzyk Dolnych i Krościenka.
> https://kolejapopolsce.blogspot.com/2022/08/wizyta-w-ustrzykach-dolnych-i-kroscienku.html

Bez przesady z tym kiszeniem. W Ustrzykach jest pare rzeczy do
oglądnięcia akurat w 4 godziny. Również muzeum BdPN jest w końcu otwarte.
--
SW3