czy kursuje pociąg Wrocław 21.30-Namysłów

0 wyświetleń

Marek Sz.

nieprzeczytany,
2 lut 2008, 01:32:282.02.2008
do
czy kursuje pociąg Wrocław 21.30-Namysłów czy dalej wrocław-oleśnica i kka
do Namysłowa?
Bo jakoś to wszystko znikło a hafas nie wykazuje tego połączenia nawet KKA.

Toporek

nieprzeczytany,
2 lut 2008, 14:13:582.02.2008
do
No nigdzie poza informacjami prasowymi i karteczkami na stacjach nie
ma żadnych informacji o tym pociągu, jednak nie słyszałem też
narzekań, że wczoraj połączenie przestało istnieć.
Pojde wieczorem na stację i sprawdze, ok 23 napisze co i jak.

Toporek

nieprzeczytany,
2 lut 2008, 17:28:172.02.2008
do
I do końca lutego dalej KKA z genialnym czasem przejazdu, w ten sposób
najlatwiej odpedzic ludzi od pociagow.

tomasz morrus

nieprzeczytany,
4 lut 2008, 09:06:374.02.2008
do
Czyli pociąg na całej trasie z Wrocławia do Namysłowa ruszy dopiero 1 marca?
Miał być od 1 lutego....

Pozdrawiam

Tomasz Morrus

Rev

nieprzeczytany,
26 lut 2008, 13:16:3126.02.2008
do
On 4 Lut, 15:06, "tomasz morrus" <tomasz9939.WYT...@gazeta.pl> wrote:

> Czyli pociąg na całej trasie z Wrocławia do Namysłowa ruszy dopiero 1 marca?

Cytat ze strony PR:

Organizator przewozów -Samorząd Województwa Dolnośląskiego podjął
dezcyzję o wycofaniu z dniem 01.03.2008r. z rozkładu jazdy połączenia
w relacji Oleśnica 22:20- Namysłów 23.20.

http://www.pr.pkp.pl/w-regionach,dolnoslaskie,wydarzenia-z-regionu,s,0,2886.html

tomasz morrus

nieprzeczytany,
26 lut 2008, 14:49:5126.02.2008
do
Czyli kompletna klapa od 1 marca: ani pociągu ani KKA?

Toporek

nieprzeczytany,
26 lut 2008, 15:09:4726.02.2008
do
> Organizator przewozów -Samorząd Województwa Dolnośląskiego podjął
> dezcyzję o wycofaniu z dniem 01.03.2008r. z rozkładu jazdy połączenia
> w relacji Oleśnica 22:20- Namysłów 23.20.

Cos ich chyba po**balo, ostatnio ciagle nawet ten autobus jezdzi pelny
a nawet ludzie stoja!

No ale przeciez im wiecej pasazerow tym wieksze straty...

tomasz morrus

nieprzeczytany,
26 lut 2008, 15:53:4426.02.2008
do
A jakie są namiary telefoniczne na Urząd Marszałkowski we Wrocławiu (dział
odpowiedzialny za transport kolejowy) , jaki urzędnik nim kieruje?

pozdrawiam

Toporek

nieprzeczytany,
26 lut 2008, 16:06:5126.02.2008
do
On 26 Lut, 21:53, "tomasz morrus" <tomasz9939.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> A jakie są namiary telefoniczne na Urząd Marszałkowski we Wrocławiu (dział
> odpowiedzialny za transport kolejowy) , jaki urzędnik nim kieruje?

Za sprawy transportowe byl chyba odpowiedzialny Patryk Wild, czlonek
zarzadu wojewodztwa. Jednak teraz zarzad jest odwolany wiec trzeba
gdzies nizej szukac.

tomasz morrus

nieprzeczytany,
27 lut 2008, 13:04:1127.02.2008
do
A czy w Bierutowie i Oleśnicy wisiał rozkład informujący o KKA z Oleśnicy do
Bierutowa po 22:00?

Pozdrawiam

Norbi89

nieprzeczytany,
27 lut 2008, 14:00:4127.02.2008
do
tomasz morrus <tomasz99...@gazeta.pl> napisał(a):

> A czy w Bierutowie i Oleśnicy wisiał rozkład informujący o KKA z Oleśnicy
do
> Bierutowa po 22:00?

W Bierutowie wisiał nie wiem czy jeszcze wisi

tomasz morrus

nieprzeczytany,
27 lut 2008, 15:28:4427.02.2008
do
Co ciekawe, odnośnie autobusu w Hafasie jest napisane, że "jazda autobusu
od 14. Sty do 13. Gru 2008"

Pozdrawiam

Tomasz Morrus

Marek Sz.

nieprzeczytany,
27 lut 2008, 15:54:3527.02.2008
> [...]
tomasz morrus <tomasz99...@gazeta.pl> napisał(a):

> Co ciekawe, odnośnie autobusu w Hafasie jest napisane, że "jazda autobusu

Napisałem do PKP PR o uaktualnienie tabeli 210 no i to właśnie dostałem.

Wrocław dnia 27.02.2008
W odpowiedzi na e-maila z dnia 25.02.2008 Dolnośląski Zakład Przewozów
Regionalnych we Wrocławiu informuje:
- autobus rel. Oleśnica - Namysłów /skomunikowany z przyjazdem do Oleśnicy
poc. nr R-1119/18 kursuje na wniosek UMWD od dnia 14.01.2008.
- w dniach kursowania autobusu na wniosek Organizatora obsługa prowadziła
codzienne badania frekwencji podróżnych, celem podjęcia dalszych
decyzji /ewentualne wydłużenie relacji pociągu nr R-1119/18 do Namysłowa/
- w dniu 25.02.2008 Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego po
konsultacji z Urzędem Marszałkowskim Województwa Opolskiego podjął decyzję o
zaprzestaniu w dniu 2 marca br. kursowania autobusu rel. Oleśnica - Namysłów
i nie wydłużania relacji wspomnianego wyżej. pociągu.
- w tej sytuacji nie ma podstaw do zamieszczenia w/w autobusu na tabeli 210
SRJP.

PR WROCŁAW DYREKTOR HANDLOWY ANDRZEJ PIECH

Jeżeli możecie to sprawdzcie ile osób jeżdzi może ktoś by się jutro i w
niedziele przejechał tym kursem z Oleśnicy do Namysłowa i policzył osoby i
dał znać. Ten KKA chyba musi luzem wracać z Namysłowa do Oleśnicy?

Marek Sz.

nieprzeczytany,
27 lut 2008, 15:59:3227.02.2008
do
Marek Sz. <markopolo...@gazeta.pl> napisał(a):

Proponuje kolejną akcje wnioskową, niech jeszcze raz telewizja przyjedzie do
Bierutowa. To władza dla ludzi a nie odwrotnie.

Trzeba pisać pisma, wnioski, dzwonić, mailować do UMWD.

Ja proponuje wnioskować o przywrócenie pociągu i zmiany w celu zbilansowania:

zlikwidować
poc. nr 1030/1 relacji Wrocław 17.30-Namysłów kursujący w (C)- w dni wolne
od pracy
zmienić termin
poc. nr 1136/7 relacji Oleśnica 13.31-Wrocław zmienić termin z codziennie na
kursuje w (D)-w dni robocze
poc. nr 1116/7 relacji Wrocław 20.27-Oleśnica zmienić termin kursuje
codziennie na kursuje czodziennie oprócz sobót.
poc. nr 1118/9 relacji Oleśnica 21.21-Wrocław zmienić termin z (C)-kursuje w
dni wolne od pracy na kursuje w niedziele
wydłużenie relacji:
poc. nr 1118/9 rel. Wrocław 21.30- Oleśnica wydłużyć do Namysłowa
poc. nr 1141 rel. Kluczbork 13.57- Namysłów wydłużyć relacje do Oleśnicy

Wszystko zgra się z obiegami i koszty nie wzrosną.
Prawdą jest że informacji o kursie nie było ponieważ w tabelach rj. do
dzisiaj nie umieszczono kursu KKA kursującego od 14 stycznia, na stronie
OZPR informacja ta pojawiła się około 5 lutego a w hafasie dopiero 15 lutego.
Brak również takiej informacji na dworcu we Wrocławiu i innych stacjach. Tak
więc jak ludzie mieli o tym wiedzieć.

Oto namiary sekretariat marszałka tel 0-71 7769355
marszałe...@dolnyslask.pl
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
ul. Wybrzeże Słowackiego 12-14
50-411 Wrocław

I nie mogą powiedzieć że nie mają kasy.

Toporek

nieprzeczytany,
27 lut 2008, 15:59:3427.02.2008
do

> Jeżeli możecie to sprawdzcie ile osób jeżdzi może ktoś by się jutro i w
> niedziele przejechał tym kursem z Oleśnicy do Namysłowa i policzył osoby i
> dał znać. Ten KKA chyba musi luzem wracać z Namysłowa do Oleśnicy?

Jechałem w piątek, był pełny autosan H9 + dwie osoby stały.

Autobus był z Bierutowa więc tylko tam musiał wracać.

tomasz morrus

nieprzeczytany,
28 lut 2008, 13:34:3728.02.2008
do
Czy jutro (piątek 20.02) i w sobotę jedzie jeszce KKA z Oleśnicy?

Pozdrawiam

Tomasz Morrus

tomasz morrus

nieprzeczytany,
2 mar 2008, 14:25:482.03.2008
do
Od dzisiaj definitywnie nie kursuje już KKA z Oleśnicy do Namysłowa o 22:20?
Nie ma też żadnej komunikacji zastępczej nawet do Bierutowa?
Odpowiedz wszystkim
Odpowiedz autorowi
Przekaż dalej
Nowe wiadomości: 0