przerobki piosenek...

MKP

tak sobie popmyslalam, ze moze wy tez (lub wasi znajomi) przeraiacie
piosenki... cos jak doktor hackenbush :))) jesli ktos to ejszcze
pamieta!

tak wiec:
to nie ja (Edka Gorniak)
To nie ja bylam ewa. to nie ja skradlam drzewo

jeszcze blizej (Piasek)
Jeszcze lize. komus dzisiaj stanie! Ach komus stanie dzis!

W biegu (N. Kukulska)
To ja zatrzymaj mnie. lepiej pozno niz w kale!

Dmuchawce latawce wiatr (Urszula)
chujoza pawioza smrod...
tuz obok zasrany but
(moi koledzy jeszcze z lat szkolnych! wyli te wersje na korytarzu i
potem siedzieli na dywaniku!)

ostatni taniec (lombard)
To chyba nasze ostatnie rzniecie
dzis wale cie ostatni raz
odplywam tam gdzie lepsze dupy
i kazdy kurwe swoja ma
(dalej nie bede cytowac, bo i tak mnie macie za zboczenca, a jest tam
jeszcze ciekawiej!)

--
nieustannie pozdrawiam - Malgorzata

"i smiech niekiedy moze byc nauka,
kiedy sie z przywar nie z ludzi natrzasa..."
J.I.Krasicki

Sradowazy hr.Szczydoniecki

Użytkownik "MKP" <pie...@polbox.com> napisał w wiadomości

c i a c h pardon

> (dalej nie bede cytowac, bo i tak mnie macie za zboczenca, a jest tam
> jeszcze ciekawiej!)

i slusznie bo nalezy sie umiec zachowac przynajmiej tak jak ja;:-)
troszeczke kurwa kultury par excellence*

...pojebana zajebana Polka cwana ,wczoraj z rana pod chuj brana dygudygu
dygudygu dygu dug Polke jebac ale w mig......
Nie pamietam kto to spiewal ale domyslam sie ze nie o czeska polke tam
chodzilo

...Hop siup Radomsko dupczy sie niewasko....

A to pamietam, to zaspiewalem ja!! podczas wesela na wsi
podradomszczanskiej, zaraz po wyjsciu ze stodoly w ktorej prawem kaduka
obracalem panne mloda...... musze to pamietac, bo w chwile pozniej pan mlody
wpierdolil mi plug w plecy i z przodu zagial ....tak chodze do dzisiaj....34
lata juz.... och byly to czasy

*sorbone tysz zaliczylem tak jak ta panne mloda

Komar1159

Moze cos takiego :

Ona ma kile
nie wiesz jak wielka
zararzala dlugo
teraz bawi sie butelka......

dalej nie pamietam.

Piotr Wądołkowski

Grzyby w oceanie, trawa na kolanie...

Pozdro PW

Paul

Hi baby,

[gowna wyciete]

pieknie !!!

a spiwac to potrafi ?

Paul

MKP

Paul napisał(a):

nie tylko potrafi spiewac, ale nawet taxik dodac, czego o tobie
powiedziec nie mozna. radze sie poprawic, bo smiechu nie zaznasz do
konca zywota swego nedznego amen!

tax:
jak sie nazywaja kobiety, ktore siedza w kosciele na wszystkich mszach i
non stop sie modla?
- mszyce!
a kobiety, ktore falszuja w kosciele?
- wyjatki!

Jarek

Natalia:
czy ona ma taką jak ja?

Lates

Friday, January 26, 2001, 11:22:18 AM, you wrote:

> [...]
M> konca zywota swego nedznego amen!

M> tax:
M> jak sie nazywaja kobiety, ktore siedza w kosciele na wszystkich mszach i

taxik:
jak sie nazywa spiew Tomasza Raczka

wycieraczka :-)

pozdrówka
Rafał
mailto:la...@interia.pl

---------------R---E---K---L---A---M---A-----------------
INTERIA.PL jako pierwszy polski portal wchodzi na gielde.
Masz szanse zainwestowac w jego akcje.
Szczegoly na http://www.emisja.interia.pl/
--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.listserv.chomor-l

Szczep/AN\

Użytkownik "Komar1159" <koma...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Grzegorz Urynal

Miedzy Cipa, a Cipa
chuje sie kolysza...

Szczepan

Krzysiek

On Fri, 26 Jan 2001 10:02:28 +0100, MKP <pie...@polbox.com> wrote:

>tak sobie popmyslalam, ze moze wy tez (lub wasi znajomi) przeraiacie
>piosenki... cos jak doktor hackenbush :))) jesli ktos to ejszcze
>pamieta!

Manaam (czy jak to się tam pisze...)
Nie poganiaj mnie bo trafię w odbyt

tax:
Pociag z Bilgoraju do Babimostu, slychac tupot kol, mijaja godziny.

Tu-tu, Tu-tu, Tu-tu,...
Tu-tu, Tu-tu, Tu-tu,...
Tu-tu, Tu-tu, Tu-tu,...
Tu-tu, Tu-tu, Tu-tu,...
Tu-tu, Tu-tu, Tu-tu,...

Wreszcie jeden z pasazerow spytal sie sasiada:

- Ty, jak masz na nazwisko ?
- Rybko, a bo co ?
- A bo nic.

Tupot kol, mija godzina milczenia, odzywa sie ten sam pasazer:

- Ty, Rybko !
- Co ?
- Wymyslilem rym do Twojego nazwiska.
- No ?
- Rybko - pypko skocz po piwko !

Tupot kol, mija godzina milczenia, odzywa sie drugi pasazer:

- Ty, a ty jak masz na nazwisko ?
- Kowalski, a bo co ?
- A bo nic.

Tupot kol, mija godzina milczenia, na czole Kowalskiego widac kropelki
potu,
wreszcie rzecze:

- Ty, Kowalski !
- Co ?
- Wymyslilem rym do Twojego nazwiska.
- No ?
- Kowalski, ty chuju !
Krzysiek

Kari

Chiba Bartosiewicz, a może Przemyk, nie pamiętam.

"Nie potrzeba wcale mi, takiej pizdy jak drzwi"

no i Tax:

przychodzi gość do lekarza i mówi.
- panie doktorze, proszę sobie wyobrazić, że ja potrafię latać
- psychiatra pokój obok - odpowiada lekarz
- ale ja naprawdę potrafię latać, chce pan? mogę pokazać
Gość wchodzi na parapet, wyskakuje i unosi się w powietrzu.
- widzi pan, a nie mówiłem, proszę też spróbować, to proste
Lekarz wchodzi na parapet, daje krok do przodu i spada zabijając sie na
miejscu. Pacjent powoli opuszcza się na dół staje przy zwłokach i mówi:
- jak na anioła stróża to kawał ze mnie drania.

Tomek Buczyński

Krzysiek wrote:

> Manaam (czy jak to się tam pisze...)
> Nie poganiaj mnie bo trafię w odbyt

Maanam (tak się to pisze... ;)
Podaj cegłe, bo cie jebne...

Maanam jeszcze
Jestem taka, jestem taka zmączona,
Boli mnie w cipie, boli mnie koło łona...

Pozdrawiam,
T.

--
mailto:pan...@polbox.com
There are no long term predictions for my baby

FilipP

Mój kolega wymyślil parodię myslovitza:

Myslovitz "Długosć dżwieku samotności":
I nawet kiedy będe srał, podetre się, to nie moj świat.
Przede mną kibel który znam, który ja zasrałem sam itd.

Użytkownik MKP <pie...@polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3A713D24...@polbox.com...

MKP

FilipP napisał(a):

> Mój kolega wymyślil parodię myslovitza:
>
> Myslovitz "Długosć dżwieku samotności":
> I nawet kiedy będe srał, podetre się, to nie moj świat.
> Przede mną kibel który znam, który ja zasrałem sam itd.

jeszcze jest:
jebalem orla w dzien
do gory wzbil sie niczym dziad

ale najbardziej mi sie podobalay wersje Kari:
"Nie potrzeba wcale mi, takiej pizdy jak drzwi" (To Przemyk)
no i drugie to wylam!
Krzyska:
Nie poganiaj mnie bo trafię w odbyt (maanam)

bo nie wiem ajk wy, ale mam cholernie bujna wyobraznie. czasem to jest
fajne, bo sie czesto smieje, ale czasem zgubne jak w przypadku jakichs
nieszczesc... bo sobie wyobrazam...

taxik krotki:
azaliz wacpanna wyjdziesz za mnie?
a zaliz to wyjde!

Radek B

MKP pisze:

>Krzyska:
>Nie poganiaj mnie bo trafię w odbyt (maanam)
Jak to szło ... (nie pamiętam tytułu ani autora)

Ładne (?) oczy (?) masz, komu je dasz ...
wersja przerobiona:
Krzywe nogi masz jak na nich srasz

Idzie sobie facet, patrzy, podkowa. Oglada, oglada,
odwraca, a tam kon..

--
mailto:rad...@klub.chip.inv.pl http://strony.poland.com/radek32
! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

Malkontent

Dnia Sat, 27 Jan 2001 17:20:38 +0100, Radek B <rad...@klub.chip.inv.pl>
napisał:

>Ładne (?) oczy (?) masz, komu je dasz ...

No to jeszcze coś z Red Guitars:

Kto na ławce wylał zupę
i napisał chuj Ci w dupę...
Kto? No powiedz kto?

--

Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

MKP

Malkontent napisał(a):

> No to jeszcze coś z Red Guitars:
>
> Kto na ławce wylał zupę
> i napisał chuj Ci w dupę...
> Kto? No powiedz kto?

fela ci da
jak ja poprosisz i wytarnmosisz
to fela ci da

ewentualnie

boli cipa
calymi dniami i godzinami
boli cipa
kutas tez boli ruchaj powoli
bo boli cipa

lub dla kulturalnych:
fela czyta
calymi dniami i godzinami
fela czyta
pol biblioteki juz przeczytala
i ciagle czyta!

Marcin Zakrzewski

Nie płacz, kiedy odjadę...
wrócę to cię wymłócę..

:o)

Jaroslaw Mazurek

On Mon, 29 Jan 2001, Marcin Zakrzewski wrote:

> Nie płacz, kiedy odjadę...
> wrócę to cię wymłócę..

Ja wymyslilem taka przerobke:

Pizda jebana
Cipy kurewskie od wypierdolenia

W oryginale bylo:

Szklana pogoda
szyby niebieskie od telewizorow

Wybacznie, ale NMSP.

I tax:
Staruszek zaprosil kolegow weteranow:
- Siadajcie, powspominamy wojenke. Co to ja mialem?... A! zrobic wam
herbaty.
Zrobil, wypili. Minelo pol godziny:
- Tak, tak, to byly czasy, ale czekajcie mialem wam zrobic herbaty.
Zrobil, wypili. Minelo pol godziny:
- Tak, tak, to byly czasy, ale poczekajcie, przeciez mialem wam zrobic
herbaty.
Zrobil, wypili. I tak jeszcze dwa razy.
Koledzy sie pozegnali, wyszli z domu, a w drodze powrotnej mowia do sibie:
- Oj, niedobrze z nim, nawet zapomnial nam zrobic herbaty...

Pozdrawiam
Jarecki
--
"Lepiej sie zuzyc, niz zardzewiec" (G.Whitefield)

Jacoo

Użytkownik "Radek B" <rad...@klub.chip.inv.pl> napisał w wiadomości

> Jak to szło ... (nie pamiętam tytułu ani autora)
>
> Ładne (?) oczy (?) masz, komu je dasz ...
> wersja przerobiona:
> Krzywe nogi masz jak na nich srasz

Ładne zęby masz, komu je dasz
Takie ładne zęby, wystające z gęby

Jacoo

Dick

Użytkownik "Jaroslaw Mazurek" <jar...@aiesec.pwr.wroc.pl> napisał w
wiadomości

On Mon, 29 Jan 2001, Marcin Zakrzewski wrote:

> [...]

Nie Mam Stosukow Plciowych?

vata:

Dziewczyna opala się na łące. Pasie się tam krowa. W pewnym momencie krowa
podchodzi do leżącej dziewczyny i staje nad nią. Ta otwiera oczy i mówi:
- No panowie, nie wszyscy na raz!

MKP

Jacoo napisał(a):

> Ładne zęby masz, komu je dasz
> Takie ładne zęby, wystające z gęby

a ja to znam:
ladne oczy masz chujowa twarz
zeby jak organy ty wdupe jebany

tudziez:

ladne zeby masz komu je dasz?
nikomu ich nie dam. wyrwe je i sprzedam!

Jarek

elektryczne gitary:

wsiadl do autobusu czlowiek z bomba na glowie
nikt sie nie uratuje, nikt juz nic nie powie

i refren tejze piosnki:

bomby leca z drzew...
bomby leca z drzew

--
struct Sig {
const string name (" Jarek Dukat ");

Honorata Genotyp

Radek B <rad...@klub.chip.inv.pl> wrote:
> Jak to szło ... (nie pamiętam tytułu ani autora)
> Ładne (?) oczy (?) masz, komu je dasz ...
> wersja przerobiona:
> Krzywe nogi masz jak na nich srasz

A ja znam tak:
Ladne oczy masz, komu je dasz?
Nikomu ich nie dam, wydlubie i sprzedam.

Pozdrawiam,

Honorata

larki...@wp.pl

kto na ławce wylał zópę i na pisał chuj ci w dupę

larki...@wp.pl

Mateusz Wiśniewski

czerwone gitary ładne oczy masz ładne oczy masz lecz chujową twarz zęby jak organy ty chuju złamany

Waldemar

ładne oczy masz, komu się dasz

Kwark

🙃

Kwark

A AweA to gdzie jest ?
Fajna babka. Sypała pięknie hahaha

Arnold Ziffel

Wspaniałe, piękne, melodyjne, rymujące się, wpadające w ucho i ogólnie na
bardzo wysokim poziomie. Jestem pod wrażeniem.

A teraz odkładaj już tę łopatę i dawaj taksa.

--
Na egzaminie koncowym z anatomii w akademii medycznej profesor zadaje
studentce wydzialu lekarskiego pytanie: