w Hiszpanii pociągiem za friko

PiteR

czekamy teraz na londyńskie metro ;D

As of September, passengers will be able to travel
across various trains operated by public train
network Renfe for absolutely nothing.

https://edition.cnn.com/travel/article/spain-to-introduce-free-train-journeys/index.html

--
Piter

mały oszust sprzedaje garnki staruszkom
wielki oszust wizję bogatego kraju

Robert von Oliva (naruciakk)

On Sat, 16 Jul 2022 16:07:34 +0100
PiteR <em...@fauszywy.pl> wrote:

> czekamy teraz na londyńskie metro ;D

Przy obecnych problemach finansowych TfL – wątpliwe :P
Poza tym, TfL nie musi takim tanim populizmem nikogo przyciągać do
jazdy, bo jest po prostu najszybszą opcją.

PiteR

in <news:20220716211...@mobilelab.localdomain>
user Robert von Oliva (naruciakk) pisze tak:

> Przy obecnych problemach finansowych TfL – wątpliwe :P
> Poza tym, TfL nie musi takim tanim populizmem nikogo przyciągać do
> jazdy, bo jest po prostu najszybszą opcją.

no tak ale np ja się z mojego PGRu Newham nie ruszam bez promocji.
a kiedy jest zepsuty czytnik kart to przybijam z kolegami piątki i
robimy sobie selfie. Mina kierowcy bezcenna.

a SouthEastern i National tak spamują, że musiałem włączyć wycieraczki.