szyny się wygły

PiteR

Widzieliście jak na moście koła sie pozapadały w szyny?
Ośki jak banany. Coś niesamowitego.

To tam zbrojenie nadaje się do Remondisu.

--
Piter

poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
waszego czołgu.

Robert Tomasik

W dniu 12.10.2022 o 20:00, PiteR pisze:
> Widzieliście jak na moście koła sie pozapadały w szyny?
> Ośki jak banany. Coś niesamowitego.
> To tam zbrojenie nadaje się do Remondisu.

Czy tylko ja nie wiem, o co tu chodzi? Może jakaś podpowiedź?

--
Robert Tomasik

Grzexs

> Czy tylko ja nie wiem, o co tu chodzi? Może jakaś podpowiedź?

Taki jeden pociąg szerokotorowy się palił na moście i się pod nim szyny
wygły.

„Do Remondisu” w tej wypowiedzi jest synonimem „na złom”.

--
Grzexs

PiteR

in <news:ti9j9m$1o5t$2...@gioia.aioe.org>
user Grzexs pisze tak:
dziękuję :)

Grzegorz Kapusta

Pożar mostu na Krym?
Ładnie widać jaki wpływ ma temperatura. WTC podobno na wiele ryzyk
były odporne, a poległy właśnie od temperatury.

Pozdrawiam,
GK

Robert Wańkowski

W dniu 2022-10-13 o 19:52, Grzexs pisze:
Jesteś egzegetą pism PieR'a?:-)

Robert

PiteR

in <news:634eb994$0$562$6578...@news.neostrada.pl>
user Robert Wańkowski pisze tak:

> Jesteś egzegetą pism PieR'a?:-)

chyba wystarczy mieć oczy otwarte na świat?
a nie tylko na krupnik i ziemniaki.

W pracy pokazuję różne memy rożnym ludziom.
Niektórym nie mogę pokazać nic powyżej duże cycki
i pośliźnięcie się na bananie.

Pogodziłem się już z tym.

https://www.themostlysimplelife.com/wp-content/uploads/2022/03/mortar-g.jpg

Grzexs

> W pracy pokazuję różne memy rożnym ludziom.
> Niektórym nie mogę pokazać nic powyżej duże cycki
> [...]

Ale „Remondis” w niektórych regionach Polski jest zupełnie nieznany.
Gdybym napisał, że coś się dzieje w BOK-u, to gdzie to by było wg ciebie?

--
Grzexs