Dyliżans XVI-XIX wiek

Henryk Hajdan

Może ktoś wie co wpisać w google aby znaleźć jakieś trasy stałych
dyliżansów w Księstwie Warszawskim i Europie ?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Dyli%C5%BCans

Sebastian Dziarmaga-Działyński

niedziela, 28 sierpnia 2022 o 08:45:09 UTC+2 Henryk Hajdan napisał(a):
> Może ktoś wie co wpisać w google aby znaleźć jakieś trasy stałych
> dyliżansów w Księstwie Warszawskim i Europie ?

Np. tak:

дилижансы XIX в расписание

Robert Tomasik

W dniu 28.08.2022 o 08:45, Henryk Hajdan pisze:
> Może ktoś wie co wpisać w google aby znaleźć jakieś trasy stałych
> dyliżansów w Księstwie Warszawskim i Europie ?
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Dyli%C5%BCans

Niby nie wprost, ale jak wpisałem "stacja pocztowa", to wyskoczyło wiele
obiektów w Polsce. Pewnie dałoby się to połączyć w trasę. Ale może ktoś
coś mądrzejszego wymyśli.

--
Robert Tomasik