Jaki suplement diety?

Marek82

Jaki suplement diety polecalibyscie jako wspomaganie odchudzania?

Słyszałem sporo opinii, że Lipitrex (www.lipitrex.pl) jest dosyć
skuteczny, bo redukuje apetyt i przyspiesza metabolizm. Wydaje się być
jednak odrobine drogawy...

Będę wdzięczny za dobre rekomendacje.

Pzdr,

Marek

januszek

Marek82 napisał(a):

> Jaki suplement diety polecalibyscie jako wspomaganie odchudzania?

Rower, bieganie, basen, tenis... ;) Bo cała inna reszta suplementów to
produkty wspomagające odchudzanie ale portfela :)

j.

dekazzze

> Użytkownik "Marek82" <mflet...@gmail.com> napisał w wiadomości

to bez wątpienia jest najdroższe badziewie jakie widziałem... preparaty z
takimi składnikami są ze 4 razy tańsze hahaha
jak chcesz coś skutecznego, to zobacz np.

- Thermal Revolution,
- HydroxyLEAN
- ZenaLEAN Pro

na. www.suple.us

pzdr,
dkzzzzzzzzz.

.ana

Januszek napisal

> Rower, bieganie, basen, tenis... ;)

Ruch na świeżym powietrzu podobno wzmaga apetyt;)

> Bo cała inna reszta suplementów to
> produkty wspomagające odchudzanie ale portfela :)

Święta prawda;)

--
Nie widać lasu spoza drzew

a więc

RATUJMY PINGWINY

januszek

.ana napisał(a):

> Ruch na świeżym powietrzu podobno wzmaga apetyt;)

Zapewne, dlatego trzeba nauczyć się zostawiać jedzenie na talerzu ;)

j.

.ana

Januszek napisal

> Zapewne, dlatego trzeba nauczyć się zostawiać jedzenie na talerzu ;)

Zapewne byloby to oznaką złego wychowania;)
.ana

Kr Trolek

Osobiście uważam, że stosowanie suplementów diety nie jest konieczne, ale może być użyteczne – pod jednym warunkiem: nie wierz reklamom! Producenci zrobią wszystko, aby wcisnąć dany suplement diety.

Zanim wybierzesz suplement – sprawdź ranking, przeczytaj opinie i zweryfikuj oceny suplementów. Polecam zerknąć na zestawienie od portalu „Znam Produkt”: https://znamprodukt.pl/suplementy-na-odchudzanie/ .