(Pyt.) Wejście do Lokomotywowni.

Adam Szymański

Jak obecnie przedstawia się sprawa z wejściem i fotografowaniem w Lokomotywowniach:
- Poznań Franowo
- Czechowice Dziedzice
- Tarnowskie Góry
- Kraków Prokocim

Czy można dostać zgodę z marszu (w sobotę).

Dziękuję za odp.

are...@wp.pl

Dawno temu (gdzieś 2003-2004) byłem w kiblowni Warszawa Ochota. Powiedziałem naczelnikowi, że potrzebuję schemat torów, bo robiliśmy wtedy Zachodnią do Kolejarza. Nie było problemów. Podobnie było w "zajezdni" SKM3M w Wejherowie - też dostałem kopię schematu. A bardzo dawno temu to się włóczyłem po Olszynce Grochowskiej i się fociło bez problemów. :)
http://arekmiz.pl/Warszawa%201994.htm