m3 ziemi a tona ziemi - problem wagowy

Lucas

Witam,

Czy ktoś orientuje się ile waży 1 m3 ziemi,
takiej żyznej do ogródka pod trawę i jakieś krzaki.
Wiem, że są różne rodzaje ziemi, ale chodzi
mi o przybliżony przelicznik (1 m3 = 1 tona ???).

Problem bierze się z tego, że ziemię mogę kupić
albo na m3 albo na tony i chciałbym porównać ceny.

--
Lucas ):-0
luc...@poczta.onet.pl

JR

On Mon, 6 May 2002 12:52:49 +0200, "Lucas" <luc...@polbox.com> wrote:

>mi o przybli?ony przelicznik (1 m3 = 1 tona ???).

tego Ci nie powiem, bo nie wiem :-/

>Problem bierze si? z tego, ?e ziemi? mog? kupi?
>albo na m3 albo na tony i chcia?bym porówna? ceny.

podziel sie informacjami o cenie takiej ziemi
mi na razie zaproponowano 14m3 za 900zl razem z transportem
strasznie duzo :( tak mi sie wydaje

Rysiek

Andrzej Lichocki

Wg. goscia, ktory wozil do mnie ziemie 8m3 to okolo 14-15 ton ziemi. Za
ciezarowke (8m3)czarnoziemu placilem 350 PLN. Gorsze od czarnoziemu ale nie
piaszczysta gleba i bez chwastow kosztowala 220 PLN. Z chwastami 160 PLN.
Zachodnia czesc Warszawy.

Pozdrawiam
Andrzej

"Lucas" <luc...@polbox.com> wrote in message

JR

On Mon, 6 May 2002 13:25:45 +0200, "Andrzej Lichocki"
<andrzej....@readersdigest.pl> wrote:

> [...]
>piaszczysta gleba i bez chwastow kosztowala 220 PLN. Z chwastami 160 PLN.

taniocha... w porownaniu do mojego oferenta
mozesz podac jakis namiar na goscia?

Rysiek

bunnek

1 m3 piasku waży od 1,8 do 2,2 t, czrnoziemu może być mniejszy - 1,6 do 2 t
(zależnie od wilgotności)

pozdrowienia

bunnek

--
Encyklopedia multimedialna w prezencie!
http://www.e-mail.onet.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.budowanie

Lucas

> podziel sie informacjami o cenie takiej ziemi
> mi na razie zaproponowano 14m3 za 900zl razem z transportem
> strasznie duzo :( tak mi sie wydaje

U Ciebie wychodzi ok. 64 PLN/m3, więc u mnie (Poznań/okolice)
jest taniej - proponowano mi 35 PLN za tonę lub 46 PLN za m3
(taką za 35 ma mó sąsiad i ziemia wygląda ładnie - czarniutka
bez piasku i chwastów)

AniaP

Witam
Ja również potrzebuję ziemię w ok. Poznania. Czy możesz podać gdzie taką
kupić ?

Ania

Użytkownik "Lucas" <luc...@polbox.com> napisał w wiadomości

marcin-sk...@wp.pl

wszystko zależy od tego jak zagęścisz tą ziemie...

PiteR

From: "Lucas" <luc...@polbox.com>
Newsgroups: pl.misc.budowanie
Subject: m3 ziemi a tona ziemi - problem wagowy
Date: Mon, 6 May 2002 12:52:49 +0200
2002 rok

to były czasy ;)

Marcin N

W dniu 2018-10-28 o 01:39, PiteR pisze:
> Czy ktoś orientuje się ile waży 1 m3 ziemi,
> takiej żyznej do ogródka pod trawę i jakieś krzaki.
> Wiem, że są różne rodzaje ziemi, ale chodzi
> mi o przybliżony przelicznik (1 m3 = 1 tona ???).

Ci, którzy sprzedają na tony - zapewne sprzedają mokrą, ci drudzy - suchą.
Każdy sprzeda tak, żeby więcej zarobić.

--
MN

trybe...@gmail.com

IP

Budzik

Użytkownik trybe...@gmail.com ...

> IP

IP?

http://iletowazy.pl/materialy/ile-wazy-piasek/

--
Pozdrawia... Budzik
"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo