Czestotliwosci (kanaly) kolejowe

Piotr Karocki

Hej wszystkim ktorzy tu jeszcze sa :)

Powiedzmy ze mam trase kolejowa ktora bede jechal. Przy pomocy
bazakolejowa.pl mam juz wszystkie stacje po drodze wraz z kilometrazem
(nawet jak pociag sie na niej nie zatrzymuje).
Mam tez odbiornik czestotliwosci kolejowych.

Czy jest jakis w miare prosty sposob, pozwalajacy dopisac do linii/stacji
uzywane na niej czestotliwosci (kanal radiowy)?

Robert Tomasik

W dniu 03.08.2022 o 17:57, Piotr Karocki pisze:
http://www.peter384.cal24.pl/r/r.html

Pierwszy wynik z Google, ale jest podobnych stron więcej.

--
Robert Tomasik

Piotr Karocki

Robert Tomasik <robert....@gazeta.pl> wrote:
> http://www.peter384.cal24.pl/r/r.html
> Pierwszy wynik z Google, ale jest podobnych stron więcej.
Chodzilo mi o cos bardziej automatycznego. Ale dzieki.

Sebastian Dziarmaga-Działyński

piątek, 5 sierpnia 2022 o 22:42:10 UTC+2 Piotr Karocki napisał(a):

> Chodzilo mi o cos bardziej automatycznego. Ale dzieki.

Ja zawsze jeżdżę z zapisanym w tel/tablecie planem sieci z naniesionymi numerami kanałów.

W Baofengu zawsze ustawiam na jednym VFO kanał szlaku po którym jadę a na drugim kanał kolejnego szlaku, więc nie muszę polować na dokładne miejsce zmiany kanału tylko od razu słyszę "próbę łączności oo zmianie kanału". Potem ustawiam kolejny.

PS. Jestem krótkofalowcem więc legalnie posiadam urządzenie nadawczo-odbiorcze.
A że potrafi szerzej nadawać niż moja licencja...
I tak kanały kolejowe i inne do nasłuchu sobie zabezpieczyłem przed wciśnięciem PTT

Pozdrawiam
SDD