w końcu nowy dworzec

PiteR

w perle północy. Mieście seksu i byznesu
gdzie psy dupami szczekajo a wróble po 5kg majo.

Byłem w Polsce na urlopie, na własne oczy widziałem.

https://gazetaolsztynska.pl/867062,ZDJECIA-Budynek-Dworca-Glownego-zniknal-z-powierzchni-ziemi.html

--
Piter

poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
waszego czołgu.

PiteR

in <news:XnsAF17EDC4D4E...@127.0.0.1>
user PiteR pisze tak:

> w perle północy. Mieście seksu i byznesu
> gdzie psy dupami szczekajo a wróble po 5kg majo.
>
> Byłem w Polsce na urlopie, na własne oczy widziałem.

> [...]

dziadostwo jebane, firma Zdzisiek & Rysiek

a miały być szklane domy, drugi Dubaj normalnie
do sklepu Gucci kolejka :)

ja wiedziałem że tak będzie, ja wiedziałem...

https://gazetaolsztynska.pl/894274,Nieruchomosc-na-sprzedaz-Kazdy-moze-miec-wiezowiec-przy-dworcu.html