VLC a napisy - pytanko

MI$EK

Może, ktoś ma pomysł jak dopasować napisy w VLC?
Dodam, że nie dosyć, że są przesunięte o 6 sek. na starcie filmu,
to jeszcze im dalej tym bardziej się rozjeżdżają
(opóźnienie się zwiększa).

Jakiś pomysł jak te napisy "rozciągnąć"?

Pozdrawiam
Michał MI$EK Piechowski

WATA

Przychodzi facet do lekarza i mówi:
- Panie doktorze ja chyba jestem erotomanem, wszystko mi się z dupą kojarzy.
Lekarz rysuje mu kółko, a facet mówi:
- Dupa!
Kwadra, a facet:
- Dupa!!
Trójką, a facet:
- DUPA!!!
Lekarz mówi:
Panie, pan nie jesteś nadpobudliwy, PAN JESTEŚ ZBOCZONY !!!
JAAA?? A kto mi takie świństwa rysuje??

2late

On 05/08/17 14:02, MI$EK wrote:
> [...]
> to jeszcze im dalej tym bardziej się rozjeżdżają
> (opóźnienie się zwiększa).
>
> Jakiś pomysł jak te napisy "rozciągnąć"?

Roznica sie zwieksza bo film ma inna ilosc kladek na skeunde niz napisy sa
dostosowane. 3 nabardziej popularne to 23.96, 25 lub 29 klatek /s.
Kiedys dopasowywalem napsisy w excelu. ;) Ale w takim wypadku nie ma
instrukcji, sam musisz pomyslec jak to zrobic.
Jest taki program, stary 'Subedit player' i on potrafil robic cuda z
napisami. Poszukaj, zainstaluj, moze sie przyda na przyszlosc.

TAX:

- Co to jest para wodna?
- Dwie rybki.

***

- Co robi atakowany kucharz?
- Wzywa posiłki.

***

- Jaka jest różnica pomiędzy komputerem a praniem?
- Inaczej się zawiesza.

***

W zeszłym tygodniu zmarła moja żona. Na łożu śmierci powiedziała mi „Do
zobaczenia w niebie”. Odebrałem to bardzo poważnie. Od tego czasu
profilaktycznie zgwałciłem pięć kobiet, zamordowałem sąsiada i podpaliłem
sierociniec.

ar.wie...@gmail.com

Ja korzystam z edytora w allplayerze.
Tam masz możliwość dopasowania ilości klatek czy przesunięcia o dokładną liczbę sekund do przodu lub do tyłu.

Podatek:

W knajpie siedzą dwaj kolesie i sobie spokojnie piją. Nagle do baru wchodzą dwie extra laski. Jeden z kolegów się odzywa:
-Patrz ta pierwsza to moja żona a ta druga to moja kochanka.
Na co ten drugi:
-U mnie na odwrót.

Zbigniew Niedzwiedz

On Sat, 5 Aug 2017 06:02:59 -0700 (PDT), "MI$EK"
<michal.p...@gmail.com> wrote:

> [...]
>to jeszcze im dalej tym bardziej się rozjeżdżają
>(opóźnienie się zwiększa).
>
>Jakiś pomysł jak te napisy "rozciągnąć"?

https://github.com/SubtitleEdit/subtitleedit/releases
Synchronizacja->Synchronizacja wizualna (ustawiasz czas pierwszego i
ostatniego napisu).

podatek:
-Dlaczego zatrudnia pan tylko żonatych mężczyzn?
-Są przyzwyczajeni do poniżeń i obelg i nie spieszy im się, żeby o
czasie wychodzić z roboty.
--
zo...@lu.onet.pl - Zbigniew Niedźwiedź - GSM/SMS:+48601263351
http://www.omega.computer.lublin.pl GaduGadu #589387

MI$EK

Dzięki wielkie wszystkim :)

> https://github.com/SubtitleEdit/subtitleedit/releases
> Synchronizacja->Synchronizacja wizualna (ustawiasz czas pierwszego i
> ostatniego napisu).

> Zbigniew Niedźwiedź

A Tobie w szczególności!
Cudo programik :)

Na spacerze w lesie syn mówi do ojca:
- Tata, zobacz Dźwiedź.
- Niedźwiedź.
- Eeee... Jak nie Dźwiedź to nie wiem co to :(

Oto przepis na rozpoznanie niedźwiedzia. Podchodzisz do niedźwiedzia, drażnisz go, gdy jest już rzeczywiście wkurzony zaczynasz uciekać.
I wtedy:
1. Jeżeli biegniesz i biegniesz, i znajdujesz drzewo, wchodzisz, a niedźwiedź za Tobą - to jest niedźwiedź brunatny;
2. Jeżeli biegniesz i biegniesz i znajdujesz drzewo, wchodzisz, a niedźwiedź strząsa cię z drzewa - to jest niedźwiedź grizzly;
3. Jeżeli biegniesz i biegniesz i nie możesz znaleźć drzewa to jest niedźwiedź polarny.

Napadł na turystkę
Jeden niedźwiedź dziki.
Trafił na artystkę,
Musi brać zastrzyki.

Myśliwy (może być radziecki) poszedł polować na niedźwiedzie. Skrada się, skrada... Nagle czuje, że ktoś go klepie w ramię. Patrzy - niedźwiedź!
- A ty tu czego? (mówi niedźwiedź). Pewno polować na niedźwiedzie?
- Nie-no, skąd... ptaszki oglądam...
- Dobra-dobra... a ta flinta na niedźwiedzie, to niby po co? Wiesz - w moim lesie jest taka zasada, że kto da się podejść od tyłu, to musi dać od tyłu. Wtedy ma szansę ujść z życiem. No to ściągaj portki.
Stało się tak, jak zarządził niedźwiedź. Myśliwy jak niepyszny wrócił do chaty i postanowił sobie solennie, że następnym razem musi bardzo uważać i często oglądać się za siebie.
Niestety, również dał się podejść i skończyło się jak wyżej.
Za trzecim razem już bardzo uważał, miał oczy dookoła głowy, ale znów niedźwiedź go zaszedł od tyłu i mówi:
- Coś mi się wydaje, że ty faktycznie nie przychodzisz tu polować!

Pozdrawiam
Michał "MI$EK" Piechowski

Zbigniew Niedzwiedz

On Sun, 6 Aug 2017 23:37:57 -0700 (PDT), "MI$EK"
<michal.p...@gmail.com> wrote:

>Oto przepis na rozpoznanie niedźwiedzia.

Zarząd pewnego Parku Narodowego, w którym ataki niedźwiedzi zdarzały się
częściej niż sporadycznie opracował instrukcję objaśniającą jak uniknąć
spotkania z grizzlym. Czytamy w niej m.in., że turyści powinni nosić ze
sobą coś brzęczącego np. małe dzwoneczki, które można przypiąć do
ubrania albo plecaka, a które sprawią, że nie zaskoczymy śpiącego
niedźwiedzia. Zalecane jest także zaopatrzenie się w gaz pieprzowy w
sprayu. Według instrukcji dobrze jest także nauczyć się rozpoznawać
oznaki obecności niedźwiedzi w okolicy. Ludzie powinni umieć rozróżnić
odchody czarnego niedźwiedzia od odchodów grizzly. Odchody niedźwiedzia
czarnego są mniejsze i zawierają jagody, a czasami także kawałki futra
wiewiórki. Odchody niedźwiedzia grizzly są znacznie większe, zawierają
małe dzwoneczki, a ich zapach przypomina gaz pieprzowy.

Paweł <"panda25

W dniu 2017-08-07 o 12:48, Zbigniew Niedzwiedz pisze:
> [...]

Skoro na łonie grupy misiek z niedźwiedziem, to aż wypada dołączyć
tematycznie:

- Kochanie gdzie jesteś??
- Na polowaniu...
- A kto tam tak głośno dyszy?
- Niedźwiedź...
- A czemu dyszy?
- Bo jest ranny, postrzeliłem go...
- A dlaczego on dyszy damskim głosem?
- Nie wiem... jestem myśliwym, nie weterynarzem...

[a to "łono" to mi się chyba wzięło z percepcji biegu lekkoatletycznego
niejakiej Caster Semenya...]

MI$EK

> [...]
> - Bo jest ranny, postrzeliłem go...
> - A dlaczego on dyszy damskim głosem?
> - Nie wiem... jestem myśliwym, nie weterynarzem...

Hehehe.

No to pociągnijmy tematycznie.

Niedźwiadka Aleksa kra wyniosła na środek morza
i pewnie by zmarł z głodu i chłodu, gdyby nie lodołamacz "Arktyka" który...
wkręcił go w śrubę...

Traf chciał, że do jednej jamy w jednym czasie wpadł
lis, zając i niedźwiedź. Wołali pomocy, próbowali się wydostać
- bezskutecznie. Siedzą, nudzą się, chłodno, głodno,
w brzuchach burczy...
Dla rozładowania atmosfery zajączek się pyta:
- Słuchajcie, który z nas jest najmłodszy? Ja mam dwa lata...
- Ja mam trzy - odparł lis.
- A ja cztery - mówi misiek.
I nauczyłem się przez ten czas, że jak pociupciam,
to na jakiś czas tracę apetyt.

Idzie niedźwiedź i spotyka jeża, który coś je:
- Co jesz?
- Co niedźwiedź?
- Co jesz jeżyku?
- A co misiu misiaczku?

+ klasyka

Raz ordynarny niedźwiedź kucnąwszy na łące
W dość niewybredny sposób podtarł się zającem.
Zając się potem żonie chwalił po obiedzie:
- Wiesz stara, nawiązałem współpracę z niedźwiedziem

Chomik, zbierając plony, do swej norki ganiał,
A obok dobry niedźwiedź chomika ochraniał.
Potem zjadł mu te plony, wytarł łapą mordę,
Wydupcył biedne zwierzę i przypiął mu order.

Raz chory niedźwiedź pierdział, budząc miłosierdzie
A suseł mu oklaski bił po każdym pierdzie.
Czy ten suseł zwariował? - spytał dzięcioł śledzia.
Nie - śledź odparł - to rzecznik prasowy niedźwiedzia.

Pozdrawiam
Michał MI$EK Piechowski

Zbigniew Niedzwiedz

On Mon, 7 Aug 2017 23:38:43 +0200, Pawe? <"panda25 <"USUN_TO>\""@op.pl>
wrote:

>Skoro na łonie grupy misiek z niedźwiedziem, to aż wypada dołączyć
>tematycznie:

Spotyka zajączek niedźwiedzia w lesie:
-Witaj zajączku!
-Witaj niedźwiedziu!
-Co u Ciebie słychać?
-U mnie wszystko dobrze! A u Ciebie?
-U mnie też dobrze!
i tak od słowa do słowa zajączek dostał wpierdol.

Paweł <"panda25

W dniu 2017-08-09 o 11:28, Zbigniew Niedzwiedz pisze:
> [...]
> -U mnie wszystko dobrze! A u Ciebie?
> -U mnie też dobrze!
> i tak od słowa do słowa zajączek dostał wpierdol.

Co by tu jeszcze "misiowego"...?
Misiek obok zacytował Bajeczki Babci Pimpusiowej. No jeszcze jedna:

Złapał niedźwiedź świstaka idąc raz pod górkę,
A pragnąc na nim świstać, chciał mu dmuchać w dziurkę.
Świstak chodu, lecz zanim schował się do chaty,
Pisnął: - Mógłbyś przynajmniej, chamie, przynieść kwiaty!

I zezpamięci (więc niedokładnie) jeszcze jedna:

Kiedyś pijany zając włóczył się po rżysku,
A napotkawszy niedźwiedzia naprał go po pysku,
Niedźwiedź wpadłszy do domu wrzasnął: - Leokadio!
Coś się chyba zmieniło, włącz no tylko radio!

ALEX MR

W dniu 14.08.2017 o 15:22, Paweł <"panda25 pisze:

> Co by tu jeszcze "misiowego"...?

Rzecz dziej się w Kanadzie, albo innej Alasce. Paru Ruskich taszczy
upolowanego niedżwiedzia i spotykają ich tubylcy.
- Grizzly ?
- Niet, strielali.

--
ALEX MR
"Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

MSZ

W dniu 2017-08-14 o 16:29, ALEX MR pisze:

> - Niet, strielali.

W bardzo złym humorze fukający miś, chodzi po lesie, szukając
komu by tu guza nabić. Nawinął mu się zając:
Mis: Czego ty zając po lesie bez czapki się włóczysz?
Zając: No, bo, ja tego...
Mis: SRU! zającowi w łeb!
Trochę mu to ulżyło, ale nie na długo. Po jakimś czasie, znowu
zrobił się chmurny, znowu szukał kogoś, na kim mógłby się
wylądować. Spotkał wilka, zwierzył mu się, wilk mu poradził
aby poszli do zająca.
Mis: Ale już dałem zającowi raz...
Wilk: Co się tam będziesz przejmował, daj mu jeszcze raz!
Mis: Ale, za co?
Wilk: Poproś go o papierosa. Jak ci da z filtrem, to mu chlaśniesz
bo chciałeś bez filtra, a jak ci da bez filtra...
Mis: No dobra...
Idą, spotykają zająca:
Mis: Te, zając daj papierosa!
Zając: A z filtrem, czy bez filtra?
Mis:... A czego ty zając po lesie znowu bez czapki się włóczysz?

--
MSZ (de łan & ąly!) * But through eternal night
* The twinkling of starlight

Zbigniew Niedzwiedz

On Mon, 14 Aug 2017 15:22:05 +0200, Pawe? <"panda25 <"USUN_TO>\""@op.pl>
wrote:

>Co by tu jeszcze "misiowego"...?

Amerykańscy turyści wybrali się na spacer do rosyjskiego lasu.
Spotykają niedźwiedzia. Wrzask, panika, rzucają się do ucieczki.
Niedźwiedź za nimi. Nieopodal, na polance biesiaduje grupa Rosjan.
Kocyk, wódeczka, zakąska, flaszeczki chłodzą się w strumyku. Pełna
kultura, nie wadzą nikomu. Nagle na polanę wpada wrzeszcząca zgraja i
przebiega przez środek pikniku. Kocyk zdeptany, wódka rozlana -
granda! Więc Rosjanie gonią intruzów i spuszczają wszystkim wpierdol.
Już trochę uspokojeni wracają na miejsce imprezy. Jeden zauważa
mimochodem:
- Ten w futrze to nawet nieźle się napierdalał...

ort...@neostrada.pl

> - Ten w futrze to nawet nieźle się napierdalał...

Na Syberii niedźwiedź trafił do burdelu

Wychodzi lekko chwiejąca się Natasza i rozlicza klientów

Wania jak zwykle - rubli pięć
Sasza jak zwykle - rubli pięć
Nieznajomy w futrze gratis ... i zapraszam ponownie.

Unknown

Ja znam wersję, że nie drażnisz tylko kopiesz i uciekasz
i więcej jest misiów :) o ile pamiętam:

> [...]
> 3. Jeżeli biegniesz i biegniesz i nie możesz znaleźć drzewa to jest niedźwiedź polarny.

4. Jeżeli cię nie goni, tylko dalej wpierdziela liście eukaliptusa
to jest to miś koala.
5. Jeżeli zamiast cię gonić siada i zaczyna płakać to jest to
miś Coralgol - największa pizda wśród niedzwiedzi.

:)

tax:

Co je na kolację (czyli na dobranoc) miś Uszatek ?
Pora.

--
Sssss...