Wielkie Złomowanie

Stefan

PKP Cargo przyjęło oferty firm, które chcą kupić 441 lokomotyw
wystawionych na sprzedaż. Część z nich, po naprawach i przeglądach,
nadaje się do jazdy, część musi być złomowana. W praktyce prawie
wszystkie pójdą na złom.

https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/441-lokomotyw-pkp-cargo-znalazlo-potencjalnych-nabywcow-103786.html?fbclid=IwAR2Hta9YxFWy1MCaHML6DIO_pRBwTMHo4JQU-4EFNTlfHqyiuvCRGD26NB8

pozdr
Stefan

Smok Eustachy

W dniu 07.08.2021 o 12:25, Stefan pisze:
> [...]
> wystawionych na sprzedaż. Część z nich, po naprawach i przeglądach,
> nadaje się do jazdy, część musi być złomowana. W praktyce prawie

Połączmy tą informację z ZKA gdzieś tam w Sudetach

Grzegorz Kapusta

W dniu 08.08.2021 o 18:47, Smok Eustachy pisze:

> Połączmy tą informację z ZKA gdzieś tam w Sudetach

ZKA, która utrzymuje się już od wielu dni. Jeśli dobrze patrzę na portal
pasażera, to dzisiaj zdechła też Łeba i Hrubieszów. Oczywiście nic się
z tym nie da zrobić. Brak mi słów na nieudolność IC. O co tu chodzi?
Te maszyny naprawdę są takie kiepskie, czy to może kwestia obsługi?
Gamy swego czasu to chyba częściej nie dojechały do Zagórza niż
dojechały, a na Białystok - Olsztyn wygląda to zdecydowanie lepiej.
SA138 na Śląsku też wiecznie zepsuty, poszedł na Pomorze i... jeździ.

Pozdrawiam,
GK

Smok Eustachy

W dniu 08.08.2021 o 20:49, Grzegorz Kapusta pisze:
W swoim czasie (zeszły rok) wywoływałem furię funkcyjnych IC wklajając
zdjęcie SU 42. To jest kwestia 3 takich loków w rezerwie w skali kraju.
Niechby już jechało to SP 42 robiąc opóźnienie.

Do Zagórza jechały składy 2-3 wagony więc by się nadało. Ale nie.

Teraz to nierealne ale modernizacja SU 45 do standardu ST 45?
Podobnie modernizacja SU 46 które idą na żyletki pozwoliłaby rozwiązać
te problemy. Ale nie.