Rozkład jazdy 2021/2022

Krystian Wiśniewski

Jan 28, 2021, 6:56:07 AM1/28/21
Witam. Jakie pociągi są Wasze propozycje do rozkładu jazdy 2021/2022?
Jestem ciekawy z Waszej propozycji :)

Adam Kieryluk

Mar 6, 2021, 4:04:51 PM3/6/21
czwartek, 28 stycznia 2021 o 12:56:07 UTC+1 jahba...@gmail.com napisał(a):
> Witam. Jakie pociągi są Wasze propozycje do rozkładu jazdy 2021/2022?
> Jestem ciekawy z Waszej propozycji :)

IC Bolko z Lublina do Jeleniej Góry, a w sezonie do Szklarskiej Poręby. Bardzo brakuje połączenia Kotliny Jeleniogórskiej i ziemi wałbrzyskiej z Kielecczyzną, Radomiem i Lubelszczyzną.

LHS1

Mar 7, 2021, 11:00:42 AM3/7/21
A wznowienie ruchu pasażerskiego między Polską a Kaliningradem nie
przewiduje się w tym roku, przynajmniej latem?

Marcin Koleje

Mar 17, 2021, 12:18:36 PM3/17/21
Jakie pociągi między Radomiem a Warszawą pojadą przez Warkę i które się w Warce zatrzymają

Krystian Wiśniewski

Mar 20, 2021, 7:54:09 AM3/20/21
@Adam Kieryluk
O której IC Bolko odjedzie z Lublina do Jeleniej Góry? O 11-11:30?
A czy pociąg z Lublina do Szczecina przez Radom, Kielce, Wrocław dalej zostanie i czy jedzie kategorie jako IC zamiast TLK?

Majkel Majkel

May 14, 2021, 3:19:04 AM5/14/21
Bolko do Jeleniej Góry to byłoby coś, ale lepszy byłby EIC CHETMAN

Krystian Wiśniewski

May 26, 2021, 10:02:03 AM5/26/21
Od grudnia IC PODHALANIN Zakopane - Szczecin Główny p. Wadowice, Bielsko-Biała, Żory, Rybnik, KNURÓW, Gliwice.

Adam Bankowski

May 28, 2021, 5:35:06 PM5/28/21
Połowa roku za nami i tradycyjnie jakie pociągi i kierunki z Radomia na grudzień

Krystian Wiśniewski

May 29, 2021, 8:40:37 AM5/29/21
RADOM
TLK WYCZÓŁKOWSKI Lublin Główny - Świnoujście
IC KARŁOWICZ Warszawa - Zakopane
TLK KRASZEWSKI Kraków Główny - Białystok p. Lublin, Łuków, Siedlce, Czeremcha
IC BOLKO Lublin Główny - Jelenia Góra
Mam tylko tyle i nic więcej

Ksiedzu

Od nowego rozkładu jazdy będzie reaktywacja przewozów pasażerskich na odcinku Tomaszów Maz. - Końskie - Skarżysko-Kamienna:

Skarżysko Kamienna 4:59 - Opoczno 6:04; kursuje codziennie, obsługa SA139;
Skarżysko Kamienna 7:41 - Łódź Kaliska 10:49; kursuje codziennie, obsługa SA139;
Skarżysko Kamienna 11:20 - Opoczno 12:27; kursuje w C, obsługa SA135;
Skarżysko Kamienna 15:50 - Łódź Kaliska 19:13; kursuje codziennie, obsługa SA139;

Opoczno 6:11 - Skarżysko Kamienna 7:16; kursuje codziennie, obsługa SA139;
Łódź Kaliska 6:57 - Skarżysko Kamienna 9:55; kursuje codzienne, obsługa SA139;
Tomaszów Mazowiecki 9:30 - Skarżysko Kamienna 11:05; kursuje codziennie, obsługa SA135;
Łódź Kaliska 15:06 - Skarżysko Kamienna 18:20; kursuje codzienne, obsługa SA139.

Mickey Mike

Szanowny Ksiedzu,
Czy wiesz może co PKP Intercity planuje dla stacji Goleniów w rozkładzie jazdy 2021/2022?
Z góry dziękuję za infomację.

Ksiedzu

- TLK UZNAM Warszawa Wschodnia - Świnoujście i z powrotem
- IC MEWA Warszawa Wschodnia - Świnoujście i z powrotem
- IC PODLASIAK Suwałki - Warszawa Wschodnia - Świnoujście i z powrotem
- TLK WYCZÓŁKOWSKI - Świnoujście - Częstochowa Stradom - Lublin i z powrotem
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Gł. - Świnoujście i z powrotem
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - Świnoujście i z powrotem
- TLK WOLIN Świnoujście - Katowice i z powrotem

Krystian Wiśniewski

@Ksiedzu

a co PKP Intercity planuje dla stacji Szczecin Główny i Kostrzyn w RJ 2021/22?

Super Kolej

Panie Ksiedzu,

W imieniu grupy Super Kolej przesyłam jeszcze pytanie, jeśli Pan mógłby odpowiedzieć, to bylibyśmy bardzo wdzięczni,
Czy w porównaniu do obecnego rozkładu jazdy planowane są jakieś zmiany dla stacji Szczecinek w zakresie połączeń dotowanych PKP IC? Jeśli mógłby Pan przekazać połączenia, to bylibyśmy bardzo radzi.

Krystian Wiśniewski

I jeszcze jedno, panie Ksiedzu,

Czy pan wie, jakie pociągi jadą na stacji Gorlic Zagórzanych w RJ 2021/22? To kolega chce wiedzieć i byłby bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam

Ksiedzu

- TLK WETLINA Zagórz - Kraków Główny i z powrotem
- TLK BIESZCZADY Zagórz - Kraków Główny i z powrotem

Krystian Wiśniewski

Ok, panie Ksiedzu, a dla stacji Szczecin Główny i Kostrzyn?

Ksiedzu

wtorek, 22 czerwca 2021 o 11:05:37 UTC+2 jahba...@gmail.com napisał(a):
> Ok, panie Ksiedzu, a dla stacji Szczecin Główny i Kostrzyn?

Te stacje są dosyć duże w porównaniu do Gorlic lub Goleniowa i potrzebuję czasu.

Krystian Wiśniewski

Ok

Super Kolej

wtorek, 22 czerwca 2021 o 11:31:58 UTC+2 jahba...@gmail.com napisał(a):
> Ok
To jak Szczecin duży to może Szczecinek mógłby być mniejszy i możnaby było prosić o połączenia? Bardzo nam zależy. Pozdrawiamy.

Ksiedzu

Szczecinek
- TLK BURSZTYN Przemyśl Gł. - Kołobrzeg
- TLK PIRAT Bohumin - Kołobrzeg
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Gł. - Ustka (grupa wagonów dzielona w Poznaniu)
- IC SZKUNER Wrocław Gł. - Ustka
- IC BOSMAN Wrocław Gł. - Kołobrzeg
- TLK ZEFIR Kraków Gł. - Kołobrzeg
- IC GWAREK Katowice - Słupsk
- IC SZYNDZIELNIA Bielsko-Biała Gł. - Ustak
- IC MALCZEWSKI Kraków Płaszów - Kołobrzeg

Ksiedzu

wtorek, 22 czerwca 2021 o 11:05:37 UTC+2 jahba...@gmail.com napisał(a):
> Ok, panie Ksiedzu, a dla stacji Szczecin Główny i Kostrzyn?

Kostrzyn po linii 273
- TLK WOLIN Świnoujście - Katowice
- TLK UZNAM Świnoujście - Warszawa Wschodnia
- EIC CHROBRY Szczecin Gł. - Warszawa Wschodnia
- IC MATEJKO Szczecin Gł. - Przemyśl Gł.
- IC MEWA Świnoujście - Warszawa Wschodnia
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Gł. - Świnoujście
- IC SWAROŻYC Wrocław Główny - Kołobrzeg
- IC GAŁCZYŃSKI Warszawa Wschodnia - Szczecin Gł.
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Gł. - Świnoujście
- IC GÓRSKI Szczecin Gł. - Rzeszów Gł.
- TLK WYCZÓŁKOWSKI Świnoujście - Lublin Gł.

Super Kolej

Panie Ksiedzu, bardzo dziękujemy, a czy prawdą jest, że przez Zieloną Górę mają jechać pociągi z Żagania do Warszawy, z Gorzowa Wielkopolskiego do Przemyśla i z Berlina do Grazu?

Ksiedzu

wtorek, 22 czerwca 2021 o 14:44:24 UTC+2 Super Kolej napisał(a):
> Panie Ksiedzu, bardzo dziękujemy, a czy prawdą jest, że przez Zieloną Górę mają jechać pociągi z Żagania do Warszawy, z Gorzowa Wielkopolskiego do Przemyśla i z Berlina do Grazu?

Berlin - Graz - prawda
Żagań - Warszawa - nie znalazłem w tej relacji; jedyny IC to grupa wagonów HETMAN Wrocławia do Zielonej Góry.
Gorzów Wlkp. - Przemyśl - nie znalazłem w tej relacji.

Super Kolej

Panie Ksiedzu, bardzo dziękujemy za informacje. Jesteśmy wdzięczni..
Mamy nadzieję, że Gorzów Wielkopolski odzyska jakieś pociągi na południe Polski, np. do Wrocławia, Katowic czy Krakowa. Tych połączeń dość wyraźnie brakuje. Pozdrawiamy..

Krystian Wiśniewski

Panie Ksiedzu, jeszcze jedno, jakie pociągi mają zaplanowane RJ 2021/22 na stacji Jelenia Góra oraz Zgorzelec?

Ksiedzu

wtorek, 22 czerwca 2021 o 15:54:32 UTC+2 Super Kolej napisał(a):
> [...]
> Mamy nadzieję, że Gorzów Wielkopolski odzyska jakieś pociągi na południe Polski, np. do Wrocławia, Katowic czy Krakowa. Tych połączeń dość wyraźnie brakuje. Pozdrawiamy..

Gorzów Wielkopolski
- TLK ZAMOYSKI Gorzów Wlkp. - Lublin Gł.
- TLK BORY TUCHOLSKIE Kostrzyn - Gdynia Gł.
- IC LUBUSZANIN Gorzów Wlkp. - Zbąszynek (zakładam, że jest to grupa wagonów z innego pociągu)
- IC MATEJKO Gorzów Wlkp. - Zielona Góra Gł. (zakładam, że jest to grupa wagonów z innego pociągu)
- IC DIONIZOS Zbąszynek - Gorzów Wlkp. (zakładam, że jest to grupa wagonów z innego pociągu)

Ksiedzu

wtorek, 22 czerwca 2021 o 17:58:01 UTC+2 jahba...@gmail.com napisał(a):
> Panie Ksiedzu, jeszcze jedno, jakie pociągi mają zaplanowane RJ 2021/22 na stacji Jelenia Góra oraz Zgorzelec?

Jelenia Góra
- TLK KARKONOSZE Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/(w sezonie) Szklarska Poręba Górna
- IC MEHOFFER Jelenia Góra - Wrocław Gł. (łącznik do 2602)
- IC POMORZANIN Wrocław Gł. - Jelenia Góra (zakładam, że jest to grupa wagonów z innego pociągu)
- TLK ORZESZKOWA Szklarska Poręba Górna (w sezonie)/Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia
- TLK SUDETY Kraków Gł. - Jelenia Góra (SN84)

Zgorzelec
- IC ŁUŻYCE Warszawa Wschodnia - Zgorzelec

Ksiedzu

wtorek, 22 czerwca 2021 o 11:05:37 UTC+2 jahba...@gmail.com napisał(a):
> Ok, panie Ksiedzu, a dla stacji Szczecin Główny i Kostrzyn?

Szczecin Główny
- EIC CHROBRY Szczecin Gł. - Warszawa Wschodnia
- TLK WOLIN Katowice - Świnoujście
- IC STAŃCZYK Szczecin Gł. - Olsztyn Gł.
- TLK OSTERWA Szczecin Gł. - Kraków Gł.
- TLK UZNAM Warszawa Wsch. - Świnoujście
- IC MATEJKO Szczecin Gł. - Kraków Gł.
- IC GRYF Szczecin Gł. - Olsztyn Gł.
- IC MEWA Świnoujście - Warszawa Wschodnia
- IC PODHALANIN Zakopane - Szczeci Gł.
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Gł. - Świnoujście
- IC ALBATROS Gdynia Gł. - Szczecin Gł.
- IC PODLASIAK Świnoujście - Suwałki
- IC RYBAK Szczecin Gł. - Białystok
- IC SWAROŻYC Wrocław Gł. - Kołobrzeg
- TLK STASZIC Szczecin Gł. - Lublin Gł.
- IC GAŁCZYŃSKI Warszawa Wsch. - Szczecin Gł.
- TLK WYCZÓŁKOWSKI Świnoujście - Lublin Gł.
- IC WŁÓKNIARZ Łódź Fabryczna - Szczecin Gł.
- IC GÓRKSI Szczecin Gł. - Rzeszów Gł.
- IC BRYZA Szczecin Gł. - Olsztyn Gł.
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Gł. - Szczecin Gł.
- IC ŻUŁAWY Olsztyn Gł. - Szczecin Gł.

Mickey Mike

Szanowny Ksiedzu,
Jeszcze raz dziękuję za Goleniów.
Widać, że będą fajne połączenia. Stabilizacja jest jak najbardziej na plus.

Super Kolej

Panie Ksiedzu,
Jeśli jeszcze mógłby Pan podać planowane połączenia dla stacji Oława oraz Leszno to już damy Panu spokój :)
Bardzo dziękujemy i przepraszamy za zajmowanie czasu.

Ksiedzu

Oława
- TLK KRASIŃSKI Warszawa Wschodnia - Wrocław Gł.
- IC OLEŃKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Gł.
- TLK WOLIN Świnoujście - Katowice lub Wrocław Gł. - Bielsko-Biała Gł.
- TLK ROZEWIE Gdynia Gł. - Kraków Gł.
- IC MORCINEK Wrocław Gł. - Lublin Gł.
- IC GWAREK Katowice - Słupsk
- IC ŚLĄZAK Poznań Gł. - Przemyśl Gł.
- IC NAŁKOWSKA Wrocław Gł. - Kowno
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Gł. - Świnoujście
- IC HALNY Zakopane - Bydgoszcz Gł.
- IC MEHOFFER Zielona Góra Gł. - Przemyśl Gł.
- IC BOLKO Wrocław Gł. - Lublin Gł.
- IC LWÓW EXPRESS Lwów - Wrocław Gł.
- TLK WYCZÓKOWSKI Lublin Gł. - Świnoujście
- IC SZYNDZIELNIA Bielsko-Biała Gł. - Ustka
- IC FREDRO Wrocław Gł. - Warszawa Wschodnia
- IC MATEJKO Szczecin Gł. - Przemyśl Gł.
- TLK ORZESZKOWA Warszawa Wschodnia - Szklarska Poręba Górna
- TLK ARTUS Przemyśl Gł. - Gdynia Gł.
- IC PIAST Gdynia Gł. - Kraków Gł.

Leszno
- TLK ROZEWIE Gdynia Gł. - Kraków Gł.
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Gł. - Świnoujście
- IC LEDNICA Wrocław Gł. - Gdynia Gł.
- IC ŚLĄZAK Poznań Gł. - Przemyśl Gł.
- IC BOSMAN Wrocław Gł. - Kołobrzeg
- IC HALNY Zakopane - Bydgoszcz Gł.
- IC MIESZKO Wrocław Gł. - Gdynia Gł.
- IC GWAREK Katowice - Słupsk
- IC POMORZANIN Gdynia Gł. - Wrocław Gł.
- IC MAMRY Wrocław Gł. - Giżycko
- IC JEZIORAK Olsztyn Gł. - Wrocław Gł.
- IC MALCZEWSKI Kraków Gł. - Kołobrzeg
- IC SZKUNER Wrocław Gł. - Słupsk
- IC HEWELIUSZ Wrocław Gł. - Gdynia Gł.
- IC PIAST Gdynia Gł. - Kraków Gł.
- IC SZYNDZIELNIA Bielsko-Biała Gł. - Ustka
- TLK ARTUS Przemyśl Gł. - Gdynia Gł.

Krystian Wiśniewski

Panie Ksiedzu, Dziękuje za informację. Może pan da mi e-mail i niech pan daje rozkładu jazdy 2021/22?

Krystian Wiśniewski

Panie Ksiedzu, a co z EIP do Warszawy, Śnieżką oraz Karkonoszami? Bo mają jechać przez Brzeg w przyszłym roku?

Grzegorz Kosior

Szanowny Ksiedzu,
Czy wiesz może co PKP Intercity planuje dla stacji Tarnobrzeg lub linii kolejowej nr71 w rozkładzie jazdy 2021/2022?
Z góry dziękuję za informację.

Ksiedzu

środa, 23 czerwca 2021 o 12:09:12 UTC+2 jahba...@gmail.com napisał(a):
> Panie Ksiedzu, a co z EIP do Warszawy, Śnieżką oraz Karkonoszami? Bo mają jechać przez Brzeg w przyszłym roku?

Karkonosze będą kursować, widocznie bez ph, Śnieżki nie znalazłem w rozkładzie, EIP nie zatrzymują się w Oławie, a wypisałem te, które będą się tam zatrzymywać.

Ksiedzu

Tarnobrzeg
- IC GÓRSKI Rzeszów Gł. - Szczecin Gł.

Marcin (MK)

Witam wszystkich.
Mam pytanie. Czy będą jakieś nowości kolejowe z Łodzi i Pabianic ??? Głównie chodzi mi o Trójmiasto (Hel) i Kołobrzeg.

Dąbrowski

W dniu 2021-06-23 o 08:11, Ksiedzu pisze:

> Jelenia Góra
> - TLK KARKONOSZE Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/(w sezonie) Szklarska Poręba Górna
> - TLK ORZESZKOWA Szklarska Poręba Górna (w sezonie)/Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia

Karkonosze i Orzeszkowa tylko do Warszawy? Czyli z Białegostoku do
Jeleniej Góry podróż tylko z przesiadką?

wj

A które pociągi PKP IC będą jechały przez Legnicę?

siekie...@interia.pl

Szacunek Księdzu za te informacje. Gdybyś jeszcze mógł podać planowane bezpośrednie pociągi rel. Wrocław - Przemyśl - Wrocław, byłabym wdzięczna. Pozdrawiam - myszka.

Damian Rokita

Jakieś informacje odnośnie połączeń z/do Chełma?

Ksiedzu

środa, 23 czerwca 2021 o 12:42:46 UTC+2 Marcin (MK) napisał(a):
> Witam wszystkich.
> Mam pytanie. Czy będą jakieś nowości kolejowe z Łodzi i Pabianic ??? Głównie chodzi mi o Trójmiasto (Hel) i Kołobrzeg.

Jakieś konkrety poproszę. Z której Łodzi bo jest ich parę.

Ksiedzu

środa, 23 czerwca 2021 o 16:39:31 UTC+2 wj napisał(a):
> A które pociągi PKP IC będą jechały przez Legnicę?

Legnica
- TLK WOLIN Katowice - Świnoujście
- IC ŁUŻYCE Zgorzelec - Warszawa Wschodnia
- IC NIGHTJET Graz - Berlin Charlottenburg
- IC MEHOFFER Zielona Góra Gł. - Przemyśl Gł.
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Gł. - Świnoujście
- IC HETMAN Zielona Góra Gł. - Wrocław Gł. (zakładam, że jest to grupa wagonów z innego pociągu)
- TLK WYCZÓŁKOWSKI Lublin Gł. - Świnoujście
- IC WAWEL Przemyśl Gł. - Berlin Hauptbahnhof - Lehrter Bahnhof

Ksiedzu

czwartek, 24 czerwca 2021 o 07:19:27 UTC+2 marcin...@gmail.com napisał(a):
> Jakieś informacje odnośnie połączeń z/do Chełma?

Chełm
- IC KIEV EXPRESS Kiev Passajirskii - Warszawa Wschodnia
- IC CHEŁMIANIN Warszawa Wschodnia - Chełm
- IC KUJAWIAK Chełm - Piła Główna

Ksiedzu

środa, 23 czerwca 2021 o 16:48:14 UTC+2 siekie...@interia.pl napisał(a):
> Szacunek Księdzu za te informacje. Gdybyś jeszcze mógł podać planowane bezpośrednie pociągi rel. Wrocław - Przemyśl - Wrocław, byłabym wdzięczna. Pozdrawiam - myszka.

Wrocław Gł. - Przemyśl Gł. - Wrocław Gł.
- PRZEMYŚLANIN
- WYSPIAŃSKI
- ŚLĄZAK
- SIEMIRADZKI
- MEHOFFER
- LWÓW EXPRESS
- MATEJKO
- ARTUS
- WAWEL

Ksiedzu

Pociągów z Białegostoku do Jelenie Góry/Szklarskiej Poręby Górnej brak. Pozostaje tylko przesiadka we Wrocławiu Głównym.

Mickey Mike

Szanowny Ksiedzu,
A czy wiadomo może jakie sezonowe pociągi pojadą latem do Helu i Łeby?

Ksiedzu

Hel
- WYDMY Bohumin - Hel
- KORSARZ Kraków Gł. - Hel
- ARTUS Hel - Gdynia Gł. (grupa wagonów z 53106)
- ROZEWIE Hel - Gdynia Gł. (grupa wagonów)
- MIERZEJA Hel - Gdynia Gł. (grupa wagonów z 82150)
- JANTAR Warszawa Zachodnia - Hel

Łeba
- WYDMY Gdynia Gł. - Łeba
- GARDNO Łeba - Lębork
- KORSARZ Gdynia Gł. - Łeba
- SARBSKO Łeba - Lębork
- DELFIN Warszawa Zachodnia - Łeba

Kamil Kryczka

Księdzu czy mogę prosić o informację co zatrzyma się w Brzegu?

Ksiedzu

czwartek, 24 czerwca 2021 o 08:44:09 UTC+2 Kamil Kryczka napisał(a):
> Księdzu czy mogę prosić o informację co zatrzyma się w Brzegu?

Brzeg
- OLEŃKA Wrocław Gł. - Warszawa Wschodnia
- WOLIN Katowice - Świnoujście
- NIGHTJET Graz - Berlin Charlottenburg
- ROZEWIE Gdynia Gł. - Kraków Gł.
- EIP Wrocław Gł. - Warszawa Wschodnia (jedna para)
- MORCINEK Wrocław Gł. - Lublin Gł.
- WYSPIAŃSKI Wrocław Gł. - Przemyśl Gł.
- GWAREK Katowice - Ustka
- ŚLĄZAK Poznań Gł. - Przemyśl Gł.
- NAŁKOWSKA Wrocław Gł. - Kowno
- CHEŁMOŃSKI Kraków Gł. - Świnoujście
- HALNY Zakopane - Bydgoszcz Gł.
- MEHOFFER - Zielona Góra Gł. - Przemyśl Gł.
- LWÓW EXPRESS Lwów - Wrocław Gł.
- BOLKO Wrocław Gł. - Lublin Gł.
- WYCZÓŁKOWSKI Lublin Gł. - Świnoujście
- SZYNDZIELNIA Bielsko-Biała Gł. - Ustka
- FREDRO Warszawa Wschodnia - Wrocław Gł.
- ORZESZKOWA Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- MATEJKO Szczecin Gł. - Przemyśl Gł.
- ARTUS Przemyśl Gł. - Gdynia Gł.
- PIAST Gdynia Gł. - Kraków Gł.

Ksiedzu

Pabianice
- WŁÓKNIARZ Łódź Fabryczna - Szczecin Gł.
- ASNYK Warszawa Wschodnia - Wrocław Gł.
- DĄBROWSKA Wrocław Gł. - Białystok
- BACZYŃSKI Lublin Gł. - Wrocław Gł.
- ŁUŻYCE Zgorzelec - Warszawa Wschodnia
- CEGIELSKI Poznań Gł. - Kraków Gł.
- KONOPNICKA Lublin Gł. - Wrocław Gł.
- SŁOWACKI Ełk - Wrocław Gł.

Krystian Wiśniewski

Panie Księdzu. A czy bezpośredni grupy wagonów Gwarek powinien jechać do Kołobrzegu ?

Ksiedzu

czwartek, 24 czerwca 2021 o 11:44:43 UTC+2 jahba...@gmail.com napisał(a):
> Panie Księdzu. A czy bezpośredni grupy wagonów Gwarek powinien jechać do Kołobrzegu ?

Rozkład dla "Gwarka" ułożony jest w relacji Katowice - Słupsk/Ustka, nie prowadzi żadnych grup innych grup wagonowych do innych miast.

Adam Kieryluk

@Ksiedzu

- IC MEHOFFER Jelenia Góra - Wrocław Gł. (łącznik do 2602)

Czy to nie błąd? 2602 wskazuje na IC Bolko. Czy to oznacza, że Jelenia Góra uzyska również łącznik do Lublina?

Ksiedzu

Możliwe, że osoba, która składała wniosek o rozkład jazdy się pomyliła. Bolko w nowym rozkładzie jazdy będzie mieć numer 62100/26101, a ta grupa wagonów będzie włączana/wyłączana do poc. Mehoffer 73104/37101, a obydwa odjeżdżają/przyjeżdżają w odstępie kilkudziesięciu minut.

Kamil Kryczka

Księdzu możesz sprawdzić dokładniej rozkład dla Brzegu pierwotnie były wpisane wszystkie pociągi m.in Wawel , Malczewski , Narciarz, Siemiradzki , EIC Ślęza była wpisane i EIC Fredro naprzemiennie w tygodniu EIC w weekendy EIP
Jeśli dobrze pamiętam to EIC Ślęza z Brzegu
Miała mieć odjazd o 5:57 później EIP ok 6:45 Wawel o 12:45 itp
Może przeoczyłeś gdzieś coś bo wychodzi na to że w Oławie staje TLK Krasiński a w Brzegu już nie ?

grzego...@gmail.com

Ksiedzu wiesz może jakie pociągi są planowane do Kudowy i Polanicy? Czy IC NARCIARZ z Jeleniej Góry do Kołobrzegu wyleciał z rozkladu i czy TLK KARKONOSZE prowadzą wagony bezposrednie do Gdyni przełączane we Wrocławiu. Dzieki za odpowiedź.

Majkel Majkel

Żadnych Narciarzy ani innych Nędzarzy nie było planowanych. Dajcie sobie spokój

Ksiedzu

Jeśli chodzi o Krasińskiego tu źle spojrzałem. Zatrzymuj się w Brzegu.
Mogę Ci wypisać pociągi, które nie zatrzymają się w Brzegu:
- WYSPIAŃSKI 6300/1, 3600/1
- SIEMIRADZKI 6302/3, 3602/3
- MALCZEWSKI 3806/7, 8306/7
- EIP 1600/1, 1650/1, 6102/3
- BOZNAŃSKA 36100/1, 63100/1
- WAWEL 37000/1, 73000/1
- HETMAN 6200/1, 2601/0

Małe sprostowanie. Sprawdzając rozkład jazdy zaznaczam tylko wybrane dni, ponieważ gdy zaznaczę cały rok wykres staje się nieczytelny, tyle jest wariantów kursowania pociągów.
Pociągów Ślęża i Narciarz nie znalazłem.
FREDRO ma kursować tak:
1624/5 - 12.XII.21-24.XII.21 ; 26.XII.21-16.IV ; 18.IV-11.VI ; 12.VI-10.XII.22,
6124/5 - 12.XII.21-23.XII.21 w (B); 26.XII.21-6.I (1)(2)(3)(4)(7); 7.I-15.IV w (B); 18.IV-10.VI w (B); 12.VI-12.VIII w (B); 15.VIII-9.XII.22 w (B); 18.VI-13.VIII (6); 14.VIII; 20.VIII; 27.VIII-10.XII.22 (6);

Pierwszy EIP do Warszawy (6100/1) ma być o godz. 5:43 w 12.XII.21-25.XII.21 ; 27.XII.21-11.VI lub o godz. 6:09 w 12.VI-10.XII.22 ; do Wrocławia (1602/3) ma być o godz. 20:48 w 12.VI-10.XII.22 lub o godz. 21:11 w 12.XII.21-24.XII.21 ; 26.XII.21-11.VI.22 ;

Krystian Wiśniewski

Aha, rozumiem. Panie Ksiedzu, jeszcze jedno, bardzo przepraszam, ze pytam, jakie pociągi są zaplanowane PKP Intercity dla stacji Kołobrzeg bardziej w kierunku Gdyni?

Ksiedzu

czwartek, 24 czerwca 2021 o 13:18:12 UTC+2 grzego...@gmail.com napisał(a):
> Ksiedzu wiesz może jakie pociągi są planowane do Kudowy i Polanicy? Czy IC NARCIARZ z Jeleniej Góry do Kołobrzegu wyleciał z rozkladu i czy TLK KARKONOSZE prowadzą wagony bezposrednie do Gdyni przełączane we Wrocławiu. Dzieki za odpowiedź.

Polanica-Zdrój
- ROZEWIE Polanica-Zdrój - Wrocław Gł. (grupa wagonów)
- KORMORAN Polanica-Zdrój - Olsztyn Gł.

Kudowa-Zdrój
Brak

IC NARCIARZ - BRAK

Nie jestem w stanie potwierdzić lub zaprzeczyć czy TLK KARKONOSZE będzie mieć grupę wagonów do Gdyni, jednakże na stacji Wrocław Główny zmniejsza się brutto tego pociągu a zwiększa TLK WOLIN do Świnoujścia. Przyjazd Karkonoszy o 23:53, odjazd Wolina o 0:44.

Ksiedzu

czwartek, 24 czerwca 2021 o 13:48:48 UTC+2 jahba...@gmail.com napisał(a):
> Aha, rozumiem. Panie Ksiedzu, jeszcze jedno, bardzo przepraszam, ze pytam, jakie pociągi są zaplanowane PKP Intercity dla stacji Kołobrzeg bardziej w kierunku Gdyni?

Kołobrzeg - Gdynia
- EIP Kołobrzeg - Kraków Gł.
- MIERZEJA Kołobrzeg - Lublin Gł.
- POBRZEŻE Kołobrzeg - Łódź Fabryczna
- POSEJDON Kołobrzeg - Warszawa Zachodnia
- USTRONIE Kołobrzeg - Kraków Gł.

Kamil Kryczka

Księdzu Czyli TLK Karkonosze , i IC przemyślanin z postojem w Brzegu?

Ksiedzu

czwartek, 24 czerwca 2021 o 14:17:34 UTC+2 kryczka...@gmail.com napisał(a):
> Księdzu Czyli TLK Karkonosze , i IC przemyślanin z postojem w Brzegu?

IC PRZEMYŚLANIN i TLK KARKONOSZE mają jeździć przez Jelcz-Laskowice i Opole Czarnowąsy.

Kamil Kryczka

No to pięknie ... Zero z Brzegu do Kołobrzegu ostatni do Przemyśla po 16 no czego chcieć więcej

Majkel Majkel

Nie tylko jeden Brzeg istnieje. Gorzów Wielkopolski jako miasto wojewódzkie też nie ma i żyje.

Marcin (MK)

Ksiedzu Jeżeli chodzi Łódzkie dworce to najlepiej z Kaliskiego i z Widzewa. a tak w ogóle dzięki za info. o pociągach z Pabianic

Kamil Kryczka

Księdzu Man prośbę mógł byś mi rozpisać te godziny planowane dla Brzegu dla tych pociągów ?

siekie...@interia.p