24 otwarcie nowej linii metra

PiteR

juz grzeję silniczki :)

https://www.youtube.com/watch?v=7RcXq-8cOac
https://www.youtube.com/watch?v=OggrRqn0jSU
https://www.youtube.com/watch?v=1S3J1d9BpUo

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

Robert von Oliva (naruciakk)

Jeszcze Jago: https://www.youtube.com/watch?v=bChU8XQTBv8
Ogółem sam też dosyć intensywnie sprawdzam ceny lotów w czerwcu i lipcu
(raczej w lipcu, ale moooże ;))

PiteR

in <news:20220524225...@lab.localdomain>
user Robert von Oliva (naruciakk) pisze tak:
Nie mam teraz czasu. Przejechałem się tylko ze stacji
Custom House do Woolwich Arsenal.

https://www.alamy.com/stock-photo-woolwich-arsenal-station-woolwich-london-england-uk-135743312.html
https://en.wikipedia.org/wiki/Royal_Arsenal#/media/File:Woolwich_royal_arsenal_gatehouse_1.jpg

Trwa to teraz mrugnięcie okiem nowym tunelem pod Tamizą zamiast telepać się kolejką DLR naokoło.

Składy takie jak jeżdzą podmiejskie np Stratford do Ilford.

W weekend pojadę w stronę zachodnią do Paddington.

Nie wiem jeszcze o co kaman (pewnie o kasę) ale linia Elizabeth
jest oddzielona bramkami od DLR czyli jest oddzielną podróżą
i trzeba przykładać kartę nie dwa razy a co najmniej cztery.

--
Piter

stoi na stacji lokomotywa

Robert von Oliva (naruciakk)

PiteR <em...@fauszywy.pl> wrote:

> [...]
> jest oddzielona bramkami od DLR czyli jest oddzielną podróżą
> i trzeba przykładać kartę nie dwa razy a co najmniej cztery.

Mozliwe, ze chodzi o jakies kwestie techniczne. Ale tak czy inaczej
jest to raczej out-of-station interchange, wiec nie policza podwojnie ;)