Kubus Puchatek i Prosiaczek

Marcin Krasowski <Gorg>

Kubus Puchatek wraz z Prosiaczkiem wybrali sie na spacer.
Wtem spotkali na swej drodze garnek pelen miodku.
(Kubus) Prosiaczku zjemy ten miodek prawda
(Prosiaczek) Dobrze misiu zjemy ale poczekaj to ja skocze do domu po
lyzeczki i zjemy ten miodek razem.
(K) Dobrze Prosiaczku przynies lyzeczki.
(P) Ale misiu nie podjadaj sam tego miodku kiedy mnie tu nie bedzie.
(K) Alez Prosiaczku jak mozesz podejrzewac mnie o cos takiego, znamy sie
juz tyle lat i nie mogl bym cie oszukac.
(P) Dobrze w takim razie pedze po lyzeczki.
I Prosiaczek pognal do domku po lyzeczki.
Nie minelo duzo czasu kiedy Prosiaczek zziajany wrocil do misia z
lyzeczkami i oczom jego ukazal sie potworny widok.
Kubus z napchanym kaldunem spi i chrapie zas garnek z miodem, pusty,
wyzucony jest gdzies daleko.
(P) {Budzac misia} Kubusiu, Kubusiu, co ty zrobiles ? Zjadles nasz
miodek. Jak ty tak mogles ?
Na co Kubus otwierajac jedno oko.
(K) SPIERDALAJ SWINIO BO CIE OBRZYGAM !

TomEE J.

Marcin Krasowski napisał(a) w wiadomości: ...

znasz kogos kto jest w stanie tak WRZESZCZEC i KLAC
otwierajac tylko jedno oko? :)

(. t0m3e/J. ( .icq:2726491)+
( e-m4il: to...@traider.org.pl *)+
( It 4te ma h0mep4g3! (-http://./-)

Jakub "filu" Karolczak

>(K) SPIERDALAJ SWINIO BO CIE OBRZYGAM !

sorry, nie czaje...

Jakub Karolczak
fi...@infocentrum.com

Tomasz Okonek

TomEE J. napisał(a) w wiadomości: <6k46fd$cl3$1...@sunsite.icm.edu.pl>...

>znasz kogos kto jest w stanie tak WRZESZCZEC i KLAC
>otwierajac tylko jedno oko? :)
>

> (. t0m3e/J. ( .icq:2726491)+
> ( e-m4il: to...@traider.org.pl *)+
> ( It 4te ma h0mep4g3! (-http://./-)

Oczywiście TYGRYSEK
NTP (no to pa)

Piotr Zagdański

TomEE J. napisał(a) w wiadomości: <6k46fd$cl3$1...@sunsite.icm.edu.pl>...

[ciach]

>znasz kogos kto jest w stanie tak WRZESZCZEC i KLAC
>otwierajac tylko jedno oko? :)

Tak. To ja sam, kiedy probuja budzic mnie w soboty przed 11.
Nie daj Boze jesli otworze wtedy drugie...
:)

Pozdrowionka
Fr. d. Pedro zKD

Szszymon14 - Krytyk wszystkiego

środa, 27 maja 1998 o 09:00:00 UTC+2 Piotr Zagdański napisał(a):
Fajny ten wierszyk. Taki nie za wierszowany. Nie ma to jak odpowiadać na dyskusję po 22 latach.

Arnold Ziffel

Szszymon14 - Krytyk wszystkiego <szszy...@gmail.com> wrote:

> środa, 27 maja 1998 o 09:00:00 UTC+2 Piotr Zagdański napisał(a):

> Fajny ten wierszyk. Taki nie za wierszowany. Nie ma to jak odpowiadać na dyskusję po 22 latach.

Fajna ta odpowiedź. Tylko czegoś w niej brakuje. Czego?

tax:

Starszy facet, zmartwiony myślą o śmierci, przychodzi do lekarza i pyta:
- Panie doktorze jeżeli ja przestanę pić, palić i pieprzyć - to czy ja
będę dłużej żył?
- Pewnie tak, odpowiada doktor, tylko po co?!

--
Pacjent mówi do lekarza:
- Ugryzł mnie pies.

Adam Pietrasiewicz

W dniu 16.11.2020 o 12:33, Szszymon14 - Krytyk wszystkiego pisze:
Jest to niemożliwe, gdyż 22 lata temu nie było Puchatka.

Tax.

Matiz.

Tax 2

Od dwóch lat szukam zabójcy mojej żony. Niestety, nikt nie chce przyjąć
zlecenia…

--
Adam