Amerykaniec miażdży komusze PKP

Video Hunter

Sep 10, 2021, 1:47:25 PM9/10/21

Robert von Oliva (naruciakk)

Sep 13, 2021, 7:46:32 AM9/13/21
Thibault, autor tego kanału, jest z Francji (pracował w Stanach przez
jakieś 2 lata). Ogólnie bardzo sympatyczny kanał, autor bardzo stara
się pokazywać każde możliwe połączenie kolejowe w jak najlepszym
świetle, co tylko powoduje, że krytyka PKP IC jest tutaj tak silna.

On Fri, 10 Sep 2021 10:47:23 -0700 (PDT)
Video Hunter <pl.vide...@gmail.com> wrote:

> https://youtu.be/FT7IL49eWIg

Smok Eustachy

Sep 14, 2021, 10:21:26 AM9/14/21
W dniu 13.09.2021 o 13:47, Robert von Oliva (naruciakk) pisze:
A tak konkretnie to co mu nie pasi? Kiblem niech sie przejedzie

jagular

Sep 14, 2021, 12:48:59 PM9/14/21
W dniu 14.09.2021 o 16:21, Smok Eustachy pisze:
Oglądnąłem od deski do deski, ot jeden z tysięcy kibiców, którzy siedząc
z boku boiska wiedzą lepiej od Lewego jak strzelić gola.

---
Jagular

Dąbrowski

Sep 15, 2021, 5:19:18 PM9/15/21
W dniu 2021-09-14 o 16:21, Smok Eustachy pisze:

> A tak konkretnie to co mu nie pasi? Kiblem niech sie przejedzie

Prysznic był nieczynny i śniadanie nie smakowało. No i spodziewał się
wagonu sypialnego od Warszawy a nie od Katowic. Też bym się wkurzył.

Smok Eustachy

Sep 16, 2021, 1:17:48 PM9/16/21
W dniu 15.09.2021 o 23:19, Dąbrowski pisze:
Żelazne racje na 3 dni miał?

K. Sz.

Sep 17, 2021, 11:02:20 AM9/17/21
W dniu 2021-09-15 o 23:19, Dąbrowski pisze:

> Prysznic był nieczynny i śniadanie nie smakowało. No i spodziewał się
> wagonu sypialnego od Warszawy a nie od Katowic. Też bym się wkurzył.

A może prysznic czynny-nieczynny z powodu zarazy?

Z tym wagonem i drutami (czy co to tam było na magistrali) to faktycznie
niefart, ale czy to ma tak wiele wspólnego z komuchami? Wagon, zdaje
się, nie dojechał wskutek wypadku w Czechach.

BTW moja ślubna jechała Łokietkiem kiedyś tam, jak się druty pod
Krakowem porwały i przyjechała o trzeciej w nocy. Czekamy na 17 zł z
tytułu reklamacji :) Bywa.

jagular

Sep 22, 2021, 3:12:31 PM9/22/21
W dniu 16.09.2021 o 19:17, Smok Eustachy pisze:
Amerykanin ??? On jak by do środka dżungli trafił to by zaraz za komórkę
łapał żeby najbliższego McDonaldsa zlokalizować.

---
Jagular