Kto napisał

krtek

WP zapodaje dziś, że w hotelu(?) Paradise zorganizowano kwiz.
Uczestniczka nie miała pojęcia, kto napisał "Ogniem i mieczem".

Kopytkowe, na zbliżony temat.

Nauczyciel pyta Jasia:
- Kto napisał "Pana Tadeusza"?
- Nie ja, proszę pana.
- Pała!
- Ale to naprawdę nie ja!
- Jutro przyjdziesz do szkoły z ojcem!
Nazajutrz Jasio i ojciec meldują się w szkole. Nauczyciel opowiada:
- Proszę pana! Zapytałem go wczoraj, kto napisał "Pana Tadeusza", a on
mi odpowiada, że to nie on!
- Ale to takie dobre dziecko... Jak powiedział, że nie on, to na pewno
nie on!
Nauczyciel z obłędem w oczach wypadł na oślep ze szkoły i o mało nie
wpadł pod radiowóz. Wyskoczył policjant.
- Co pan wyprawia!?
- Przepraszam, ale mnie zdenerwowali. Pytam ucznia, kto napisał "Pana
Tadeusza", a on mi mówi, że to nie on. Wzywam ojca, a ten tłumaczy, że
to grzeczne dziecko i że na pewno nie napisał.
- Niech się pan nie martwi, to już nasza sprawa.
Wsiadł do samochodu i odjechał.
Dwa dni później ten sam policjant pojawia się w szkole, odnajduje
nauczyciela i z tryumfem oznajmia:
- Już wszystko wiemy. Ojciec dyktował, a syn pisał.

Pawel "O'Pajak"

W dniu 2021-04-30 o 16:43, krtek pisze:

> Kopytkowe, na zbliżony temat.

Zdesperowana nauczycielka z rozpaczą w głosie zadaje ostatnie pytanie
Jasiowi:
-Czy ty chociaż wiesz, kto to Mickiewicz, Słowacki, Norwid?
- A pani zna "Czachę", "Widelca" i "Łomota"? Nie?, to co mnie pani swoja
bandą straszy?!

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa