Szczęśliwego Nowego Roku

ortomed

Ostatnim grupowym niedobitkom życzę Szczęśliwego Nowego Roku oraz szampańskiej zabawy w wąskim gronie.

Ponieważ nie jest pewne czy Policja wywiąże się ze swoich podstawowych obowiązków na hasło "Pokot ma pragnienie" może się zdarzyć, że nie będzie się wam chciało zalegać pokotem do 6 rano. Rozwiązanie problemu powrotu do domu w noc sylwestrową kopiuję bezpośrednio z Onetu i załączam jako

tax:

Nie ma powodu, aby zabronić powrotu wcześniej do domu i tym samym ograniczyć możliwość przemieszczania się z punktu A do punktu B. Uważam, że powrót do domu należy uznać za zaspokajanie niezbędnej bieżącej potrzeby życia codziennego.

tax2

Za szampan bezalkoholowy zapłaciłem w sklepie kartą. Chwilę później przyszedł z banku sms lecz zamiast salda było pytanie czy nie skradziono mi karty.

Arnold Ziffel

ortomed <ort...@neostrada.pl> wrote:

> Ostatnim grupowym niedobitkom życzę Szczęśliwego Nowego Roku oraz
> szampańskiej zabawy w wąskim gronie.

Wzajemnie!

taxy:

Dwa koguty chodzą po mieście i strasznie się nudzą. Jeden z nich w
końcu mówi:
- Chodź do garmażerii pooglądamy sobie gole kury.

Babcia do wnuka który bawi się telefonem:
- Wnusiu twoje pokolenie to jest uzależnione od technologii!
A na to wnuczek:
- Nie, nie babciu. To twoje pokolenie jest uzależnione od technologii -
powiedział odłączając wtyczkę respiratora.

Buldog szczeka na jamniczkę siedzącą na parapecie okna:
- No, zeskocz tu do mnie mała...
- O, nie - odszczekuje jamniczka - potem będę miała taka mordę jak ty...

--
Studentka, bliska placzu, po oblanym egzaminie:
- Panie profesorze ja naprawde nie zasluzylam na pale.

wowa

> Ostatnim grupowym niedobitkom życzę Szczęśliwego Nowego Roku oraz
> szampańskiej zabawy w wąskim gronie.

Wzajemnie!

tax:
Ranek po nocnej imprezie. Budzi się facet ledwo żywy i słabym głosem
woła: Azor, Azor .... Po chwili przylatuje pies i merda ogonem. Wtedy
gość nadludzkim wysiłkiem podnosi głowę, chucha psu w nos i słabym
głosem szepce: szukaj, szukaj Azor.

Wojtek

w.p.

Eh. Historia :/
Dzięki i nawzajem!
Kiedyś ta grupę czytałem w mojej drugiej pracy używając Mozilli...

Tax ( kawałek z moich 20 letnich badań tej grupy):

Wpada bandzior z brzytwa do sklepu na wsi i juz od drzwi drze morde:
- Babo! - dawaj qrwa kase!
A baba na to ze stoickim spokojem :
- Grycana cy jaka?

Jaki śliczny z ciebie chłopiec! - wykrzykuje ciocia.
-Nosek masz po mamusi, oczy po tatusiu, usta po babci...
- Spodnie po bracie i buty po siostrze! - dodaje Jasiu

Dzwonek do drzwi, pani domu otwiera, a u progu znajomi:
- Przyszło nam do głowy, żeby was odwiedzić...
- Moglibyście chociaż uprzedzić!
- Coś Ty! Chcieliśmy was zastać...

Biblia uczy nas kochać.
Kamasutra uczy jak.

Laska do gościa w klubie:
- Cześć, czym przyjechałeś?
- trójką.
- BMW, AUDI?
- Tramwajem.
- To cześć...

collie

W środę, 30.12.2020 o 22:05, ortomed napisał:

> Ostatnim grupowym niedobitkom życzę Szczęśliwego Nowego Roku oraz szampańskiej zabawy w wąskim gronie.

Ponieważ w zeszłym roku żadne z życzeń noworocznych nie spełniło się,
w tym roku przyjmuję tylko pieniądze.

Usenet dobijają użyszkodnicy piszący z Google w jednej linii,
mający czytających w... głębokim poważaniu.

Tax:

- Mosze, ty słyszał?
- No?
- Mówią, że twoją Salcie miało całe miasto.
- Phi, wielkie mi miasto, pięć tysięcy ludzi.

--
Po skończonej pracy...
https://zapodaj.net/3eafd208794b9.jpg.html