TV Pansonic

Krzysztof Gliniecki

Potrzebuję kody serwisowe do Panasonic 36", aby zmienić litery w Telegazecie
KG

Irek

Użytkownik Krzysztof Gliniecki <ate...@atecom.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:HZZK4.14050$hK2.2...@news.tpnet.pl...

Irek

> Potrzebuję kody serwisowe do Panasonic 36", aby zmienić litery w
Telegazecie
> KG

A ja potrzebuję odpowiednie kółko (chyba zębate), żeby przerobić mojego
trabanta (900ccm) na ferrari.
Irek

wd

Użytkownik Irek <il...@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9doL4.19632$hK2.3...@news.tpnet.pl...

Irek opusc ta grupe ! Zbyt prymitywne to bylo , jak sie na czyms nie znasz
to milcz lepiej !!!

Krzysztof, czy myslisz ze jest to mozliwe z poziomu menu serwisowego ?
Ja z tego powodu wsztrzymalem sie z zakupem tego modelu z importu na razie.
Bo brak polskich znakow w telegazecie w odbiorniku tej klasy to dla mnie
nie do przyjecia.
Czy to jest 36PF10 ?
Pozdrawiam Wieslaw.

Irek

> Irek opusc ta grupe ! Zbyt prymitywne to bylo , jak sie na czyms nie znasz
> to milcz lepiej !!!

Znam sie na paru rzeczach i w tym sa takze kody serwisowe Panasonicow. Ale
litosci, jak sie formuluje pytanie to trzeba napisac dokladnie o co chodzi!
Sam sie musisz pytac a mnie odsadzasz od czci i wiary. Nie twierdze, ze
wznislem sie na wyzyny dobrego zartu, ale to z opuszczeniem i milczeniem
bylo zdecydowanie niesmaczne i niezasluzone.
Pozdrawiam.
Irek