To fajna praca jednak jest

K. Sz.

że se można tak ot na wycieczkę kolejową pojechać:

'Prezydent Joe Biden niespodziewanie w poniedziałek odwiedził Kijów po
raz pierwszy od czasu, gdy Rosja rozpoczęła inwazję na Ukrainę. Do
stolicy Ukrainy dotarł koleją. (...) Zamiłowanie Joe Biden[a] do kolei
jest powszechnie znane. Prezydent USA znany jest też pod przydomkiem
"Amtrak Joe".'

https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/prezydent-joe-biden-odwiedzil-kijow-dojechal-tam-koleja-112096.html

PiteR

in <news:63f3cf0a$0$9598$6578...@news.neostrada.pl>
user K. Sz. pisze tak:

> że se można tak ot na wycieczkę kolejową pojechać:
>
> 'Prezydent Joe Biden niespodziewanie w poniedziałek odwiedził
> Kijów po raz pierwszy od czasu, gdy Rosja rozpoczęła inwazję na
> Ukrainę. Do stolicy Ukrainy dotarł koleją.

Zaciekawiło mnie czy wsiadał po polskiej stronie. Czy szerokie tory
wchodzą do Przemyśla. Czy ten wagon (ukraiński pewnie) miał
opancerzenie.

--
Piter

stoi na stacji lokomotywa

K. Sz.

W dniu 21.02.2023 o 22:53, PiteR pisze:
Wchodzą. Dużo pociągów ukraińskich tak jeździ.
Tudzież do Chełma.

Shrek

W dniu 20.02.2023 o 20:50, K. Sz. pisze:
https://img9.dmty.pl//uploads/202302/gallery_1677078184_328872.jpg

--
Shrek

Czy wiesz, że "jebać pis" czytane od tyłu daje "иди нахуй"?
PS - i konfederację!

PiteR

in <news:63f5d2b5$0$9595$6578...@news.neostrada.pl>

https://edition.cnn.com/travel/article/ukrainian-railways-biden-diplomacy/index.html