Orginalne wyzwiska???

Władysław Jagiełło

Znałem kiedyś taką dziewczynę (była wtedy chyba w 6 klasie), pochodziła z
miasta Łodzi (Czy to ma znaczenie?). Zwykła ona wyzywać inne dziewczyny, z
którymi miała na pieńku:

- To torba pieprzona, scierka jedna, lamfucera, szczotka [...] itp.

Może podrzucicie jeszcze jakieś ciekawe ("zabawne"?) wyzwiska?

Pozdrawiam

WJ

Arjano

Użytkownik "Władysław Jagiełło" <wjag...@poczta.wp.pl> napisał w
wiadomości news:9k62ij$nj9$1...@front.macrosoft.waw.pl...

Stara łupa.

Maciej Darocha

Kiedys slyszalem, jak jeden facet krzyczal na drugiego:
- Ty drogowy _dylemacie_!

Lates

Hello "WładysławJagiełło",

W> - To torba pieprzona, scierka jedna, lamfucera, szczotka [...] itp.

W> Może podrzucicie jeszcze jakie¶ ciekawe ("zabawne"?) wyzwiska?

Ty fizdo niemyta

Best regards,
Lates mailto:la...@interia.pl

Wybierz dziewczyne Poznan Motor Show 2001
http://motoryzacja.interia.pl/id/kw/b

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.listserv.chomor-l

Tomasz Robakowski

krowa niebianska (by J.Chmielewska)

Magda

Tomasz Robakowski wrote:

> krowa niebianska (by J.Chmielewska)

lub "Ty zlobie polowy w gromnice szarpany" (autorka ta sama)

MKP

Użytkownik "Lates" <la...@interia.pl> napisał w wiadomości

> Hello "WładysławJagiełło",

> Ty fizdo niemyta

ja stosuje:
dla pani - pedzaca glizda
dla pana - zlamas kutany

--
nieustannie pozdrawiam - Malgorzata

"i smiech niekiedy moze byc nauka,
kiedy sie z przywar nie z ludzi natrzasa..."
J.I.Krasicki

bzdurqa

Władysław Jagiełło <wjag...@poczta.wp.pl> napisał:

> Może podrzucicie jeszcze jakieś ciekawe ("zabawne"?) wyzwiska?
* 'importent' z alternatyw 4 ;)
* 'skurwysyński małpi pomiocie' z 'kwiat śliwy kwitnącej w wazonie' (czy
jakoś tak, nie pomnę dokładnie, ale dzieło głośne, zawierało zresztą sporo
"zabawnych" wyzwisk)

bzd.

Pawel

Mnie sie bardzo podoba "Cipun" (kopyrajt Konwicki), jest jeszcze "ty psi
huju" (kopyrajt kolega z pracy) - szczegolnie dobrze brzmi CIPUN w
odniesieniu do kierowcow w kapeluszach "pedzacych" 50 km/h lewym pasem i
hamujacym przed zielonym swiatlem. Ostatnio widzialem nazwe miejscowosci -
"Kurejwa", jade dalej a tam "Kurejewka".
Pozdroofka,
O'Pajak

Witold Tomaszewski

Ja kiedyś koleżnakę nazwałem "zimną suką" - spodobało jej się i tak do niej
dzisiaj mówię... ;)

--
Witold Tomaszewski -- wi...@wiltom.pl -- UIN 2364850
wiltom NET -- Internet Service Provider -- http://wiltom.pl

Maciej Darocha

Warto rowniez poczytac Witkacego - bardzo mi sie podobalo np. "ty
zborsuczaly sfladrysynu"

Monika

inne:
Ty prostaku, siekierą od pługa odrąbany!
Jesteś cienki(a), jak szpadel w gnoju!

Władysław Jagiełło napisał(a) w wiadomości:
<9k62ij$nj9$1...@front.macrosoft.waw.pl>...

Monika

i jeszcze:
Ty czyraku na dupie natury!

Monika napisał(a) w wiadomości: <9k6b44$7q4$1...@news.tpi.pl>...

marcin_prezes

Ty chamie nie ociosany

Użytkownik Monika <mo...@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9k6b6q$88g$1...@news.tpi.pl...

Jaszyn

Monika napisał(a) w wiadomości: <9k6b6q$88g$1...@news.tpi.pl>...

>i jeszcze:
>Ty czyraku na dupie natury!

Bardzo "ładnie" jest tez:

- Jestes cienki jak skóra na kutasie!
-Ty pizdogryzie!
-Kto cie spłodził, pomszczę cię!
-ty owocu wczesnego wytrysku!
-wypierdku mamuta
-krowo wspaniala! (J Haszek: "Przygody wojaka Szwejka"

Moj kolega o mądrym inaczej mowil "taboret";
a kiedy indziej finezyjnie "spierd..na proteza mozgu zaby" to wtedy, jak
chcial podkreslic czyjs imbecylizm....

Pozdrowienia
Jaszyn

Jerzy Ornat

sieczkobrzeku na samym winklu wsi owsem karmiony!!!

agniesz...@poczta.onet.pl

> Do mojej sąsiadki przyjechała szmbiarka, aby opróżnić szambo. W pewnym
momencie sąsiadka chciała coś krzyknąć do szambiarza, ale zapomniała tego słowo
i krzyknęła........panie gówniarzu!!!
Pozdrawiam
Króliczka

Władysław Jagiełło

Bardziej finezyjnie: Syn wiatru i kurzu! ....................czyli tuman.

Mniej finezyjnie: dekiel.

MKP

Użytkownik "Monika" <mo...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> i jeszcze:
> Ty czyraku na dupie natury!

jestes glupsza od weza ogrodowego :)))))

to powiedzenie mojego kumpla o jednej z kolezanek!

GG.

Głupek wioskowy
głupek bagienny

tax
największą obrazą w podstawówce było powiedzenie ty rolandzie !

Roland to był nasz kolega klasowy:
m in. wmówiliśmy mu że murzyni wkładają piłkę do kosza ( czas fascynacji
nba) tylko dzięki temu że mają lateksowe rękawiczki i dlatego piłka im się
tak eki trzyma.
Innym razem wmówiliśmy mu żejak wydepiluje nogi to będzie wyżej skakał do
kosza i wiecie co ? on to zrobił.

GG.

Parubanu

Witam. A co powiecie na:

Dupek namozynowy
Przeszczep jabloniowy
psi dzwoniec
gugus
cipcia drypcia

KG

wyslawiasz sie jak pijany dorozkarz

syn maglarki i nieznanego ojca

Zyjaca wlasnym przemyslem panna

z zawodu dziewczynka

z taka uroda nadawala sie tylko do lasu.

Pierdolicie hipolicie

agata ma w sobie tyle seksu co kabel od
odkurzacza.

LT

ty łachu cmentarny

Zbigniew Cofała

LT wrote:

> ty łachu cmentarny

Ty Buzd[... ustawa o ochronie danych osobowych z dnia... ]
:)
--
-=< all the best! >=-
FidoNet: 2:484/26.7

MKP

zajrzyjcie w tej sprawie tutaj :))))

http://ksiegi.emix.net.pl/wyswietl.php?user=jachu

baxior

> sieczkobrzeku na samym winklu wsi owsem karmiony!!!

-papierze toaletowy-
-koźloośle niedojony-

LAST MINUTE: Goraca oferta turystyczna
http://turystyka.interia.pl/id/bank/minute/www/last/minute

Liliana Cichocka

Użytkownik "Władysław Jagiełło" <wjag...@poczta.wp.pl> napisał w
wiadomości news:9k6e1v$sfm$1...@front.macrosoft.waw.pl...

> Bardziej finezyjnie: Syn wiatru i kurzu! ....................czyli
tuman.

> Mniej finezyjnie: dekiel.

Te bardziej finezyjne to moje ulubione!!!!
Srodeczku od kapusty
ludziku ze sniegu
pojezdziku chrystusowy

Liliana Cichocka

Użytkownik "KG" <k...@hoga.pl> napisał w wiadomości

> syn maglarki i nieznanego ojca

syn półku i półkownikowej

Monty

Zywcem skopiowane z klienta IRC - MleCZarZ:
zjeber.ini

1=ty zajebana suko pokurwiona w chuj i w pizdu...
2=ty pierdolony skurwysynu, jebany eunuchu i zajebany smierdzielu...
3=twoja fizjonomja jest jak stolec rzadka, jak szczyny smierdzi capem, jak zdechly kundel wyglada i jak wiszace scierwo rzuca sie w oczy...
4=ty chuja warty pierdolcu cuchnacy, ty nimfiasty niczym tona kurew inwigilatorze szamb, ty zakutasiony na rzadko zakalcu bez jaj...
5=ty jebany skunksie, zaraz twoje genitalja zmienia sie w bezksztaltna mase krwi i kosci, a twoje dupsko stanie sie moim trofeum mysliwskim...
6=nic dla mnie nie znaczysz, ty ojebany mule z dupa nosorozca !...
7=ty jebany osle, pierdolony kanibalu, zaraz ci wpierdole tak, ze kreta wycisniesz z tej swojej tlustej dupy...
8=co tam, kurwa, haftujesz ? wyrazniej, przelknij tego pierdolonego pawia !...
9=nie pierdol banialukow, i tak chuj ci w dupe...
10=ty pierdolony betonie do cna orzygany wlasnym stolcem, zaraz zmieszam twoja dupe razem z gownem i to tak, ze nie zesrasz sie wiecej...
11=jestes stara dziwka zajebana w chuj po stokroc chora na AIDS...
12=niech ci kal da popalic, ty jebany kurwiszonie z pawiem na pysku...
13=ty smrodzie kloaczny z obiawami pokurczu czlonka , nedzny smieciu chuja warty, uprawjajacy sex zoofilistyczny z perwersja cwela...
14=zejdz mi z oczu ty nazistowska weszo , bo zabije zwierze a bede odpowiadal za czlowieka...
15=ty cuchnaca szumowino zdolna za pieniadze odciac sobie swego pokracznego kutasa bez mrugniecia okiem...
16=kurwa twoja mac jebana w dupe oblakanczo pierdolona suko...
17=spierdalaj stad dupowlazie cuchnacy, sztajfie osrany kutafonie jeden...
18=skoncz rzyggac, chuju nieklasyfikowany!!!...
19=ty smierdzaca chuj warta kreaturo, ty odpierdolony na bustwo imbecylu, jak cie zaraz gwizdne, to osrasz sie po uszy a kret ci nosem poleci!!!...
20=zmiataj stad, indoktrynowy chuju jebany, bo popelnie zbrodnie...
21=zejdz mi z oczu bo jak na ciebie patrze to ziemniaki mi w piwnicy gnija...
22=nie bede z toba gadal bo jestes tak prosty jak kierunkowskazy do kosy...
23=jestes cap zajebany orzygany , odyniec z osranymi konczynami...
24=jestes zmechanizowany chuj obronny...
25=jestes zurbanizowany walach bez kszty godnosci oraz nieokielznane dupsko starego i chorego na AIDS buszmena...
26=jestes nieklasyfikowany pederasta ze sklonnosciami do starych i zdezelowanych kurew majacych rzezaczke...
27=jestes dupojebak aktywnie jebiacy starych palantow, syn chorego capa...
28=jestes wytatuowany sracz pozbawiony spluczki, niechlujny skurwiel do cna zakatarzony...
29=jestes bezmozgowiec nafaszerowany nazistowskimi ideami...
30=jestes formalnie martwy kastrat, niedysponowany skunks...
31=jestes niezwykle upierdliwy i pedantyczny w swoim zawodzie inwigilator szamb...
32=jestes pokurcz Leonida Brezniewa (Bogu dzieki ze zdechl)...
33=jestes imperialistyczny koniowal wytrwaly, dziwkarz twardo stawiajacy stolca...
34=jestes zbereznie splugawiony czarnuch z wycietymi jajami przez Ku-Klux-Klan...
35=jestes z lekka skonfundowany biseks, leciwy knur z brutalnym ryjem...
36=jestes niedysponowany odprysk nocnika, kolorowy paw i zdegustowany przywodca Polskiej Partii Przyjaciol Zwiazku Radzieckiego...
37=ty osrany pojebje bez czci i wiary...
38=ty niebezpieczny maniaku sexualny latajacy po dworze z poszlachtowanym kutasem...
39=ty zlajdaczony kundelu o wydatnie obitym pysku...
40=jestes zbiesialy obwiesi walkoniacy sie po rozjebanych oborach poszukujac sensu jebania i zomowiec zgwalcony przez mendel glupich jak but bab...
41=ty jebany gownozerco, pijacy mocz i smierdzacy zygami...
42=ty produktcie biegunki hipopotama...
43=jestes zakapior z wieczna biegunka zmuszajaca cie do spedzania nocy w starym, zagrzybionym sraczu...
44=wypowiadasz sie jak zle potraktowany mleczarz...
45=jestes jak hitlerowiec z obcietymi jajami przez starego zydowskiego handlarza starzyzna...
46=jestes bezprecedensowy zakalec, zawiany pierdziel z obrosnietymi pietami...
47=zachowujesz sie jak perwersyjnie tluste indywiduum z nekrofilia...
48=ty metalizowany cajmerze, niepelnosprawny onanie...
49=niech kraweznik bedzie ci ostoja a stary i zdezelowany do cna kibel niech ci w gardle stanie...
50=nie mow do mnie bo jestes tak plaski jak nieudane ciasto i w dodatku z zakalcem...
51=jestes oblozona zielonymi smarkami pokrywa do czajnika...
52=ty odpierdolona na bostwo hetero...
53=jestes jak wyciagnieta z szamba prukwa , ty zdegenerowana cipo...
54=fiuciasty tasiemcu , zakuty grzmocie , ofajdany gesto dupku...
55=idz sie powies bo ktos cie zrobil na probe i zapomnial utopic...
56=jestes jak ten schizofreniczny smrod ty nawiedzony gownozjadzie...
57=jestes jak obrosly amator wielkich osranych dupsk...
58=kalozerny grzmocie , mechaniczny pizdolizie , obesrany gesto obszczymurze...
59=won maderfakerze idz juz bo nie moge na ciebie patrzec...
60=jak na ciebie patrze to jestem za aborcja !!!...

Kiedys, jeszcze za czasu drugiego formatu mialem taki milutki
programik "Zjebaker" - cegoz tam nie bylo, almanach zjebywania. :))))

_________
Pozdrawiam,
e-mail: monty...@interia.pl
www: http://www.pawelak.cad.pl

Złota myśl:
- Jak do tego doszło, sam już dziś nie wiem, ale pewnego dnia stało się dla mnie jasne, że zostanę malarzem, artystą malarzem. Adolf Hitler

| The Bat! 1.53bis | 31 lipca 2001 | wtorek |

Sławek

> Może podrzucicie jeszcze jakieś ciekawe ("zabawne"?) wyzwiska?

Dla mnie przebój - Ty nimfo bagienna....

Pozdrowienia S.

Andrzej Wasiuk

On 31 Jul 2001 16:05:40 +0200, <agniesz...@poczta.onet.pl> wrote:

>momencie sąsiadka chciała coś krzyknąć do szambiarza, ale zapomniała tego słowo
>i krzyknęła........panie gówniarzu!!!
>Pozdrawiam
>Króliczka

Hehehe.......moja znajoma ma sasiada ktory buduje szamba. I kiedys
krzyknela do niego gdy halasowal w sobote rano:
"Badz cicho, ty szejku gowniany" :-))
Long andr...@magic.ic.com.pl
"Prowizorka jest najtrwalsza"
-----------------------------

Jaros/law B/akowski

beep input error > Maciej Darocha wrote:

> Warto rowniez poczytac Witkacego - bardzo mi sie podobalo np. "ty
> zborsuczaly sfladrysynu"

w witkacym zawsze rozczulala mnie "bydl±dyna" wzglednie "kobieton"

--
+---
| jarek bakowski 'we are all individuals'
| bako...@pg.gda.pl 'no, i'm not'
+---

Lj7

> Może podrzucicie jeszcze jakieś ciekawe ("zabawne"?) wyzwiska?

"ty świński ryju, ty świński ogonie, ty świńska nóżko, ty golonko, ty fałdo,
ty grubasie, ty pyzo, ty klucho, ty kicho, ty pulpecie, ty żłobie, ty
gnomie, ty glisto, ty cetyńcu, ty zarazo pełzakowa, ty gadzie, ty jadzie, ty
ospo, dyfteroidzie, ty pasożycie, ty trutniu, ty trądzie, ty swądzie, ty
hieno, ty szakalu, ty kanalio, ty katakumbo, ty hekatombo, ty przykry typie,
ty koszmarku, ty bufonie, ty farmazonie, ty kameleonie, ty chorągiewko na
dachu, ty taki nie taki, ty ni w pięć ni w dziewięć ni w dziewiętnaście, ty
smutasie, ty jaglico, ty zaćmo,
ty kaprawe oczko, ty zezowate oczko, ty kapusiu, ty wiraszko, ty ślipku, ty
szpiclu, ty hyclu, ty przykry typie, ty kicie, ty kleju, ty gumozo, ty
gutaperko, ty kalafonio, ty wazelino,
ty gliceryno, ty lokaju, ty lizusie, ty smoczku, ty klakierze, ty pozerze,
ty picerze,
ty picusiu, ty lalusiu, ty kabotynie, ty luju pasiaty, ty kowboju na
garbatym koniu, ty klocu, ty młocie, ty piło, ty szprycho, ty graco, ty ruro
nieprzeczyszczona, ty zadro, ty drapaku,
ty drucie, ty draniu, ty przykry typie, ty kapitalisto, ty neokolonialisto,
ty burżuju rumiany,
ty karierowiczu, ty groszorobie, ty mikrobie, ty gronkowcu, ty kieszonkowcu,
ty gonokoku, ty luesie, ty purchawko, ty nogawko, ty mitomanie, ty
narkomanie, ty kinomanie, ty grabarzu, ty bakcylu, ty nekrofilu, ty
sromotniku bezwstydny, ty seksolacie, ty bajzeltato, ty szmato, ty
scholastyku, ty kiwnięty dzięciole, ty strzaskana rzepo, ty współczesna
ruino,
ty rufo nieprzeciętna, ty klapo, ty gilotyno, ty szubienico, ty przykry
typie,
ty szlafmyco, ty pomponie, ty kutafonie, ty pomyjo, ty knocie, ty gniocie,
ty gnoju,
ty playboyu, ty modny przeboju, ty astamanioano, ty moja droga ja cię wcale
nie kocham,
ty omamie blue, ty onanio, ty kurza melodio, ty zdarta płyto, ty trelewizjo,
ty lelemencie,
ty dupku żołędny, ty bycie zbędny, ty podwiązko, ty klawiszu, ty kołtunie,
ty larwo, ty kleszczu, ty mszyco, ty szkodliwa naliścico, ty korniku
zrosłozębny, ty korniku bruzdkowany,
ty koński bąku, ty końska pijawko, ty szulerze, ty gangsterze, ty rabusiu,
ty morderco,
ty przykry typie, ty nygusie, ty bumelancie, ty akselbancie, ty
kurdebalansie, ty kurdemolu, ty zębolu, ty szczerbolu, ty rybo dwudyszna, ty
wypukła flądro, ty śnięty halibucie,
ty śmierdzący skunksie, ty moreno denna, ty mule epoki, ty zbuku, ty
kwadratowe jajco,
ty artysto, ty prywaciarzu, ty intelektualisto badylarzu, ty talencie na
zakręcie,
ty geniuszu z przymusu, ty wajszwancu od awansu, ty awangardo ariegardy, ty
tabako w rogu, ty neptku, ty nadrachu, ty meneliku, ty sedesie z bakelitu,
ty koterio, ty komitywo,
ty kombinacjo, ty machinacjo, ty metodo kupiecka, ty dolary i piernaty,
ty a dalejże ty w szmaty, ty lichwiarzu, ty wekslu, ty kwicie, ty kleksie,
ty pecie, ty bzdecie, ty przykry typie, ty makieto, ty tapeto, ty tandeto,
ty torbo,
ty torbielu, ty drągu w dziejowym przeciągu, ty kiju, ty kij ci w oko, ty
hak ci w smak,
ty nogo, ty fujaro, ty klarnecie, ty bidecie, ty kiblu, ty biegunko, ty
kałmasznawardze,
ty flujo, ty szujo, ty fafulo, ty muchoplujko ze złotym zębem, ty mrowkolwie
plamistoskrzydły, ty kawale chama w odcieniu yellow bahama, ty palcu w
nosie, ty baboku, ty obiboku, ty bago, ty zgago, ty dzwonie bez serca, ty
emalio z nocnika, ty czarnodupcu, ty kolcogłówku, ty capie, ty bucu, ty
wawrzonie, ty luluchu, ty patafianie, ty palancie, ty palantówo, ty
szajbusie, ty aparycjonisto, ty kulturysto, ty żigolaku, ty łajdaku,
ty chechłaku, ty lebiego, ty alfonsie i omego, ty przykry typie, ty
konweniujący kołnierzyku, ty zerowokątny czytelniku, ty literacki żywociku,
ty kawiarnio, ty rupieciarnio,
ty trupieciarnio, ty chałturo, ty paprochu, ty farfoclu, ty chęcho, ty
chachmęcie,
ty chebdo, ty chwaście, ty mydłku, ty mizdrzaku, ty wyskrobku, ty cycku, ty
sikawo,
ty siuśmajtku, ty zgniłku, ty padalcu, ty zaropialcu, ty przykry typie,
ty lilio w kibici łamana, ty prostowaczu banana, ty wyciśnięta cytryno,
ty kotlecie sponiewierany, ty zapluty kabanosie, ty zapity kurduplu,
ty zmęczona jagodo, ty wczasowa przygodo, ty pipo grochowa, ty zapchany
gwizdku,
ty pięć minut za krzakiem rozmarynu, ty niedokończona iluzjo, ty zaciągnięta
żaluzjo,
ty zazdrostko, ty zawistniku, ty arszeniku, ty ciemna maszynerio, ty
sztuczny kwiatku,
ty krosto, ty pryszczu, ty wągrze, ty zachciewajko, ty kurzajko, ty pluskwo,
ty mendo,
ty mendoweszko, ty przykry typie, ty złap mnie za pukiel, ty wskocz mi na
kant,
ty narób mi wkoło pióra, ty mów mi wuju, ty masz na loda, ty nie śpiewaj nie
mam drobnych, ty kandydacie do nogi, ty kto ci ręce rozbujał, ty zniknij
systemem bezszmerowym,
ty ciągnij smuge, ty spadaj, ty zjeżdżaj, ty spieprzaj, ty stleń się,
ty spłyń z lodami, ty giń, dzyń, dzyń, dzyń..."

To fragment "kropki nad yspylonem" Edwarda Stachury.

pozdr.
lj7

Wilhelm Okarmus

On Tue, 31 Jul 2001, Władysław Jagiełło wrote:

> [...]
>
> - To torba pieprzona, scierka jedna, lamfucera, szczotka [...] itp.
>

> Może podrzucicie jeszcze jakieś ciekawe ("zabawne"?) wyzwiska?

Rozmowa dwóch facetów
- Dlaczego na swoją żonę mówisz flanelciu ?
- To zdrobnienie
- ?!?! Od czego ???
- Ty szmato

pozdr.
Willy

--
-------------------------< Born to be Admin >----------------------------
Cracow University of Technology, Faculty of Environmental Eng. - Admin

Liliana Cichocka

Użytkownik "Lj7" <l...@interia.pl> napisał w wiadomości

<ciach>

> [...]
> ty spłyń z lodami, ty giń, dzyń, dzyń, dzyń..."
>
> To fragment "kropki nad yspylonem" Edwarda Stachury.

Taaaaaaa.......Moja znajoma biorąc ksiege do reki odczytała to kiedys
swojemu narzeczonemu mając nadzieję że zrozumie aluzję........
-to Stachura- wyznała mrugając rzesami...
-to wieeeeekla poezja -rzekł przymulony narzeczony.. :-)))

--
Pozdr.Lila

Dowcipniś

Witold Tomaszewski <wi...@wiltom.pl> napisał:

| Ja kiedyś koleżnakę nazwałem "zimną suką" - spodobało jej się i tak do niej
| dzisiaj mówię... ;)

Ot, perwersja... Ale całkiem fajnie... Może jeszcze jest Twoją żoną ?

Pozdrawiam-
-Dowcipniś-

/// wszystko poniżej tej linijki jest spamem z serwera \\\

Dowcipniś

Pawel <opa...@wp.pl> nakibordził:

| Ostatnio widzialem nazwe miejscowosci -
| "Kurejwa", jade dalej a tam "Kurejewka".

A jak się jedzie z Poznania do Zielonej Góry, to gdzieś po drodze
są Ruchocice.

Kamil 'Raczek' Raczyński

"Władysław Jagiełło" <wjag...@poczta.wp.pl> nakibordził(a):

>Może podrzucicie jeszcze jakieś ciekawe ("zabawne"?) wyzwiska?

Ty gnido dworska (by Kwicoł chyba)
I tekst zdenerwowanego kuimpla, do drugiego chłopaka:
Twój ojciec to chyba spuścił się za tapczan i Cię pająki wychowały.

--
Raczek Kaskader von Blitzen
"Wiem, że sądzicie, iż rozumiecie to, co myślicie, że powiedziałem,

MKP

Użytkownik "Dowcipniś" <dowcip...@poczta.fm> napisał w wiadomości

> Pawel <opa...@wp.pl> nakibordził:

> A jak się jedzie z Poznania do Zielonej Góry, to gdzieś po drodze
> są Ruchocice.

a w drodze z Warszawy do Sochaczewa jest Wiejca

mnie natomiast najbardziej smieszą Sromowce Wyżne i Sromowce Niżne
(Nowotarskie)

oraz Pisia Gągolinka i Pisia Gągoła koło Mszczonowa i Radziejowic

Dowcipniś

Monty <monty...@interia.pl> zamieścił:

| Zywcem skopiowane z klienta IRC - MleCZarZ:
| zjeber.ini

[ciach]

| 48=ty metalizowany cajmerze, niepelnosprawny onanie...

[ciach]

hmmm... Onan Barbarzyńca? (film)

Szamil

MKP <pie...@polbox.com przytoczyła mnie:

i dopisała:

| a w drodze z Warszawy do Sochaczewa jest Wiejca
|
| mnie natomiast najbardziej smieszą Sromowce Wyżne i Sromowce Niżne
| (Nowotarskie)
|
| oraz Pisia Gągolinka i Pisia Gągoła koło Mszczonowa i Radziejowic

To ja na to mniej wulgarnie, chociaż...
Z Poznania do Puszczy Noteckiej, za Obornikami Wlkp.: Nowołoskoniec.

Pozdrawiam-
-Dowcipniś-

/// wszystko poniżej tej linijki jest spamem z serwera \\\

Wyslij kartke pocztowa i... BUKIET KWIATOW ZA DARMO
http://kartki.interia.pl/

Spike

Osobistość podpisująca się jako "Dowcipniś" <dowcip...@poczta.fm>
wyklawiaturzyła co następuje...

> To ja na to mniej wulgarnie, chociaż...
> Z Poznania do Puszczy Noteckiej, za Obornikami Wlkp.: Nowołoskoniec.

To ja też dorzucę.
Na trasie Ostrołęka - Warszawa, ok. 20 km od Ostrołęki: Dyszobaba.

--
Leszek "Spike" Kowalczuk - xles...@viper.pl
Gadu-Gadu 1528

Zbigniew Cofała

Spike wrote:

> To ja też dorzucę.
> Na trasie Ostrołęka - Warszawa, ok. 20 km od Ostrołęki: Dyszobaba.

Nie pamiętam gdzie, ale jest - Kurów Suski.

Tomasz 'Merlin' Kolinko

Syn polityka

oraz klatwa:
"Obys wydalil zeczy, ktorych nawet najlepsi naukowcy nie zidentyfikuja!"

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko # UIN = 4411515
E-mail: tomasz....@px.qs.pl

Muzzy

po drodze z Bialegostoku do Grajewa sa "Koty Rybne" :-)))

Gajowy Marucha

Użytkownik "Władysław Jagiełło" <wjag...@poczta.wp.pl> napisał w
wiadomości news:9k62ij$nj9$1...@front.macrosoft.waw.pl...

> Może podrzucicie jeszcze jakieś ciekawe ("zabawne"?) wyzwiska?
swołocz ponura

--
Pozdrawiam, Maras
Teoria względności:

Arjano

Użytkownik "Monty" <monty...@interia.pl> napisał w wiadomości

> Zywcem skopiowane z klienta IRC - MleCZarZ:
> zjeber.ini

> 5=ty jebany skunksie, zaraz twoje genitalja zmienia sie w bezksztaltna

mase krwi i kosci, a twoje (...)

-------------

No właśnie, a jednak prawda, moja żonka też twierdzi, że TO-TO musi mieć
kość w środku :-))

Dziwny jest ten świat ........

Pozdrawiam

Arjano

Gajowy Marucha

Uzytkownik "Magda" <magd...@kki.net.pl> napisal w wiadomosci

> lub "Ty zlobie polowy w gromnice szarpany" (autorka ta sama)
W "Lekarstwie na milosc" (ekranizacja "Klina" Chmielewskiej) bylo: "O zesz
ty w wybieraki szarpany!"

Pozdrawiam goraco wszystkich czytelników i czytelniczki ksiazek
Chmielewskiej
Gajowy Marucha mar...@wp.pl

Dowcipniś

Szamil <guan...@poczta.onet.pl> złapał taxi:

| - Wiecie dlaczego omijaja nas wszelkie pozaziemskie cywilizacje?
| - Bo niedoć, że Microsoft zrobił cos takiego jak Win*.* 95, to jeszcze
| ludzie to kupuja... A kto lubi się spotykać z przygłupami?

Ooo, przepraszam, kto qpił, ten qpił...

---------------------------------------
Oficjalna polska strona Depeche Mode???
http://depechemode.interia.pl/

Jarek Dukat

"Jaszyn" <jas...@poczta.onet.pl> wrote in message

> -Kto cie spłodził, pomszczę cię!

A ja kiedys uslyszalem w czasie wykladu jak jeden student mowil do
drugiego (glosno, wszyscy slyszeli :) cos takiego:

- Idz do ojca!
- Po co?
- Do poprawki!

--
struct Sig {
string Ident (" Jaroslaw Dukat <madm...@poczta.fm> ");

Fatboy

On Wed, 01 Aug 2001 13:32:37 +0200,
=?ISO-8859-2?Q?Kamil_=27Raczek=27_Raczy=F1ski?=
<raczek_...@poczta.onet.pl> wrote:

>"Władysław Jagiełło" <wjag...@poczta.wp.pl> nakibordził(a):

>Twój ojciec to chyba spuścił się za tapczan i Cię pająki wychowały.

znam cos podobnego : ty miales byc plackiem, ale ojciec spuscil sie
na zimna patelnie ;)
Pozdr.

--- Fatboy ---
** www.lechia.soccer.com.pl **
** www.ski-jumping.prv.pl **

Dowcipniś

A na klik-pliku (http://tenbit.pl) jest miejscowość (tabliczka!) Nowe Rumunki.

Artur

"Monty" <monty...@interia.pl> wrote in message

> Kiedys, jeszcze za czasu drugiego formatu mialem taki milutki
> programik "Zjebaker" - cegoz tam nie bylo, almanach zjebywania. :))))

Jakby ktos chcial, moge ten programik podeslac ( NA PRIVA PROSZĘ!!! ).

A oto probka jego mozliwosci :) (jako tax):

(WRAŻLIWI NIE CZYTAC!!!!!)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.- Kurwa twoja mać jebana w dupę obłąkańczo pierdolona suka
- Ty zajebana suko [okurwiona w chuj i w pizdu
- Ty pierdolony sukinsynu, jebany eunuchu i zajebany śmierdzielu
- Jesteś starą dzieką zajebaną w chuj po stokroć i chorą na AIDS
- SPierdalaj stąd dupowłazie cuchnący, sztajfie osrany, kutafonie jeden
- Niech ci kał dac popalić, ty jebany kurwiszonie z pawiem na pysku
- Nic dla mnie nie znaczysz, ty ojebany mule z dupą nosorożca
- Ty jebany ośle, pierdolony kanibalu, zaraz ci wpierdolę tak, iż kreta
wyciśniesz z tej swojej tłustej dupy

Jest tam tego tyle, że wszystkiego nie sposób zapamiętać. Może to i dobrze.
A, i można ustawić dane osoby, którą można zjebywać. Cóż za radość :)))

Artur Nikitczuk
bin...@box43.pl
mark...@poczta.fm
ICQ 46641617

Jaszyn

Dowcipni? napisał(a) w wiadomości:
<001401c11bb4$51386c40$594c4cd5@commodore64>...

>A na klik-pliku (http://tenbit.pl) jest miejscowo?ć (tabliczka!) Nowe
Rumunki.

Ja w pracy czesto uzywam "skorowidzu miejscowości do mapy administracyjnej
Polski", tam jest pole do popisu dla poszukiwaczy dziwnych nazw
miejscowosci. przyklady:
Nowe Pieścirogi
Zimna Wódka
Brulino-Piwki
Burki
Cięćk
Gąsówka-Skwarki
Genowefa
Gniła
Gnaty-Wieśniany
Kobylepole
Kozie Laski
Koniec
Łapy-Kołpaki
Łoś
Łosice
Łosie
Nędza
Rozbity Kamień
Spaliny Wielkie
Stara Prawda
Stary Bubel
Stare Niemyje
Stare Szpaki
Syberia (brrrr zimno tam musi byc)
Sworne gacie
Teolog
Waliły
Winda
Wymysły
Zgon
Zwrócona

Nowa Wieś-73sztuki w Polsce a Starej Wsi tylko 20

To tylko taki szybki przeglad nazw, na pewno mozna znalezc wiecej jeszcze
zabawniejszych lub dziwniejszych nazw, polecam te lekturę
Pozdrawiam,
Jaszyn

kk...@poczta.onet.pl

A mój znajomy nazywa swoja żone pornomaciora:)

Gajowy Marucha

Użytkownik <kk...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A mój znajomy nazywa swoja żone pornomaciora:)
niezły kolo :)))

Dowcipniś

Jaszyn <jas...@poczta.onet.pl> napisał całą masę ciekawych nazw miejscowości.

A pod Poznaniem jest taka mała wioska. Floryda się nazywa.

Pozdrawiam-
-Dowcipniś-

/// wszystko poniżej tej linijki jest spamem z serwera \\\

1800 ofert LAST MINUTE czeka na Ciebie!
http://turystyka.interia.pl/id/bank/minute/www/last/minute

Dowcipniś

<kk...@poczta.onet.pl> pisze:

| A mój znajomy nazywa swoja żone pornomaciora:)

To chyba kwintesencja powiedzenia "Kto się lubi, ten się czubi".

Witold Tomaszewski

> Winda
> Wymysły
> Zgon
> Zwrócona
Heh - przeleciałem na sam dół tej listy z nadzieją, że nie ominąłeś mojej
ulubionej miejscowości "Złe Mięso"... ;)

--
Witold Tomaszewski -- wi...@wiltom.pl -- UIN 2364850
wiltom NET -- Internet Service Provider -- http://wiltom.pl

Monty

Hello Jaszyn (pl-listser...@newsgate.pl)!!!
Friday, August 03, 2001, 9:04:35 AM, you wrote:

[czary mary - [ciach]
J> Ja w pracy czesto uzywam "skorowidzu miejscowości do mapy administracyjnej
J> Polski", tam jest pole do popisu dla poszukiwaczy dziwnych nazw
J> miejscowosci. przyklady:
J> Nowe Pieścirogi

[czary mary -ciach]

J> Genowefa
Przez tą mijscowość czaasami jeżdzę do Konina - całkiem niezła z niej
babka. :))

Niedaleko mojej miejscowosci znajduję sie miejscowość Kąpiel, Świnna,
Skrzynka, Koziegłowy...

Takie pytanie - czy nazwa mojej miejscowosci - Ostrowite jest
smieszna??? Nie jestem w stanie tego ocenic, dlatego iz zatracilem
obiektywizm z powodu ponad dwudziestoletniej mieszkalnosci w w/w
miejscowosci. :))))

_________
Pozdrawiam,
e-mail: monty...@interia.pl
www: http://www.pawelak.cad.pl

Złota myśl:
- Niezawodną oznaką prawdy jest prostota i jasność. Kłamstwo zawsze bywa skomplikowane, wymyślne i wielosłowne. Lew Tołstoj

| The Bat! 1.53bis | 3 sierpnia 2001 | piątek |

Dziewczyny Poznan Motor Show 2001: http://motoryzacja.interia.pl/id/kw/b

SNOW

Użytkownik "Jaszyn" <jas...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Monika napisał(a) w wiadomości: <9k6b6q$88g$1...@news.tpi.pl>...
> >

> Bardzo "ładnie" jest tez:
>
> - Jestes cienki jak skóra na kutasie!
> -Ty pizdogryzie!

> -Kto cie spłodził, pomszczę cię!

A ja uslyszalem cos takiego... mam nadzieje ze tego nie bylo...
Fumfel do fumfla: Wiesz jak zrobic debila (ewentualnie DOWNA)
Na co tamten: Nie wiem...
A Fumfel tylko na to czekal: Twoj ojciec wiedzial...

to byloby to co chcialem przedstawic... taki moj skromny debiucik :-)
pozdrawiam wszystko i wszystkich

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

artu...@poczta.onet.pl

Ja nigdy nie zapomne, kiedy Jerzy Hoffman krzyknal na planie "Ogniem i mieczem"
do jednego z aktorow:

"Czys ty ocipial?!"

Poszlo to na cala Polske.

artu...@poczta.onet.pl

W wojewodztwie podlaskim jest wioska, ktora kiedys ponoc nosila nazwe SRACZE.

Malarz KOD

On 4 Aug 2001 04:01:44 +0200, dowcip...@poczta.fm (Dowcipniś)
wrote:

>Jaszyn <jas...@poczta.onet.pl> napisał całą masę ciekawych nazw miejscowości.
>
>A pod Poznaniem jest taka mała wioska. Floryda się nazywa.

Kolo Hrubieszowa jest Ameryka.

--
Malarz K.O.D. aka Laker_Maniac
"Prawdziwa jest ta prawda, w ktora zdecydujemy sie wierzyc."

Sławomir Szyszło

Dnia 4 Aug 2001 19:38:05 +0200, monty...@interia.pl (Monty) wklepał(-a):

> [...]
>smieszna??? Nie jestem w stanie tego ocenic, dlatego iz zatracilem
>obiektywizm z powodu ponad dwudziestoletniej mieszkalnosci w w/w

Jak dla mnie, to zwykła nazwa.
Na trasie Poznań - Wągrowiec jest miejscowość Owińska. Kiedyś przejeżdzamy tam z
kumplami, a tu wielki transparent "FESTYN", dekoracje itd. Któryś mówi:
- Chyba jabłka obrodziły i mają teraz dużo WIŃSKA. :-)))

Dwóch komandosów tuż przed akcją:
- Zsynchronizujmy zegarki! Ja mam 12:00.
- Ja mam za dwie 12.
- No dobra... Poczekamy te dwie minuty...

--
Sławomir Szyszło mailto:slas...@poczta.onet.pl
Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

Sławomir Szyszło

Dnia Wed, 1 Aug 2001 21:42:39 +0200, "MKP" <pie...@polbox.com> wklepał(-a):

>mnie natomiast najbardziej smieszą Sromowce Wyżne i Sromowce Niżne
>(Nowotarskie)

Dlaczego, fajnie tam jest (byłem dwa razy na wakacjach) :-)
Są jeszcze Sromowce Średnie, a tuż obok Kąty :-DDD
Dobre miejsce na urlop, bo w Sromowcach Wyżnych komórka traci zasięg (wioska
jest schowana za wzniesieniem). No chyba, że już postawili jakiś nadajnik z
drugiej strony, za zaporą.

tax:
Przychodzi chłopaczek do sklepu i mówi:
- Poproszę uglwghdfdxovo ziemniaków.
- 2 kilo czego?

Sławomir Szyszło

Dnia Fri, 3 Aug 2001 09:04:35 +0200, "Jaszyn" <jas...@poczta.onet.pl>
wklepał(-a):

>Ja w pracy czesto uzywam "skorowidzu miejscowości do mapy administracyjnej
>Polski", tam jest pole do popisu dla poszukiwaczy dziwnych nazw
> [...]

Siostra mojej koleżanki jechała kiedyś pociągiem z Poznania do Piły. Pociąg
akurat zatrzymał się, a jakaś babcia pyta się jej, jaka to stacja. Ona zaś
odpowiedziała zgodnie z prawdą:
- Milcz.
A babcia:
- Co za niewychowana młodzież! Kto cię nauczył tak odpowiadać starszym... itd.

gnk 7%:
Lekcja przysposobienia obronnego.
- Które krwotoki sa groźniejsze: zewnętrzne czy wewnętrzne?
- Wewnętrzne.
- A dlaczego?
- Bo trudniej pacjenta obandażować.

Gajowy Marucha

W artykule <02dc01c11c89$834f63c0$1b4c4cd5@commodore64> Dowcipniś napisał(a):

> To chyba kwintesencja powiedzenia "Kto się lubi, ten się czubi".

To w takim razie mamy tu skrajność destylowaną :))
Pozdrawiam
Marek

Dowcipniś

<artu...@poczta.onet.pl> walnął:

| Ja nigdy nie zapomne, kiedy Jerzy Hoffman krzyknal na planie "Ogniem i mieczem"
| do jednego z aktorow:
|
| "Czys ty ocipial?!"
|
| Poszlo to na cala Polske.

Buuu, buuu, ja nie widziałem, buuu, niech chociaż wiem, do kogo (chlip).
;'(

Dobre konto pocztowe? Bez problemu! http://poczta.interia.pl/

Dowcipniś

Monty <monty...@interia.pl> spytał:

> [...]
| smieszna??? Nie jestem w stanie tego ocenic, dlatego iz zatracilem
| obiektywizm z powodu ponad dwudziestoletniej mieszkalnosci w w/w

Hmm... Nic rozjebistego mi do łba na razie strzelić nie chce. Ale, gdyby tę nazwę odrobinę "pogiąć" to mogłoby być np. Ostro Bite,
Ostro Pite :-))) , Ostro Winne, Octowite.

A jednak strzeliło !!!
Nazwa ta dowodzi, że miasto twoje było ostro wite, czyli, że przy jego budowie budujący je ludzie strasznie ostro musieli się
uwijać. Musi tam więc być całkiem ładnie.

Dowcipniś

Sławomir Szyszło <slas...@poczta.onet.pl>:

| Przychodzi chłopaczek do sklepu i mówi:
| - Poproszę uglwghdfdxovo ziemniaków.
| - 2 kilo czego?

Eee, to chyba było o Downie, i dopiero go (2kg czego?) zrozumiał downowaty pomocnik z zaplecza...

tax:
Gdzieś widziałem o bacy, ale tego na grupie chyba nie widziałem:

Idzie ścieżką górską patrol policyjny z psem. Z nudów mówią coś o tym, jaki to ich Reks jest waleczny, jak by pokonał psa kolegów z
innego patrolu, ba, wszystkie psy na świecie! Słyszy to siedzący na kamieniu baca i mówi:
- E tam, mojego Burka wasz pies nie pokona.
- Baco, jak to, wasz Burek ma być lepszy od specjalnie szkolonego psa policyjnego?
- A zobaczymy.
Umówili się, zrobili walkę psów, i Reks warczy, a Burek bacy tylko raz paszczą kłapnął i rozszarpał Reksa na części. Policjanci,
zdziwieni, nie mogą uwierzyć, pytają:
- Baco, gdzie kupiliście tego psa, przecież to niemożliwe...itp.
- Nigdzie nie kupiłem, szwagier z Afryki przywiózł, tylko trochę musiałem mu grzywę przyciąć...

[...]

Krzysiek

So, 04 sie 2001 21:55:57 GMT, SNOW popełnił(a):

> A Fumfel tylko na to czekal: Twoj ojciec wiedzial...

to z podobnych "zazywek":

moj braciak gada z qmplami o jakichstam wyjazdach zagranicznych i kazdy sie
ptrzechwala ze byl w NRD albo i na Slowacji... w koncu braciak mowi: A ja
to bym jeszcze raz chcail do Australii jechac....
chwila milczenia, geby porozdziawiane....
w koncu ktos pyta: to juz raz bylec ????
- nie, juz raz chcialem...

Krzysiek

MySZ

> Rozbity Kamień
>
> Jaszyn

kolo rozbicia (miejscowa nazwa tej wioski) jest wiocha weze (e, i 'rz'),
albo sikory... :)))
moja ciotka wlasnie w wezach mieszka, i dosc czesto tam bywalem ;))))

MySZ

tup...@lamers.pl

> [...]
>
> - To torba pieprzona, scierka jedna, lamfucera, szczotka [...] itp.

> Może podrzucicie jeszcze jakieś ciekawe ("zabawne"?) wyzwiska?

To sie wzielo ze starych czasow, kiedy jeszcze gralo sie namietnie w Q1.
Zwyczajowo kazdy z graczy mial zbindowane pod klawiszami standardowe odzywki,
wyzwiska (kiedy go pojada jak psa) itp.
Kiedys wszedl na serwer czlowiek i nicku "Ojciec_Rydzyk". Klal szpetnie, bardzo
szpetnie. Jak zostal pojechany (jak pies) wyzywal w taki oto sposob:
"Ty komunistyczny, zydomasonski pedale!!!"

--
Tuptus

Sławomir Szyszło

Dnia 7 Aug 2001 16:03:31 +0200, <tup...@lamers.pl> wklepał(-a):

>To sie wzielo ze starych czasow, kiedy jeszcze gralo sie namietnie w Q1.
>Zwyczajowo kazdy z graczy mial zbindowane pod klawiszami standardowe odzywki,
>wyzwiska (kiedy go pojada jak psa) itp.

To podobno jakiś ksiądz grając namiętnie w Dooma czy inną strzelankę po zabiciu
przeciwnika mówił "Spoczywaj w pokoju" albo "Niech ci ziemia lekką będzie" czy
coś w tym rodzaju.

- Panie kierowniku, chciałbym z panem pogadać w trzy oczy...
- Jak to w trzy oczy? Chyba w cztery oczy?
- Nie, tylko w trzy, bo na to, co zaproponuję jedno oko trzeba będzie przymknąć.

Monty

Hello MySZ (pl-listser...@newsgate.pl)!!!
Tuesday, August 07, 2001, 1:53:43 AM, you wrote:

M> kolo rozbicia (miejscowa nazwa tej wioski) jest wiocha weze (e, i 'rz'),
M> albo sikory... :)))
M> moja ciotka wlasnie w wezach mieszka, i dosc czesto tam bywalem ;))))

M> MySZ

A ma węża w kieszeni? :))

Pozdrawiam
_________

| The Bat! 1.53bis | 7 sierpnia 2001 | wtorek |

- Każdy kompromis jest zgniły. Władimir Lenin

Komputerowy portret neandertalczyka
http://szkola.interia.pl/id/korytarz/ciekawostki/www/wys?inf_id=160501

Grzegorz Mazurczyk

> Kolo Hrubieszowa jest Ameryka.
no - tydzień temu wracając z wakacji w parę minut
całą Amerykę przejechałem. Swoją drogą ładnie
musi wyglądać w dowodzie: miejsce urodzenia Ameryka :)

jako tax historia z innej wakacyjnej podróży:

Jadąc w Bory Tucholskie - po przesiadce (koło
6 rano) nie byliśmy pewni czy wsiedliśmy do właściwego pociągu.
Pociąg przeturlał się przez stację Zarośle -
więc szukamy jej na mapie - nie ma takiej na trasie. Gdzie jesteśmy ?
Już lekko spanikowani wgapiamy się w okno a tam majestatycznie
przesuwa się nazwa jakiejś następnej stacji:
"Błądzim"
pozdrowienia
Grześ

gawer

Jaszyn wrote:

> Ja w pracy czesto uzywam "skorowidzu miejscowości do mapy administracyjnej
> Polski", tam jest pole do popisu dla poszukiwaczy dziwnych nazw
> miejscowosci. przyklady:

Pewnego razu, gdy przegladalem atlas samochodowy, obil mi sie o oczy Cycow.
pozdrawiam
gaweron

jestemtypo...@gmail.com

A znasz:
Dziwko jebana,pizdo rżnięta, suko pierdolona
Do każdego to

Queequeg

jestemtypo...@gmail.com wrote:

> A znasz:

A znasz złotą łopatę? Odpowiadasz na post sprzed dziewiętnastu lat.

O taksach też nie słyszałeś...

Tax to coś takiego:

Przychodzi baca do sypialni z owcą pod pachą i mówi:
- To jest świnia z którą się bzykam jak mnie zdenerwujesz!
Na to żona leżąca w łóżku odpowiada ze zdziwieniem:
- Ale kochanie to nie jest świnia tylko owca!
A Baca:
- Zamknij się, nie do ciebie mówię!

- Dzień dobry, naprawia pan zegarki?
- Nie, wykonuję obrzezanie.
- To dlaczego ma pan na wystawie zegar?
- A co pana zdaniem powinienem tam wystawić?

Nauczyciel oddaje Jasiowi klasówkę. Zamiast oceny napisał IDIOTA. Jaś
spojrzał na kartkę, potem na nauczyciela i mówi:
- Ależ pan roztargniony. Miał pan wystawić ocenę a nie się podpisywać.

Przychodzi babcia do urzędu skarbowego, złożyć PIT.
Urzędniczka sprawdza i mówi:
- Właściwie wszystko jest dobrze tylko brakuje Pani podpisu
- Ale jak ja mam się podpisać?
- No tak jak się Pani zawsze podpisuje.
Babcia bierze długopis i pisze:
- Całuję gorąco, babcia Aniela.

Starsi państwo czytają list od swojego wnuczka Jasia:
"Kochani Dziadkowie. Dziś pierwszy raz poszedłem do szkoły. Zajęcia
zaczęły się od lekcji wychowawczej. Nasza pani wychowawczyni powiedziała,
że zawsze, ale to zawsze, trzeba mówić prawdę. W tej sprawie do Was piszę.
Podczas ostatnich wakacji, które u Was spędzałem, pewnego dnia zszedłem do
spiżarni, nasrałem do słoika i postawiłem go na półkę z konfiturami."
Dziadek chlasnął babkę w łeb i wrzeszczy:
- A mówiłem, że gówno! A ty nie, z cukrzyło się! Z cukrzyło!

Przychodzi zięć do teściowej w szpitalu. Idzie do ordynatora i pyta:
- Jest jakaś nadzieja?
A lekarz na to:
- Niema żadnej. Jutro wychodzi!

Wzdycha starszy pan siedzący w tramwaju:
- Zero kultury, straszne chamstwo, brak żadnych wartości, zero szacunku
dla starszych osób.
- Ale o co panu chodzi?! Przecież ustąpiliśmy panu miejsca!
- No tak, ale żona nadal stoi.

Siedzi facet w swoim ulubionym barze w Nowym Yorku i pije
kolejna whisky.
Nagle do baru wchodzi najzgrabniejsza laska jaka kiedykolwiek
widzial z okropnym typem (stary, gruby i na dodatek lysy).
Zainteresowany pyta barmana :
- Co to za kobieta ? Barman odpowiada:
- To ekskluzywna dziwka.
Nastepnego dnia koles pije swoja whisky i znowu wchodzi ta sama
dziewczyna. Podchodzi do niej i zagaduje (z wrodzona dyplomacja):
- Podobno jestes ekskluzywna prostytutka ?
- Zgadza sie.
- Ile bierzesz ?
- Za 100 $ moge ci zrobic reka.
Koles nie moze uwierzyc, ze tak drogo i pyta:
- Dlaczego az tyle ?
- Widzisz to Ferrari przed wejsciem ?
- Widze.
- Mam je za pieniadze za robienie tylko reka.
Facet doszedl do wniosku, ze musi byc naprawde dobra.
Postanowil wiec spróbowac. Efekt przeszedl jego najsmielsze oczekiwania -
bylo mu lepiej niz kiedykolwiek w jego zyciu, z jakakolwiek kobieta.
Kolejnego dnia, juz od progu wita sie z prostytutka, mówiac jak swietnie
bylo mu wczoraj i pyta:
- Móglbym spróbowac czegos wiecej ?
- Za 500 $ moge zrobic ci loda.
Koles znowu zaskoczony wysoka cena protestuje, wiec prostytutka proponuje
mu wyjscie przed bar:
- Widzisz ten biurowiec tam niedaleko ? On jest kupiony tylko za pieniadze
od facetów za robienie loda.
Facet nauczony doswiadczeniem wczorajszego dnia zgadza sie. I znów bylo mu
tak dobrze, ze o malo nie zszedl z tego padolu. Nazajutrz pyta sie jej:
- Czy móglbym w koncu pofiglowac z twoja cipka ?
Dziewczyna wychodzi z nim przed bar i wskazuje mu Manhattan:
- Widzisz te wyspe ?
- To nie moze byc az tak drogie ! - protestuje przerazony facet.
- Nie o to chodzi, .... gdybym MIAL cipke - Manhattan bylby juz mój...

Pewien żydowski chłopiec uwielbiał czytać książki, przeczytał już każda
którą miał w domu i w bibliotece. Pewnego dnia zapytał w księgarni czy
mają książkę której wcześniej nie czytał.
Stary pracownik wyjął stara, zakurzoną książkę spod lady zatytułowaną
ŚMIERĆ i powiedział że może mu ją sprzedać za 20 szekli, ale chłopiec nie
może nigdy otworzyć jej na ostatniej stronie.
Chłopiec kupił ją i przeczytał, bardzo mu się podobała, jednak był bardzo
ciekaw co było napisane na końcu.
Pewnego dnia chłopiec nie wytrzymał i otworzył na ostatniej stronie:
"Cena sugerowana: 5 szekli"

- Jak pan myśli, co jest w dzisiejszych czasach większym problemem:
niewiedza czy obojętność?
- Nie wiem. Nie obchodzi mnie to.

- Jak długo może stać pasztet?
- Całą dyskotekę.