Można rozbierać elektrownie atomowe

Zenek Kapelinder

I nie bawić się w fuzje. Pozostają tylko elektrownie węglowe. Zrobili samograja. Spalają węgiel. Spaliny przepuszczają przez coś tam i na wylocie jest tlen i węgiel w postaci sypkiej. To go znowu można spalić i tak bez końca.
https://www.chip.pl/2022/01/wychwytywanie-co2-zamiana-w-wegiel/
Aż się boje pomyśleć co się stanie jak się górnicy dowiedzą.

Snollygoster

W dniu 2022-01-19 o 23:48, PSYCHOL Zenek Kapelinder UJADA:

/bełkot psychola - ciach/*

wynoś sie z psp!

--
Runt

* - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

LordBluzg®

> [...]
> https://www.chip.pl/2022/01/wychwytywanie-co2-zamiana-w-wegiel/
> Aż się boje pomyśleć co się stanie jak się górnicy dowiedzą.

Nic, górnicy z podziemi pujdo do nieba i będą wydobywać wyngiel z
atmosfery :]

--
LordBluzg®
<<<Pasek Grozy TVPi卐>>>

heby

On 19/01/2022 23:48, Zenek Kapelinder wrote:
> Zrobili samograja. Spalają węgiel. Spaliny przepuszczają przez coś tam i na wylocie jest tlen i węgiel w postaci sypkiej. To go znowu można spalić i tak bez końca.

Free energy lubi to!

> Aż się boje pomyśleć co się stanie jak się górnicy dowiedzą.

To samo co zawsze, opony.

Collie

W środę, 19.01.2022 o 23:48, Zenek Kapelinder napisał:

> https://www.chip.pl/2022/01/wychwytywanie-co2-zamiana-w-wegiel/

No, no, zaczynasz ścigać się z "a a" na wkładanie newsów z dupy.
Oj, będzie cię dupa bolała, bo "a a" młodszy i obrotniejszy jest.
Dziadu.

--
https://twitter.com/mackozer/status/766706097013059584
- mam cię na muszce, dziadu!

a a

a czym niby redukowac CO2

W hutnictwie tlenki żelaza się redukuje koksem,. czyli węglem
ale odwrotna reakcja nie jest znana

Zenek Kapelinder

Pozdrowienia dla żony.

Collie

W czwartek, 20.01.2022 o 13:33, Zenek Kapelinder napisał:

> Pozdrowienia dla żony.

Czyja by ona nie była, to limankowa dama pogoniła cię
jak psa w Snycerską: "Mam cię na muszce, dziadu!" :D
Ech, życie... Na Bałutach.

--
Limanka. Tu morda nie szklanka
https://www.youtube.com/watch?v=c00F5afkcxY

Zenek Kapelinder

Jak to czyja? Swojej żony nie poznajesz? Czy udajesz że nie poznajesz?

ToMasz

> [...]
> https://www.chip.pl/2022/01/wychwytywanie-co2-zamiana-w-wegiel/
> Aż się boje pomyśleć co się stanie jak się górnicy dowiedzą.

tak bez wgłębiania się w szczegóły - to jest nierealne. z 1kg
czysciusieńkiego węgla (a taki w kopani nie występuje) masz 2kg CO2. ile
z tego CO2 odzyskasz węgla? fajnie byłoby żeby to był 1 kilogram, czyli
tyle ile włożyłeś. ale to się nazywa perpetum mobile - więc jest
absolutnie niemożliwe. tzn jeśli się okaże że jest możliwe - świat
będzie wygląda zgoła inaczej niż do tej pory.
jeśli jednak z tego CO2 odsyskasz mniej niż 1kg węgla to co sie stało z
resztą węgla? E=mc2? to też świat będzie wyglądał totalnie inaczej.
Oczywiśice moje dywagacje mogą się okazać błędne, ale wtedy chętnie
poznam wyjaśnienei logiczno ekonomiczne takiej reakcji

ToMasz

Jacek

W dniu 20.01.2022 o 19:06, ToMasz pisze:
> Oczywiśice moje dywagacje mogą się okazać błędne, ale wtedy chętnie
> poznam wyjaśnienei logiczno ekonomiczne takiej reakcji
Pani Annalena Baerbock nie odróżnia kilowata od kila waty, więc my
maluczcy nie możemy szukać tu niczego, co się da logicznie, albo
ekonomicznie uzasadnić. To czysta polityka, a u nich perpetuum mobile
już działa - vide nasi Umiłowani Przywódcy i ich elektorat.
Jacek

Runt

W dniu 2022-01-20 o 13:33, ZKANALIA* enek Kapelinder pisze:
jak sie miewa twoja stara graba? gnieciesz nia swoją łechtaczke?

--
Runt

maniek4

W dniu 2022-01-20 o 21:06, Runt pisze:
No powiem Wam panowie i panie... Poziom to prezentujecie tu nieznany za
moich czasów na tej zacnej niegdyś grupie.

Pozdro.. TK

Kris

sobota, 22 stycznia 2022 o 22:00:03 UTC+1 maniek4 napisał(a):

> No powiem Wam panowie i panie... Poziom to prezentujecie tu nieznany za
> moich czasów na tej zacnej niegdyś grupie.

Maniek, kij w mrowisko wkladasz.;)

Zenek Kapelinder

Taki komentarz mi dal Maniek może dać a) idiota. b) ktoś aby podkręcić obroty. Czyli w drugim przypadku też idiota.

Runt

W dniu 2022-01-23 o 02:37, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA:
jesteś idiotą genetycznym! dociera to do ciebie PSYCHOLU?*

Runt

W dniu 2022-01-20 o 00:43, maniek4 pisze:
> [...]
idz z tym do tej KANALII* podpisującej się zenus.
smrodzi swoimi "mondrościami" gdzie się tylko da,
a wy to tolerujecie, a nawet go boicie.
chamstwo należy niszczyć w zarodku!
dlatego na chamstwo odpowiadam tym samym.
nie zamierzam nadstawiać drugiego policzka.
patrz stopka.

Uzytkownik

W dniu 20.01.2022 o 00:43, maniek4 pisze:
> No powiem Wam panowie i panie... Poziom to prezentujecie tu nieznany
> za moich czasów na tej zacnej niegdyś grupie.

Myślisz, że cokolwiek zmienisz? Zenek jest niereformowalny, zapomnij.

Jak chcesz zrozumieć co tu robi Runt to zajrzyj na grupę pl.soc.polityka
i poczytaj zenusiową twórczość.

Zenek Kapelinder

No żesz ty chuju osrany użyszkodniku. Obydwaj mi podskoczyliscie i teraz obydwaj macie pretensje że ja zły jestem. Był czas że przestałem ci debilu odpisywać na zasadzie nie ruszaj gówna bo śmierdzi. To kmiocie nie wytrzymałes i zacząłeś się do mnie przypierdalac. Drugi taki jak ty to pedał i kurwa męska z polityki. Wszyscy mu ustępowali aż trafił na mnie. A mogło być tak ładnie. Mógł kiedyś tam napisać że może się mylę bo on ma inne zdanie. I może byśmy o tym porozmawiali. Obydwaj jesteście siebie warci. Kable i złodzieje bo każdy kabel to złodziej. Dalej kradniesz wode? Bo po co innego byś się dopytywał jak podłączyć zawór elektromagnetyczny w studzience?

Collie

W niedzielę, 23.01.2022 o 14:51, Zenek Kapelinder napisał:

> Dalej kradniesz wode? Bo po co innego byś się dopytywał jak podłączyć
> zawór elektromagnetyczny w studzience?

Przyganiał kocioł garnkowi... Zaś. A poeta pamięta... Iż ten
kocioł nie tak dawno przecie tu przemyśliwał (niech będzie,
choć to śmiesznie brzmi przy kotle smolącym) o bezpłatnym
prądzie z rowerowego dynama ze śmigiełkiem, wstawianym do
zlewu w kuchni, bo wodociąg ma bezlicznikowy w pożydowskiej
ruderze na Bałutach i pani Zdanowska płaci.

--
Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
(przysłowie łódzkie)

Zenek Kapelinder

Chuj ci do tego ubecki kundlu. Umówiłem się z dostawcą że ile bym wody nie zużył to zapłacę zawsze tyle samo. Dzięki temu w przeciwieństwie do ciebie wodę spuszczam po każdym szczaniu i sraniu. I nic nikomu do tego. Lepiej swoją żonę pozdrów, tą laskę co cały czas jej zdjęcie dajesz. Mógłbyś się w końcu nauczyć pisać bez błędów po polsku.

Kris

niedziela, 23 stycznia 2022 o 13:26:41 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
Napisz proszę elaborat uzasadniający dlacze bronisz idiotę runta(i inne jego wcielenia) zaśmiecającego grupy.
Zapewne się domyślasz że ja wiem dlaczego;) ale jednak Sam to napisz.

Uzytkownik

W dniu 23.01.2022 o 17:10, Kris pisze:
Bo mam do tego prawo, a ty dlaczego tak włazisz zenusiowi do .... bez
wazeliny?

Odpiernicz się ode mnie i przestań kolejny raz wszczynać awantury.

Zgrywasz niewiniątko, a jesteś taki sam jak zenuś - chamski, wredny i
zakłamany.

Uzytkownik

Jak zawsze potrafisz zabłysnąć.

Wielokrotnie próbowałem cię traktować jak normalnego człowieka z
szacunkiem i kulturą, ale ty nie potrafisz inaczej jak wyzywać ludzi od
osranych chujów, debili, gówien, kmiotów, pedałów, kurew, kabli i złodziei.

Zobacz ile inwektyw oraz kłamstw rzuciłeś pod moim adresem w dwóch
zdaniach, pomimo, że ja ci nie ubliżyłem, ani też nie obraziłem.

Collie

W niedzielę, 23.01.2022 o 16:55, Zenek Kapelinder napisał:

> Chuj ci do tego ubecki kundlu.

https://twitter.com/mackozer/status/766706097013059584?lang=bn
- Mam cię na muszce, dziadu!
- Zenek, zygzakiem, zygzakiem!

Zenek Kapelinder

Jak to twoja kundlu żona to do ciebie celuje. I ma racje. Kiedy nauczysz się pisać po polsku?.

Zenek Kapelinder

Spierdalaj kapusiu na drzewo. To co napisałem to prawda a nie kłamstwa i inwektywy.

t-1

W dniu 2022-01-20 o 19:06, ToMasz pisze:
W rozmowie na raucie u Hrabiego padło wyjaśnienie, że perpetum mobile to
coś co nigdy nie stanie.
Mam coś takiego od 20 lat w spodniach, stwierdził Hrabia.
Ależ Hrabio, to należy owijać w bawełnę.
Próbowałem, nic nie pomaga.

Uzytkownik

Nie dość, żem: osranych chuj, debil, gówno, kmiot, pedał, kurwa, kabel i
złodziej to jeszcze kapuś. Zenusiu daj jeszcze kilka przykładów swojej
"inteligencji".

> To co napisałem to prawda a nie kłamstwa i inwektywy.

Dlaczego po raz kolejny bezpodstawnie mnie zaatakowałeś, wyzywasz i
pomawiasz?

Czym wobec ciebie są określenia: osranych chuj, debil, gówno, kmiot,
pedał, kurwa, kabel, złodziej i kapuś?

Na jakiej podstawie twierdzisz, że kradnę wodę? Masz jakieś dowody?

Poza tym od kiedy to pytanie się o podłączenie zaworu w studzience jest
dowodem na kradzież wody? Do tego w studzience, do której mają dostęp
pracownicy wodociągów i w których dokonują odczytów wodomierzy.

Dlaczego kłamiesz pisząc, że to ja dopytywałem jak podłączyć
elektrozawór? Niestety nie pytałem jak podłączyć elektrozawór.
Wymyśliłeś sobie to kłamstwo na mój temat, bo w temacie"elektrozawór
(odcinający) wody - które warte" jak zwykle napisałeś głupotę:

"Do gotowych elementów potrzebne zasilanie. Albo trzeba ciagnac przewody
albo pierdolic się z bateriami. Pomysł żeby w domu zrobić instalacje
antyzalaniowa jest z czapy",

a ja się ośmieliłem temu zaprzeczyć i udowodnić, że są specjalne zawory
antyzalaniowe, które w ogóle nie potrzebują zasilania.

Skoro robisz to celowo jesteś zwykłym kłamcą i łgarzem.

Zenek Kapelinder

niedziela, 23 stycznia 2022 o 21:27:47 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
Mam takie same dowody że kradniesz wodę jak ty twierdzac że ja
kradnę wodę. Z tym że ja nie jestem w stanie kraść wody bo place za nią ryczałtem. A ty płacisz z licznika i dlatego pytałeś jak zalozyc zawór w studzience.

Collie

W niedzielę, 23.01.2022 o 20:18, Zenek Kapelinder napisał:

> Kiedy nauczysz się pisać po polsku?.

No, no, dziad bałucki od przetaczania beczek z olejem w warsztacie
samochodowym na Limance*("nie chciało się nosić teczki, teraz trzeba
toczyć beczki"), kaleczący polszczyznę w każdym zdaniu, nie mający
pojęcia o przestankowaniu, po rewelacjach nt. pieczeniu chleba wodnego
i budowie turbiny wodnej w zlewie kuchennym, popierdala na dodatek
nt. języka interlokutora. Z kropką po pytajniku. W rzeczy samej,
Bałuty to stan umysłu.

*Limanka - ulica Limanowskiego na Bałutach w Łodzi, o proweniencji
niegdysiejszej Stalowej na Pradze w Warszawie.

Zenek Kapelinder

Przygarniał kocioł garnkowi a sam smoli. Ortografię ci dyslektyku internet poprawi. Ale jak nie potrafisz tworzyć zdań podrzędnie złożonych, dyslektycy nie potrafią, to twórz proste. Pozdrów swoją laskę ze zdjęcia jakie ciągle dajesz. Miły chciałem być.

Runt

W dniu 2022-01-23 o 14:51, kanalia* Zenek Kapelinder ujada:
projekcja kanalio!

DO BUDY ZAWSZONY KUNDLU! DO BUDY PSI BĘKARCIE! DO BUDY PSYCHOLU!*

Runt

W dniu 2022-01-23 o 16:55, kanalia* Zenek Kapelinder ujada:

Runt

W dniu 2022-01-23 o 20:18, kanalia* Zenek Kapelinder ujada:

Runt

W dniu 2022-01-24 o 02:07, kanalia* Zenek Kapelinder ujada:

Runt

W dniu 2022-01-23 o 20:22, psychol Zenek Kapelinder ujada:

Runt

W dniu 2022-01-23 o 22:01, psychol Zenek Kapelinder ujada:

Runt

W dniu 2022-01-23 o 17:10, idiota Kris pisze:

> Napisz proszę elaborat uzasadniający dlacze bronisz idiotę runta

a ty napisz dlaczego bronisz tego psychola i kanalię zenusia?

> (i inne jego wcielenia) zaśmiecającego grupy.
idz z tym do zenusia idioto*

> Zapewne się domyślasz że ja wiem dlaczego;) ale jednak Sam to napisz.

no napisz dlaczego stajesz po stronie tego psychola zenusia?

ze strachu, prawda? boisz się go!

Uzytkownik

Innych pouczasz, ale samemu nie potrafisz tworzyć zdań podrzędnie
złożonych. Nie potrafisz nawet tworzyć zdań prostych.

Zenek Kapelinder

Potem chuju osrany masz pretensje że się ciebie czepiam. Nie zostawiasz mi pola do manewru umysłowy impotencie.

Runt

W dniu 2022-01-25 o 01:21 KANALIA Zenek Kapelinder UJADA:
DO BUDY PSI BĘKARCIE! DO BUDY PSYCHOLU!*

to rewanż za wyzwiska na pl.soc.polityka!

no co kris? masz czego chciałeś.

Potem chuju osrany masz pretensje że się ciebie czepiam. Nie zostawiasz
mi pola do manewru umysłowy impotencie.

podoba ci się? wysłaleś zenusiowi rózyczki?

maniek4

W dniu 2022-01-23 o 13:26, Uzytkownik pisze:
W doopie to mam. Obaj świadczą o sobie. Świat jest pełen idiotów i nic z
tym nie zrobimy. Skończyłem pakowanie nart do trumny na dachu samochodu.
Rano wyjazd i tyle mnie obchodzą jacyś frustraci życiowi, których cały
świat zamyka się w ekranie komputera. Jeden pisze, że nie nadstawi
drugiego policzka i sra tak samo jak ten drugi w ogóle bez refleksji, że
taki sam syf na grupie robi. Do tego przekonany o własnej nieomylności,
ale wyzywa od psycholi i debili. Pomroczność jasna, słowo daję.

Pozdro.. TK

maniek4

W dniu 2022-01-23 o 00:24, Kris pisze:

> Maniek, kij w mrowisko wkladasz.;)

No powiem szczerze, przeczytałem trochę tego gówna poniżej i myślę, że
niezły kibel tu macie. Za naszych czasów ignorowało się przygłupów i
sami się nudzili po czasie, ale widzę, że tu twarde sztuki z
doświadczeniem są. W końcu z pl.polityka czy jakoś tak. Byle kto nie
przychodzi. Znaczy intelektualiści najwyższych lotów. Nie jakieś tam
proste budowanie, fizyka kwantowa, czarne dziury... Polityka to
polityka. Kwintesencja intelektualnego świata wszystkich nauk w którym
pierdnięcie dupą określa się zapachem Toma Forda. Takie pojęcie chłopaki
wrodzone mają o wszystkim. Trzeba mieć fascynujące życie w realu, żeby
pieprzyć na grupie takie głupoty i z takim przejęciem, jakby naprawdę
coś od tego w życiu zależało. A gacie to pewnie raz na miesiąc
zmieniają, bo szkoda odejść od komputera. Tyle przecież w tej sieci się
dzieje cały czas. No żal coś przegapić i nie być na czasie. Tu ruskie,
tam pisiory, Tusk spojrzał w lewo a powinien w prawo. Kaczyński to
powinien to, Kierwiński mu powiedział a żona Lewandowskiego to w
sukience za sześć tysięcy chodzi. No jak tego nie skomentować i nie
pochwalić się światu tym co się myśli, choć to i tak nikogo nie obchodzi?

Pozdro.. TK

Uzytkownik

W dniu 31.01.2022 o 23:22, maniek4 pisze:
No i widzisz w tym jest właśnie problem, że tacy jak Ty mają to rzekomo
w doopie, ale swoje 3 grosze zawsze muszą wsadzić nie tam, gdzie leży
problem i tylko swoim zachowaniem eskalują agresję. Zamiast dojebać
temu, kto naprawdę zawinił to kierują swoje pretensje do tego kto się
próbuje bronić.

A wystarczyłoby przestać popierać debili i frustratów i byłby spokój.

Uzytkownik

W dniu 31.01.2022 o 23:53, maniek4 pisze:
Po co to napisałeś?

Skoro masz to w doopie to daj sobie spokój z komentowaniem i nie stawaj
po żadnej stronie. Zenuś to naprawdę totalny psychopata. Jeżeli Ciebie
nie interesuje w którą stronę "spojrzał tusk", a co powinien Kaczyński
to po prostu nie czytaj tego i nie odpowiadaj. Ja tam mam politykę w
doopie i w ogóle nie udzielam się na polityce. Ale wkurwia mnie też, że
przez takiego debila zenusia jest tylko chamstwa na tym forum.

Co zaś się tyczy "naszych czasów" o których wspominasz to jedne debile
odchodzą, a w ich miejsce przybywa kilku innych.

Runt

W dniu 2022-02-12 o 22:11, Uzytkownik pisze:
czyżby to jakiś kolejny wielbiciel "talentu" zenusia kogutkiem zwanego?

;-)))

Uzytkownik

W dniu 13.02.2022 o 07:53, Runt pisze:
Raczej nie. Długo tu nie bywał i jeszcze nie załapał kto tu kogo kopie.

maniek4

W dniu 2022-02-12 o 22:20, Uzytkownik pisze:
Bo tak to widzą być może ludzie z zewnątrz. Ja widzę to tak z zewnątrz.
Dorośli ludzie a zachowją się jak banda gówniarzy.

> [...]
> nie interesuje w którą stronę "spojrzał tusk", a co powinien Kaczyński
> to po prostu nie czytaj tego i nie odpowiadaj.

Niby czemu? Zachowania ludzkie od lat fascynują psychologów. Zauważanie
pewnych rzeczy nie jest opowiadaniem się po którejś stronie, czy choćby
ocenianie. A wymaganie kultury w przestrzeni publicznej to chyba nic
zdrożnego?

Pozdro.. TK

maniek4

> [...]
> próbuje bronić.
>
> A wystarczyłoby przestać popierać debili i frustratów i byłby spokój.

Czy Ty przypadkiem nie próbujesz umieścić mnie w jakimś miejscu tego
gównianego problemu? Nie widzę kto tu zawinił i nie interesuje mnie to.
By to wiedzieć kto zawinił musiałbym poświecić temu czas, wyrobić sobie
pogląd i zająć stanowisko. Ale sorry. Poświęcanie na to czasu to kpina z
ludzkiego intelektu. Zajrzałem tu i widzę co widzę. Napisałem jak to
wygląda by może skłonić np. Ciebie do refleksji. A Ty odbierasz mi do
tego prawo i przyklejasz łatkę uczestnika konfliktu? To tak jakby dwóch
meneli srało co dzień w twojej klatce schodowej i jarało szlugi. Na
zakończenie dnia napieprzali się po ryjach a Ty nic byś z tym nie robił,
bo jak sprzedasz jednemu i drugiemu kopa w dupę by tego więcej nie
robili to będzie znaczyło że opowiedziałeś się po którejś ze stron. Mało
tego. Przyjdzie sąsiad i Ci powie, że jak Ty tak możesz kopać w dupę
zacnych meneli, bez wnikania który zawinił. Twoim zdaniem to jest
normalne? Nie coś takiego mi sugerujesz? Syf jaki robią ci oficjele na
tej grupie trzeba piętnować, bo to gówno rozleje się na wszystkie
dziedziny naszego życia. A powinno być inaczej. Wypierdalać przygłupy z
miejsca naszych dyskusji. Jak grupa się nazywa? Może mi przypomnisz?
Dlaczego to tolerujesz i odbierasz mi prawo krytykowania tego co
ewidentnie nie powinno mieć tu miejsca?

Pozdro.. TK

maniek4

W dniu 2022-02-13 o 10:53, Uzytkownik pisze:

> Raczej nie. Długo tu nie bywał i jeszcze nie załapał kto tu kogo kopie.

Zwracam uwagę, że chodzi o dorosłych zdaje się ludzi. Zakładam, że mają
do siebie samych szacunek. Być może są też dumni z niektórych własnych
osiągnięć i nie wyzywają odbicia w lustrze od różnych takich. Skoro tak,
to powinni zacząć wyzywać. Najlepiej w obecności własnych dzieci czy też
wnuków niech też będą dumne. Może nawet czytają tę grupę, albo
przeczytają za jakiś czas, nie wiedząc kto jest autorem pewnej
twórczości. To takie normalne co się tu wypisuje. Nie ma czego się
wstydzić. Szkoda, że przy nickach nie ma zdjęć aparycji. Rozwiązałoby to
niektóre problemy.

Pozdro.. TK

Zenek Kapelinder

A kim ty do kurwy nedzy jesteś ze chcesz innych pouczać a sam uważasz że możesz się nie stosować do przyjętych kiedyś zasad. Z netykiety.
6. Jeśli korzystasz z grup dyskusyjnych za pomocą tzw. news-readerów, czyli programów czytających newsy (np. tin), zadbaj o to, aby Twoje listy były odpowiednio sygnowane, czyli zawierały w nagłówku Twój adres e-mail oraz dane personalne: imię, nazwisko, organizację.
Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, zwróć się do swojego lokalnego administratora.
7. Listy powinny być zawsze podpisywane prawdziwym imieniem i nazwiskiem ich autora.
Nie pasuje ci coś tutaj to wypad do kółka różańcowego.

maniek4

Ciekawe, że nie do ciebie pisałem a ty się odezwałeś. Dziwne, że
poczułeś się podmiotem w innej dyskusji. Tak nisko się cenisz jak
oceniłem niektóre osoby? Myślisz, że niewielu Cię szanuje za to, że nie
szanujesz się sam? Myślisz, że Twoja wypowiedź znaczy tyle co
pierdnięcie pingwina na Antarktydzie? Myślisz, że to naprawdę Twoje
teksty są nic nie warte a Ty sam zachowujesz się jak kilkuletni gówniarz
w skórze podstarzałego impotenta ze stulejką? To wszystko pasuje akurat
do Ciebie i naprawdę myślisz, że pisałem o Tobie?

Uzytkownik

Runt

W dniu 2022-02-14 o 22:03, KANALIA I PSYCHOL* Zenek Kapelinder ujada:
Buuuhahahhahahahahahah! a ty kim jesteś? P S Y C H O L E M !

chcesz innych pouczać? zacznij kanalio od siebie! W O N !!!

Uzytkownik

W dniu 14.02.2022 o 21:48, maniek4 pisze:

> Czy Ty przypadkiem nie próbujesz umieścić mnie w jakimś miejscu tego
> gównianego problemu?

Ale Ty sam się umieściłeś w tym szambie, wypowiadając się w sposób
moralistyczny i chełpliwy. Tyle, że swoje wypowiedzi skierowałeś nie
tam, gdzie trzeba.

Zauważ, że Runt nikogo tu nie zaczepia, ani nie obraża poza zenisiem, a
robi to tylko w odwecie dlatego, że psychopata zenuś się do niego
przyczepił i nie wie kiedy skończyć.

Co najgorsze kilku jełopów na tej grupie wtóruje zenusiowi i mają z tego
ubaw, a później pretensje, bo zenuś i tak wszystkim dojebie - nawet tym,
którzy staną w jego obronie. Z resztą już tego doświadczyłeś.

> [...]
> może skłonić np. Ciebie do refleksji. A Ty odbierasz mi do tego prawo
> i przyklejasz łatkę uczestnika konfliktu?

Skoro nie chce Ci się dociec "kto?", "co?" i "dlaczego?" to po prostu
się nie wypowiadaj i nie wtrącaj. Olej ich obydwu. Nie zachowuj się jak
kilku przygłupów z tej grupy, którzy tylko eskalują awantury.

Nie poznaję Cię, bo przed kilkoma laty często z sobą dyskutowaliśmy i
byłeś gość na poziomie, a tu jakby ktoś Cię podmienił, abo się podszył
pod Twoje konto.

Puk, puk, Maniuś, czy to Ty?

> [...]
> byś z tym nie robił, bo jak sprzedasz jednemu i drugiemu kopa w dupę
> by tego więcej nie robili to będzie znaczyło że opowiedziałeś się po

Tylko, że Twoja reakcja jest taka: bandyta napadł na niewinnego
człowieka, który zaczął się bronić, a Ty zamiast dojebać bandycie to
lejesz tego napadniętego.

Póki będziesz stawał w tej awanturze przeciwko tymi, którzy się bronią
przed debilizmem zenusia, tak długo zenusiowi będzie się wydawało, że
jest tutaj popierany.

> [...]
> z miejsca naszych dyskusji. Jak grupa się nazywa? Może mi przypomnisz?
> Dlaczego to tolerujesz i odbierasz mi prawo krytykowania tego co

Niczego Ci nie odbieram tylko Ci tłumaczę abyś się opamiętał i nie tłukł
na oślep.

Uzytkownik

Zenusiu daj przykład i podpisz się swoimi, prawdziwymi personaliami.

Uzytkownik

W dniu 14.02.2022 o 22:31, maniek4 pisze:
No i oberwało Ci się. Myślisz, że tym ględzeniem coś wskórasz? Za chwilę
zenuś Cię wyzwie od chujów, debili i dziur w dupie, a później zacznie
wymyślać jakieś kłamstwa na Twój temat, które będzie powtarzał jak
mantrę i jak prawdę objawioną.

Najgorsze jest w tym to, że kilku debili na tej grupie mu wtóruje i
powtarzają te pierdoły, które zenuś wymyśla.

Dodam jeszcze, że ja nie toleruję chamstwa. Ale umiem odróżnić, kiedy
ktoś atakuje, a kiedy się broni, a kiedy mnie atakują, nie zamierzam
pozostawać bierny.

maniek4

W dniu 2022-02-15 o 16:36, Uzytkownik pisze:

> Niczego Ci nie odbieram tylko Ci tłumaczę abyś się opamiętał i nie tłukł
> na oślep.

Jak już pisałem wyżej, gdyby dwóch lumpów napieprzało się w Twojej
klatce schodowej, to czy dał byś jednemu i drugiemu kopa w nabiał i
wywalił za drzwi, czy zacząłbyś od: ojej panowie szanowni tak nie wolno.
Poczekajcie, od czego awantura ta zaczęła się?
Dlaczego ten poszkodowany jak sugerujesz nie zacznie ignorować, tylko
wymagasz żeby ktoś inny zaczął ignorować obu? Szczerze to ja w życiu
takiego schematu poszanowania towarzystwa w którym się człowiek
okazjonalnie znajdzie nigdy nie widziałem. Po prostu są zachowania
których się nie akceptuje, bez względu kto ma początkowo rację.
Tyle w temacie, bo i tak za dużo czasu na te głupoty się poświęca.
Przy okazji, tak to ja. Może więcej czasu w realu i większy dystans do
wszystkiego na co nie ma się wpływu sprawia, że gówno które za wszelką
cenę chce się do wszystkiego przykleić jest bardziej widoczne tam gdzie
jest i ma się coraz mniej ochoty na tolerowanie go obok siebie. Być może
wygląda to nonszalancko i chełpliwie jak to określiłeś, ale tak naprawdę
wcale takie nie jest. Nie oddawanie całej swojej przestrzeni po kawałku
wszelakim idiotom w koło nie jest moralizowaniem, czy chełpieniem się. A
co jest moją winą? To, że powiedziałem, iż niektórzy robią tu szambo a
to zaniża poziom tej zacnej niegdyś grupy. Tolerowanie ich to dalsze
zaniżanie poziomu. Do tego Twoje sugestie, że ja mam ich olać, czytaj
tolerować i patrzeć jak się ich psychozy rozwijają, sprawia, że
wartościowi uczestnicy nigdy tu nie zostaną o ile w ogóle przyjdą.

Pozdro.. TK

Kris

wtorek, 15 lutego 2022 o 21:01:09 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
.

> Dodam jeszcze, że ja nie toleruję chamstwa. Ale umiem odróżnić, kiedy
> ktoś atakuje, a kiedy się broni, a kiedy mnie atakują, nie zamierzam
> pozostawać bierny.

I z kolejnego wątku śmietnik robisz.
I ciągle bardzo niekulturalnie
Ps
Dopisz Sobie wreszcie "Oculum pro oculo,..."

maniek4

W dniu 2022-02-15 o 21:01, Uzytkownik pisze:

> [...]
>
> Dodam jeszcze, że ja nie toleruję chamstwa. Ale umiem odróżnić, kiedy
> ktoś atakuje, a kiedy się broni, a kiedy mnie atakują, nie zamierzam

Wiesz... Ja myślę, że zwyczajnie się pomylił. Przecież nie mogłem pisać
o nim. :-P

Pozdro.. TK

maniek4

W dniu 2022-02-15 o 21:58, Kris pisze:
E tam.
Jak tam Kris, wieje u Ciebie? Właściwie po co pytam.. U Ciebie zawsze
wieje. :-)
Bywasz jeszcze w moich okolicach, czy to zamknięta historia?

Pozdro.. TK

Uzytkownik

W dniu 15.02.2022 o 21:58, Kris pisze:
Ja Ciebie też pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

Kris

wtorek, 15 lutego 2022 o 22:04:41 UTC+1 maniek4 napisał(a):
> W ,..."
> E tam.
> Jak tam Kris, wieje u Ciebie? Właściwie po co pytam.. U Ciebie zawsze
> wieje. :-)

Ano wieje.
Takie nowe hobby mam że jak potężny wiatr to jedziemy w okolice plaży sztorm obserwować.

> Bywasz jeszcze w moich okolicach, czy to zamknięta historia?

Ostatnich kilka lat z rzędu Dolny Śląsk odkrywamy

maniek4

W dniu 2022-02-15 o 22:12, Kris pisze:

> Ano wieje.
> Takie nowe hobby mam że jak potężny wiatr to jedziemy w okolice plaży sztorm obserwować.

Jedno z moich ulubionych zajęć jak jestem nad morzem. Rzadko kiedy uda
się trafić.

> Ostatnich kilka lat z rzędu Dolny Śląsk odkrywamy

Eeee to pięknie. Ładniej tam znacznie jak u mnie.
Jak pogoda pozwoli to może w połowie marca skoczę jeszcze w Janusza
strony. Żona mi narty sprezentowała i nie mogę się nimi nacieszyć. Jak
dziecko normalnie.

Pozdro.. TK

Kris

wtorek, 15 lutego 2022 o 22:30:50 UTC+1 maniek4 napisał(a):

> Jedno z moich ulubionych zajęć jak jestem nad morzem. Rzadko kiedy uda
> się trafić.

Szewc w podartych butach lazi. Ja nad morze rzut beretem mam poza sezonem to i że dwa razy w tygodniu do Łeby po ryby z kutra jeździmy. W sezonie jesli Bałtyk to Szklana Huta bo tam turystów minimalnie.
Ale podziwianie sztormów to niedawne odkrycie

> Jak pogoda pozwoli to może w połowie marca skoczę jeszcze w Janusza
> strony. Żona mi narty sprezentowała i nie mogę się nimi nacieszyć. Jak
> dziecko normalnie.

O nartach wiem tyle że Małysz i następcy na nich reklamy przeróżne mają.
Nigdy nie jeździłem, zresztą żaden sport mnie nie fascynuje.
Pomijając jazdę rowerem.

Uzytkownik

W dniu 15.02.2022 o 21:56, maniek4 pisze:

> Jak już pisałem wyżej, gdyby dwóch lumpów napieprzało się w Twojej
> klatce schodowej, to czy dał byś jednemu i drugiemu kopa w nabiał i
> wywalił za drzwi, czy zacząłbyś od: ojej panowie szanowni tak nie wolno.

Po pierwsze grupa dyskusyjna to ani Twoja, ani moja klatka schodowa. To
raczej jakiś trawnik, gdzieś pod blokowiskiem, gdzie dwóch oprychów
tłucze się po mordach. Gdybyś takich oprychów spotkał co się piorą po
mordach to co staniesz miedzy nimi i będziesz im wykłady robił, że robią
tu chlew, albo, że to jest niekulturalne? Będziesz się z nimi szarpał?
Czy jednak zadzwonisz po służby porządkowe? Rzecz w tym, że służb
porządkowych tu nie ma. Zatem pozostaje olać sprawę, albo pomóc temu,
który jest niesłusznie bity. O ile trudno jest dociec, który oprych
tłukący się z innym pod blokiem ma rację, o tyle tu na grupie wszystko
jest jasne i czytelne, kto tak naprawdę robi tu oborę. Ale, żeby dociec
kto ma rację to trzeba chcieć.

Wypowiedzi niektórych osób oznaczam kolorami tzn. ustawiłem czytnik tak,
aby zaznaczał. Ale przeważającym kolorem jest ten, którym oznaczony jest
zenuś. Prawie każdy wątek oznaczony jest jego kolorem, a której byś jego
odpowiedzi nie przeczytał to tylko chamskie pyskówki, złośliwe porady i
nic więcej.

> Poczekajcie, od czego awantura ta zaczęła się?
> Dlaczego ten poszkodowany jak sugerujesz nie zacznie ignorować, tylko
> wymagasz żeby ktoś inny zaczął ignorować obu?

Poczytaj trochę na grupach co pisze zenuś i co nim kieruje.

> [...]
> którym się człowiek okazjonalnie znajdzie nigdy nie widziałem. Po
> prostu są zachowania których się nie akceptuje, bez względu kto ma

I jak chcesz to zmienić? Pod blokiem czy na klatce to nie ma problemu
zrobić porządku, ale tu na grupie...?

No fakt z niektórymi już sobie poradziłem, a byli tak samo upierdliwi
jak zenuś, ale to tylko dzięki temu, że poznałem ich personalia to
przysiedli na tyłku.

> [...]
> jak się ich psychozy rozwijają, sprawia, że wartościowi uczestnicy
> nigdy tu nie zostaną o ile w ogóle przyjdą.

Ale dzięki takim jak Ty, którzy nie potrafią lub nie chcą dociec, a
zawsze muszą swoje trzy grosze wetknąć.

Zenek Kapelinder

Jak chcesz poznać moje personalia to spytaj żonę i córkę kto im dobrze robił.

Runt

W dniu 2022-02-16 o 00:50, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA:
PSYCHOLU! Ktos ci kiedyś tą twoją durnowatą mordę obije!

https://tinyurl.com/zenusiaflama

Runt

W dniu 2022-02-15 o 21:58, podnóżek zenusia Kris pisze:
> wtorek, 15 lutego 2022 o 21:01:09 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
> .

> I z kolejnego wątku śmietnik robisz.
Idż z tym do swego idola zensia!

> I ciągle bardzo niekulturalnie

TAK? zenus to chodząca kultura? Żenujący chłopino jesteś.

> Ps
> Dopisz Sobie wreszcie "Oculum pro oculo,...

JA CIE NIE ZACZEPIAM WIĘC BĄDŻ ŁĄSKAW SIĘ ODP...Ć! KUMASZ?

"chłopie", wyślij zenusiowi białe różyczki jako dowód przywiązania.

Uzytkownik

Waśnie pytałem twojej i stwierdziła, że to nie jest twoja córka tylko
listonosza.

Zapytałem dlaczego się puściła z listonoszem, a ona odpowiedziała, żeś
jest facet bez jaj i ci nie staje, a poza tym nie chciała mieć
popierdolonej tak jak ty córki. No wiesz, kwestia genetyki.

--
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

maniek4

W dniu 2022-02-15 o 23:04, Kris pisze:

> [...]
> Ale podziwianie sztormów to niedawne odkrycie

Sztormy są fascynujące i przerażające trochę. Pierwsze odkryłem w
podstawówce. Na obozie harcerskim w Ustce w lesie, niedaleko plaży
słychać było jak stare blachy falochronu woda obijała o beton. Do tego
buczki mgłowe... Klimat jak z horroru. Nie powtórzył mi się do dziś.

> O nartach wiem tyle że Małysz i następcy na nich reklamy przeróżne mają.
> Nigdy nie jeździłem, zresztą żaden sport mnie nie fascynuje.
> Pomijając jazdę rowerem.

Nie każdy musi lubić, albo nie każdy spróbował by lubić.
Jakiś czas temu zamieniłem rower na motocykl. Podobne wrażenia jak na
nartach. Mózg odpoczywa bo zajmuje się tylko jazdą. Na nic innego nie ma
czasu. Jadąc rowerem ma się za dużo czasu na przemyślenia i wbrew
pozorom bujanie się po mieście jakoś szczególnie relaksujące nie jest.
Ale nie to, że nie jest przyjemne.

Pozdro.. TK

maniek4

W dniu 2022-02-15 o 23:07, Uzytkownik pisze:

> Poczytaj trochę na grupach co pisze zenuś i co nim kieruje.

Wiesz, to co mogę robić w życiu o wiele bardzie mnie kręci niż czytanie
grup by sprawdzić co ktoś tam pisze. Polecam każdemu.

> I jak chcesz to zmienić? Pod blokiem czy na klatce to nie ma problemu
> zrobić porządku, ale tu na grupie...?

Liczę naiwnie na refleksję co niektórych.

> [...]
> przysiedli na tyłku.

> Ale dzięki takim jak Ty, którzy nie potrafią lub nie chcą dociec, a

Znaczy nie mogę wyrazić opini czy co?

Pozdro.. TK

maniek4

W dniu 2022-02-16 o 12:27, Uzytkownik pisze:

> [...]
> jest facet bez jaj i ci nie staje, a poza tym nie chciała mieć
> popierdolonej tak jak ty córki. No wiesz, kwestia genetyki.

Ty, no faktycznie ignorujesz.. :-)

Pozdro.. TK

Kris

środa, 16 lutego 2022 o 15:39:13 UTC+1 maniek4 napisał(a):

> Ale nie to, że nie jest przyjemne.

Przyjemne to jest łażenie z rodzina i psami na spacery(w sezonie na grzyby) w nadmorskich lasach
A tu gdzie ja najczęściej łażę chcą mi elektrownie atomową wybudować;)
Pociesza mnie że odpowiedzialny za budowe jest nijaki Sasin więc mała szansa że pod jego kierownictwem wybuduja za mojego życia.

Uzytkownik

W dniu 16.02.2022 o 15:51, maniek4 pisze:
Ale ja się nie "wtrancam" w cudze przepychanki.

Ja tylko odpowiadam na jego ataki na moją osobę, aby go wkurwić i żeby
siedział przez całą noc i pisał tę swoją beletrystykę, wkurwiając sie i
nie śpiąc po nocach. Jak się go tak umęczy to później jest spokój przez
jakiś czas.

On jest tak głupi, że nawet nie zauważa jak my go robimy w ciula i
sprawiamy, że sam z siebie robi debila, dzięki czemu kolejni grupowicze
wrzucają go do KF-a :)

maniek4

W dniu 2022-02-16 o 16:37, Kris pisze:
:-DD

Pozdro.. TK

Kris

środa, 16 lutego 2022 o 17:37:24 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> On jest tak głupi, że nawet nie zauważa jak my go robimy w ciula i
> sprawiamy, że sam z siebie robi debila, dzięki czemu kolejni grupowicze
> wrzucają go do KF-a :)

Super to napisałeś. Sam bym lepiej nie napisał.
A teraz w lustro zerknij bo dokładnie o Sobie pisałeś.
Chyba już wszyscy którzy kf_a używają tam już Ciebie umieścili.
Ps
Co się z Tobą stało że od jakiegoś pół roku zgłupiales ( nie lubię tego słoea)?
Wcześniej agresywny byłeś, chamski itp ale z tygodnia na tydzień z Tobą coraz gorzej.
Co nie tylko ja zauważyłem jak zapewne wiesz.
Opanujesz się?
Ktoś kiedyś runtowi(czy jakiemuś Jego klonowi) napisał że to da się leczyć.
To dobra rada była
Nienawiść to jak bejsbolowy kij.

Uzytkownik

W dniu 17.02.2022 o 19:22, Kris pisze:
> Super to napisałeś. Sam bym lepiej nie napisał.
> A teraz w lustro zerknij bo dokładnie o Sobie pisałeś.
> Chyba już wszyscy którzy kf_a używają tam już Ciebie umieścili.

Jak widać jeszcze nie wszyscy ...

Chyba nie jest ze mną jeszcze aż tak źle, skoro czyta to co piszę "kwiat
inteligencji z tej grupy dyskusyjnej".

> od jakiegoś pół roku zgłupiales [...] Wcześniej agresywny byłeś, chamski itp

Podziwiam Twoją wysoką kulturę, brak agresji i wyjątkowo mądry umysł.

> Co nie tylko ja zauważyłem jak zapewne wiesz.
> Opanujesz się?

A Ty kiedy? Nie szkoda Ci czasu na pisanie tych pierdół. W tym czasie
mógłbyś pomachać młotkiem i zbić kilka skrzynek na kwiatki. W ten sposób
poprawiłbyś byt swojej rodziny.

> Ktoś kiedyś runtowi(czy jakiemuś Jego klonowi) napisał że to da się leczyć.
> To dobra rada była

Hmmmm.....

Jakoś nie dostrzegam, aby Runt był idiotą, chamski lub złośliwy. Czego
nie można powiedzieć o wielu userach z tej grupy, którzy mają wyższe
mniemanie o sobie.

Ciebie także pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

Uzytkownik

W dniu 16.02.2022 o 15:49, maniek4 pisze:

> Wiesz, to co mogę robić w życiu o wiele bardzie mnie kręci niż
> czytanie grup by sprawdzić co ktoś tam pisze. Polecam każdemu.

Jak rozumiem nie przeczytasz tego co tu teraz napiszę?

A może tylko będziesz udawał, że nie przeczytałeś?

> Liczę naiwnie na refleksję co niektórych.

Myślisz, że zenuś czy Krisek się zmienią? Zaczną szanować
interlokutorów, przestaną być chamscy i wredni.

O ile można zrozumieć zenusia, bo jest nieco upośledzony, ale złośliwość
i chamstwo Krisa przebija nawet zenusia.

> Znaczy nie mogę wyrazić opini czy co?

Możesz, ale opinia bez znajomości tematu jest kompletnie bez wartości, a
w "ustach" tego, kto pisze: "Wiesz, to co mogę robić w życiu o wiele
bardzie mnie kręci niż czytanie grup by sprawdzić co ktoś tam pisze.
Polecam każdemu" jest zwykłą hipokryzją.

Zenek Kapelinder

I co się osrany kurduplu mnie czepiasz?

Runt

W dniu 2022-02-17 o 19:22, Kris pisze:
/.../
> Ktoś kiedyś runtowi(czy jakiemuś Jego klonowi)
jasne. klon powstał w twoje główce, a właściwie to zenuś ci go tam wtłoczył.

> napisał że to da się leczyć.
dam ci dobrą radę - nie dawaj innym rad. zacznij od siebie.

> To dobra rada była
POważnie? więc skorzystaj z tej rady. razem z zenusiem i np myjk-iem.

> Nienawiść to jak bejsbolowy kij.
powiedz to zenusiowi.

Runt

W dniu 2022-02-17 o 23:59, KANALIA i PSYCHOL* Zenek KUpAlinder UJADA:
> czwartek, 17 lutego 2022 o 23:06:52 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
/.../
> I co się osrany kurduplu mnie czepiasz?
no i co osrany kundlu? miałeś siedzieć w budzie i lizać odbyt!

DO BUDY ZAWSZONY KUNDLU!*

no i co kris/krzysiu, podoba ci się tekst!?

to klon/kopia tekstu zenusia. który text bardziej jest chamski?

Runt

W dniu 2022-02-17 o 21:08, Uzytkownik pisze:
> W dniu 17.02.2022 o 19:22, Kris pisze:
/.../

> Jakoś nie dostrzegam, aby Runt był idiotą, chamski lub złośliwy.

Patrz stopka ;-))

> Czego nie można powiedzieć o wielu userach z tej grupy, którzy mają wyższe
> mniemanie o sobie.

Kris, Myjk, t-1, aa, jakies janusze - to "elita" tej grupy.
zenus jest niekoronowanym "przywódcą" tych nawiedzonych "mondrali".

> Ciebie także pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
oby twoje życzenia się spełniły jak polski ład! ;-)

maniek4

W dniu 2022-02-17 o 23:06, Uzytkownik pisze:

> Jak rozumiem nie przeczytasz tego co tu teraz napiszę?
>
> A może tylko będziesz udawał, że nie przeczytałeś?

Apochu mam udawać? Myślisz, że to dla mnie jakaś sprawa honoru? Piszę tu
dla rozrywki kiedy mam czas i nic ciekawszego do roboty. Czasem tematy
są fajne, ludzie na tyle ciekawi, że warto poświęcić im czas, ale bez
przesady. Życie toczy się w innym miejscu.

> Myślisz, że zenuś czy Krisek się zmienią? Zaczną szanować
> interlokutorów, przestaną być chamscy i wredni.
>
> O ile można zrozumieć zenusia, bo jest nieco upośledzony, ale złośliwość
> i chamstwo Krisa przebija nawet zenusia.

Krisa znam na tej grupie od lat. Nie wiem jak teraz, bo nie było mnie
kilka latek co by nie było, ale nigdy wcześniej nie był ani chamski, ani
złośliwy. Jest jednym z tych z którym jak mi się wydaje w realu miałbym
o czym rozmawiać nie jeden raz.
Wybacz, ale nie wiem o czy piszesz.

> [...]
> bardzie mnie kręci niż czytanie grup by sprawdzić co ktoś tam pisze.
> Polecam każdemu" jest zwykłą hipokryzją.

Co Ty pitolisz, że tak spytam...?
Oceniłem poziom dyskusji i co za tym idzie dyskutantów. Po jaki chu mam
wnikać o co chodzi i kto jest winien? Robią chlew z grupy i tyle. Czego
nie rozumiesz? Siedzisz na grupie, która atmosferą przypomina zwykłą,
śmierdzącą gównem melinę i to Ci pasuje. OK. Nie rozumiem tylko,
dlaczego ktoś niejako z zewnątrz nie może ocenić faktu zastanej atmosfery?
Wchodzisz do kibla dworcowego i zastajesz obsrane złośliwie wszystkie
kible. Wybiegasz i pytasz, kto kloca tego zostawił tam, bo ponieważ
chciałbym poznać twórcę by móc ocenić zjawisko to, czy może jednak
wchodzisz, wychodzisz bez załatwienia sprawy i mówisz ale tu syf?
Tak trudno to zrozumieć? Może przewietrz się czasem. Zrób sobie wolne od
internetów na tydzień, bo najwyraźniej pochłaniają Cie zbyt mocno i
tracisz kontakt z rzeczywistością.

Pozdro.. TK

Uzytkownik

W dniu 18.02.2022 o 21:26, maniek4 pisze:
> Krisa znam na tej grupie od lat. Nie wiem jak teraz, bo nie było mnie
> kilka latek co by nie było, ale nigdy wcześniej nie był ani chamski,
> ani złośliwy.

Jedno co o nim można powiedzieć to to, że nie jest wulgarny, ale
złośliwy i chamski strasznie, a przy tym bardzo zawistny. Najbardziej
unieszczęśliwia go sukces życiowy innych.

> Jest jednym z tych z którym jak mi się wydaje w realu miałbym o czym
> rozmawiać nie jeden raz.
> Wybacz, ale nie wiem o czy piszesz.

Ano właśnie. Nie bywałeś tu przez parę lat, a to co było kiedyś puściłeś
w niepamięć.

> Co Ty pitolisz, że tak spytam...?
> Oceniłem poziom dyskusji i co za tym idzie dyskutantów. Po jaki chu
> mam wnikać o co chodzi i kto jest winien? Robią chlew z grupy i tyle.
> Czego nie rozumiesz?

Kto "robią" chlew?

Chlew to głownie robi jeden idiota, który nie potrafi odpuścić. Problem
w tym, że trafił na Runta, który zaczął mu się odpłacać tym samym.

Niestety są też tacy, którzy wtórują zenusiowi.

> Siedzisz na grupie, która atmosferą przypomina zwykłą, śmierdzącą
> gównem melinę i to Ci pasuje. OK.

Na jakiej podstawie uważasz, że to mi pasuje? To są zbyt daleko idące
insynuacje.

> [...]
> chciałbym poznać twórcę by móc ocenić zjawisko to, czy może jednak
> wchodzisz, wychodzisz bez załatwienia sprawy i mówisz ale tu syf?

Porównanie totalnie z d.... wzięte i w ogóle nie pasujące do tego co tu
się dzieje.

Grupę dyskusyjną od dworcowego kibla odróżnia to, że wchodząc do takiego
kibla nie da się założyć okularów poprzez które gówno znika.

Na grupie jak Cię nie interesują czyjeś wypowiedzi to zakładasz filtr i
nie czytasz tego co ten ktoś wypisuje. Ja już korzystam z KF-a i
naprawdę polecam. Siedzi tam już np. Ghost i naprawdę mam z nim święty
spokój. Zenuś jeszcze tam nie trafił, bo czasami potrafi napisać coś z
sensem i gdyby nie to jego chamstwo i wulgarność oraz mściwość to nawet
dałoby się z nim pogadać.

Ty natomiast zachowujesz się w taki sposób: słyszysz, że gdzieś się
kłócą i piorą po ryjach. Szukasz gdzie i mieszasz się w akcję i także
się wykłócasz i pierzesz po ryjach tych, którzy się awanturują. Sam
szukasz zaczepki, stawiasz się ponad nimi, bawisz się w moralizatora i
kaznodzieję, wypisujesz, że oni robią chlew. To nie jest tak.
Uczestnicząc w takich kłótniach jako moralizator, także bierzesz czynny
udział w tych kłótniach.

Opiszę Ci z mojego punktu widzenia: Wchodzę na grupę. O pojawił się
stary, znajomy, kumpel z grupy - Maniusiek. I co widzę? Maniuś zamiast
prowadzić ciekawe dyskusje z grupowiczami jak to bywało drzewiej to
przyszedł tu jako kaznodzieja i moralizator. Próbuje robić swoje
porządki i ustawia wszystkich po kątach. Zamiast ciekawych dyskusji
generuje kolejną gówna wartą beletrystykę, która prowokuje innych do
pisania kolejnej gówna wartej beletrystyki (tu mogę przywołać siebie
samego i choćby ten elaborat, który by nie powstał gdybyś niepotrzebnie
nie mieszał).

Naprawdę rzygać już się chce jak niski obecnie jest poziom tej grupy.
Jedni się wyzywają od chujów i dziur w dupie, inni uważający się za
lepszych jebią tych pierwszych i wdają się w awantury z których powstają
flejmy. Inni przepisują internet na grupę, a tematy budowlane jak ktoś
poruszy to pojawiają się zakompleksieni i zawistni przeciwnicy prawa i
norm, którzy zaklinają rzeczywistość i w chamski sposób atakują tych,
którzy udzielają porad.

Pomijam już fakt, że prowadzicie z Krisem prywatne rozmowy na publicznym
forum, które kompletnie nikogo nie interesują i nie są w temacie grupy
dyskusyjnej. Może wymieńcie się e-mailami.

Reasumując: Nie tylko "oni" robią ten chlew, ale każdy kto w
jakiejkolwiek formie uczestniczy w tym chlewie i w tych awanturach. Ja
też w nim uczestniczę, choć naprawdę mocno się powstrzymuję. Rzecz w
tym, że ciągle bez powodu jestem zaczepiany i obrażany, a autorami tych
zaczepek zawsze są zenuś i Krisek.

Czy tak trudno to zrozumieć?

> Tak trudno to zrozumieć? Może przewietrz się czasem. Zrób sobie wolne
> od internetów na tydzień, bo najwyraźniej pochłaniają Cie zbyt mocno i
> tracisz kontakt z rzeczywistością.

Maniuś, może zrób sobie jeszcze więcej przerwy, bo jeszcze za mało się
przewietrzyłeś. Naprawdę Cię nie poznaję.

Zenek Kapelinder

I czego zakłamana kurwo męska łżesz. Było dokładnie odwrotnie jak napisałeś. Napisałem coś na polityce i kurwa łajdak teraz runt i chuj wie ile jeszcze ma ksywek na mnie siadł jak ma w zwyczaju. To trafiła kosa na kamień. Wiesz gnoju o co poszło. Napisałem że deflacja jest zła bo w krótkim czasie ludziom jest trochę lżej bo nic nie drożeje ale w dłuższym wyniszcza gospodarkę. A że pizdziak to zwolennik platformy to mu się to nie spodobało. I tyle w temacie. . Nie widzę powodu żebym przestawał bo jak chujowi odpuściłem na dwa dni to i tak pluł wszędzie jadem. Z tobą tak samo. Z tym że pizdziak jest ciut inteligentniejszy od ciebie. Chcesz żebym poszedł na krucjatę to masz to załatwione.

Kris

piątek, 18 lutego 2022 o 23:29:12 UTC+1 Uzytkownik napisał(a)
>Ja już korzystam z KF-a i
> naprawdę polecam. Siedzi tam już np. Ghost i naprawdę mam z nim święty
> spokoj
Zaawansowany user z Ciebie.
W KF wpisałeś typa który od dawna już tu nie pisuje
Plaszczyce i Lawę też pewnie masz w KF i szczęśliwy jesteś że ich postow od dawna nie widzisz;)

Kris

piątek, 18 lutego 2022 o 23:29:12 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
>obecnie jest poziom tej grupy.
> . Inni przepisują internet na grupę,
Tu pełna zgoda- idioci to są.
Zerknij chociażby na grupę "polityka"- chociaż w sumie tam już nie warto wchodzić bo jeden idiota nawet kilkanaście linków dziennie wrzuca robiąc totalny śmietnik z grupy.

Uzytkownik

W dniu 19.02.2022 o 07:18, Kris pisze:
Ale w czym problem? Nie umiesz korzystać z KF-a, czy co?

Opisz dokładniej swój problem. Może ktoś pomoże go rozwiązać.

Kris

sobota, 19 lutego 2022 o 09:10:56 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
> Ale w czym problem? Nie umiesz korzystać z KF-a, czy co?

W pośpiechu nie zauważyłeś że się do Twojej wypowiedzi odniosłem.
Nawet cytat zostawiłem.
To Ty zasygnalizowałeś problem a ja się z Tobą zgodziłem.

Uzytkownik

W dniu 19.02.2022 o 05:59, Kris pisze:
Twoja błyskotliwość jest wręcz porażająca.

Uważasz, że usenet zaczyna się i kończy tylko na p.m.b, a ja nie znam i
nie korzystam z innych grup?

Uzytkownik

W dniu 19.02.2022 o 09:15, Kris pisze:
Masz rację - przepraszam.

Uzytkownik

> I czego zakłamana kurwo męska łżesz. Było dokładnie odwrotnie jak napisałeś. Napisałem coś na polityce i kurwa łajdak teraz runt i chuj wie ile jeszcze ma ksywek na mnie siadł jak ma w zwyczaju. To trafiła kosa na kamień. Wiesz gnoju o co poszło. Napisałem że deflacja jest zła bo w krótkim czasie ludziom jest trochę lżej bo nic nie drożeje ale w dłuższym wyniszcza gospodarkę. A że pizdziak to zwolennik platformy to mu się to nie spodobało. I tyle w temacie. . Nie widzę powodu żebym przestawał bo jak chujowi odpuściłem na dwa dni to i tak pluł wszędzie jadem. Z tobą tak samo. Z tym że pizdziak jest ciut inteligentniejszy od ciebie. Chcesz żebym poszedł na krucjatę to masz to załatwione.

Kolejny raz potwierdzasz to co o Tobie piszę.

Zenuś, a teraz spróbuj napisać to samo, ale bez wulgarnego i chamskiego
naskakiwania. Potrafisz?

Póki mi ubliżasz i naskakujesz na mnie w chamski sposób to mam prawo Ci
nie wierzyć i nie wierzę w to, że to Ciebie atakuje Runt i nie jest na
odwrót.

A tutaj pozwolę sobie zacytować Twoją wypowiedź wobec Runta na p.s.p z
dzisiejszej nocy.

Gdzie tutaj Runt Ciebie zaatakował? Wskaż palcem, bo ja tu widzę tylko
Twój atak na Runta.

Zenek Kapelinder

Chcesz mnie debilu sprowokować żebym z tobą w dyskusje wszedł?. Nie dasz rady.

Uzytkownik

Pewnie, że nie dam rady, bo ty nie umiesz dyskutować. Tylko umiesz się
awanturować, wyzywać ludzi i ich obrażać.

Kolejny raz udowodniłeś, że jednak mam rację.

Collie

Te, nowy, małą literą szrajbowany, myślisz, że tu właściwe miejsce do
pierdolenia kotka za pomocą młotka - czyli ciumkania z panną Krysią
o prywatnej dupie Maryni? To nie myśl tak, bo znów bedziesz płakał
i zgrzytał zębami, że przyszły wuje ze wsi i się przypierdalają, iż
nie tak Pan Bóg, czyli Tomasz Surmacz przykazał na niusach. Szkoda
twoich łez, chłopcze. I zębów. Dobrze radzę, jak Wujek Dobra Rada.

Runt

W dniu 2022-02-19 o 07:18, Kris pisze:
przeszkadza ci to? to weż się od...l. wyślij zenusiowi białe róze jako
symbol uwielbienia!

Runt

W dniu 2022-02-19 o 01:04, KANALIA*, DEBIL* PSYCHOPATA Zenek Kapelinder
ujada:
> piątek, 18 lutego 2022 o 23:29:12 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
/.../
> I czego zakłamana kurwo męska łżesz. Było dokładnie odwrotnie jak napisałeś. Napisałem coś na polityce i kurwa

aj waj! aj waj! jak ty mówisz o swojej "mame"?!!

> łajdak teraz runt
kanalia zenus!

>i chuj wie ile jeszcze ma ksywek
nie kombinuj - jedna. a ty kanalio?

>na mnie siadł jak ma w zwyczaju.
w zwyczaju powiadasz kanalio? kto za mną łazi na pl.soc.polityka i
podczepia się do każdego wątku?

oto próbka twojej kultury" KANALIO!"

"Dla ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie miejsce jest nie za murem a
przed murem a po egzekucji pod murem".

>To trafiła kosa na kamień. Wiesz gnoju o co poszło.

no gnoju. kombinuj!

> Napisałem że deflacja jest zła bo w krótkim czasie ludziom jest trochę lżej bo nic nie drożeje ale w dłuższym wyniszcza gospodarkę. A że pizdziak to zwolennik platformy to mu się to nie spodobało.

bo mam inne zdanie. mam prawo miec ty kanalio? MAM INNE ZDANIE! KUMASZ?
masz sklerozę? napisalem wtedy, ze nie dla emerytów. ty nie mając
argumentów rzuciłes się z wyzwiskami obrażając moich rodziców! no co
kanalio, nie było tak? od tego czasu mnie "przesladujesz" bo odważyłem
się mieć inne zdanie niż mędrzec nad mędrcami. jesteś dziadek
PSYCHOPATĄ! lobotomia ci nie pomogła!

>I tyle w temacie. . Nie widzę powodu żebym przestawał bo jak chujowi

chujów to ty szukaj w swojej rodzinie, protoplasto rodu "chujów".

> odpuściłem na dwa dni to i tak pluł wszędzie jadem.

tak? no to zaraz wrzuce na pmb twoj jad! kanalio! nie wciskaj tu kitu!

>Z tobą tak samo.
jasne. wszyscy ktorzy maja inne zdanie sa wrogami zenusia. dostajesz
białej gorączki i krew cie zalewa! w realu jestes kurduplem.

>Z tym że pizdziak jest ciut inteligentniejszy od ciebie.
zenusiu, nie podlizuj się. dla mnie jestes kanalią, psycholem i nędzną
kreaturą z kompleksem małego członka. nie nosisz już "niebieskiego
mundurku" ty psi bękarcie*.

> Chcesz żebym poszedł na krucjatę to masz to załatwione.

po prostu zniknij z pl.soc.polityka! i odp...l się! kumasz kanalio!*

Runt

W dniu 2022-02-19 o 11:01, KANALIA, DEBIL I PSCYHOPATA! Zenek Kapelinder
UJADA:
NO I CO KANALIO!?*

no kris, myjk-i i inne kundelki - broncie zenusia bo mu się krzywda
dzieje. jakiz on nieszczęśliwy!
It is loading more messages.