Stradom-Zawiercie czemu przez Kucelinke?

Skip to the first unread message

Sebastian Dziarmaga-Działyński

3 May 2022, 11:17:0203/05/2022
Dziś przejechałem się z Częstochowy Stradom do Myszkowa pociągiem IC 83601 Zefir. Chciałem zobaczyć jak jedzie.Pojechal szlakiem Kucelinka- Poraj i w sumie fajnie, bo nie jechałem jeszcze tamtędy. Zastanawia mnie jednak, czemu pociąg nie jest wytrasowany przez Częstochowę Towarową? Szybciej, tory w lepszym stanie. Czy chodzi tylko o kwestie zajętości linii 1, czy też może jest jakiś problem by z łącznicy Stradom-Towarowa wylecieć na Raków?

Pozdrawiam
SDD