Superpromo Intercity - ile biletow ?

Filu

Witam,

Tak sobie szperam po intercity.pl ...

Wychodzi mi ze ilosc biletow promo na dany pociag jest nastepujaca (+/-1)

Superpromo : ~2
PromoPlus : ~3
Promo45 : ~4
Promo 30 : >15

Dlaczego ?
Patrze jakis daleki pociag na 1 miesiac wprzod :

1. Widze oferte superpromo za 24 pln.
2. Klikam strzalke w dol, wybieram 1 doroslego i klikam dalej.
3. Widze cene superpromo do zaplaty 24 pln, ok.
4. Klikam powrot, powtarzam DWA razy krok 2 dla tego samego pociagu
5. Widze cene promoplus 33 pln
6. Powtarzam krok 2 TRZY razy
7. Cena podskakuje na promo45
8. Powrtarzam krok 2 CZTERY razy
9. Cena podskakuje na promo30
10. Powtarzam krok 2 15 razy (wiecej mi sie nie chce).
11. Cena nadal promo30

Zakladam ze po kliknieciu "dalej" system blokuje wybrany bilet na kilka minut, stad nastepne podejscie daje juz wyzsza cene.

Jesli zaczekam kilka minut, cena znow wraca do SuperPromo.

Sprawdzone dla kilku pociagow, czasem wychodzi mi o 1 bilet wiecej lub mniej ale generalnie podobnie.

Pozdrawiam !!