Amerykaniec miażdży komusze PKP

Video Hunter

Robert von Oliva (naruciakk)

Thibault, autor tego kanału, jest z Francji (pracował w Stanach przez
jakieś 2 lata). Ogólnie bardzo sympatyczny kanał, autor bardzo stara
się pokazywać każde możliwe połączenie kolejowe w jak najlepszym
świetle, co tylko powoduje, że krytyka PKP IC jest tutaj tak silna.

On Fri, 10 Sep 2021 10:47:23 -0700 (PDT)
Video Hunter <pl.vide...@gmail.com> wrote:

> https://youtu.be/FT7IL49eWIg

Smok Eustachy

W dniu 13.09.2021 o 13:47, Robert von Oliva (naruciakk) pisze:
A tak konkretnie to co mu nie pasi? Kiblem niech sie przejedzie

jagular

W dniu 14.09.2021 o 16:21, Smok Eustachy pisze:
Oglądnąłem od deski do deski, ot jeden z tysięcy kibiców, którzy siedząc
z boku boiska wiedzą lepiej od Lewego jak strzelić gola.

---
Jagular

Dąbrowski

W dniu 2021-09-14 o 16:21, Smok Eustachy pisze:

> A tak konkretnie to co mu nie pasi? Kiblem niech sie przejedzie

Prysznic był nieczynny i śniadanie nie smakowało. No i spodziewał się
wagonu sypialnego od Warszawy a nie od Katowic. Też bym się wkurzył.

Smok Eustachy

W dniu 15.09.2021 o 23:19, Dąbrowski pisze:
Żelazne racje na 3 dni miał?

K. Sz.

W dniu 2021-09-15 o 23:19, Dąbrowski pisze:

> Prysznic był nieczynny i śniadanie nie smakowało. No i spodziewał się
> wagonu sypialnego od Warszawy a nie od Katowic. Też bym się wkurzył.

A może prysznic czynny-nieczynny z powodu zarazy?

Z tym wagonem i drutami (czy co to tam było na magistrali) to faktycznie
niefart, ale czy to ma tak wiele wspólnego z komuchami? Wagon, zdaje
się, nie dojechał wskutek wypadku w Czechach.

BTW moja ślubna jechała Łokietkiem kiedyś tam, jak się druty pod
Krakowem porwały i przyjechała o trzeciej w nocy. Czekamy na 17 zł z
tytułu reklamacji :) Bywa.

jagular

W dniu 16.09.2021 o 19:17, Smok Eustachy pisze:
Amerykanin ??? On jak by do środka dżungli trafił to by zaraz za komórkę
łapał żeby najbliższego McDonaldsa zlokalizować.

---
Jagular