Re: O co chodzi?

jaNus

W dniu 02.12.2019 o 20:40, Kamil pisze:
> co oznacza poniższy komunikat?
>> chodzi o sens:

> errors max downloads reached message

Hm, to z Ankh-Morpork?
To samo co:
/dyvide by cucumber error/
/Please reinstal Universe, & reboot/...

--
Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!
Google! — to nie tylko wyszukiwarka. ApLi mnogość
Sonoff — rewelacja, jestem wniebowzięty
zło — DOBREM zwyciężaj, propaguj w Świat!

Andrzej P. Wozniak

Osoba podpisana jako Kamil <nospamtlen.pl>
w artykule <news:5def7dea$0$17364$6578...@news.neostrada.pl> pisze:

> Czy ktoś może mi wyjaśnić co oznacza poniższy komunikat? I nie chodzi o
> dosłowne tłumaczenie, ale o przyczynę i sens.
>
> errors max downloads reached message

Poprzednia odpowiedź się nie podobała? Hostingowi ostrzega o przekraczaniu
limitów transferu plików liczonych na sztuki bądź na gigabajty (według
umowy) i tyle. Notoryczne przekraczanie limitów (np. wskutek działania
jakiegoś szkodnika) może skończyć się wypowiedzeniem umowy.

Bez podania nazwy serwisu lepszej odpowiedzi może udzielić tylko personel
usługodawcy.

--
Andrzej P. Woźniak us...@pochta.onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)
Można usunąć każdą przeszkodę na drodze do sukcesu, ale nie

Andrzej P. Wozniak

w artykule <news:5e08c337$0$499$6578...@news.neostrada.pl> pisze:

> ???

O 3000 plików to kto niby pytał?

> Jestem w sieci lokalnego providera Wi-Fi.
(...)
> Mnie konkretnie chodzi o darmowy dostęp, chyba
> więc nie dotyczy żadnej umowy.

Hosting zlicza anonimowy dostęp według IP, a nie według zalogowanego
użytkownika, sumuje zatem transfer wszystkich użytkowników z jednej sieci
lokalnej, jeśli łączą się przez jeden zewnętrzny adres IP.

Darmowy dostęp dla użytkowników zalogowanych też może być tak zliczany,
wtedy różnica jest np. w udostępnianej przepustowości czy dostępnym miejscu
na serwerze.

Wypadałoby czytać regulaminy _przed_ rozpoczęciem korzystania z usług.

--
Andrzej P. Woźniak us...@pochta.onet.pl (zamień miejscami z↔h w adresie)

Kamil

> [...]

> Darmowy dostęp dla użytkowników zalogowanych też może być tak zliczany,
> wtedy różnica jest np. w udostępnianej przepustowości czy dostępnym

Jasne i proste. Mam świadomość, że jestem za jednym wspólnym IP i w związku
z tym inny użytkownik sieci korzystające go z free dostępu zablokuje
pozostałych. Przydaje się zmienne IP od żabojadów :) Mnie chodzi o coś
innego.

1. Ciekawe były by informacje od użytkowników innych sieci, czy mają ten sam
komunikat.
2. W związku z tym, że ten komunikat, identyczny co do formy i treści
pojawia się od kilku serwerów podejrzewam, że jest on wytwarzany w mojej
sieci przez któregoś z adminów. Również podejrzewam ewentualnego tegoż
admina o przerywanie pobierania pliku innemu userowi.

W związku z tym pytam, czy jest możliwość prześledzenia drogi
pakietów/danych tego komunikatu i wychwycenie miejsca jego powstania,

> Wypadałoby czytać regulaminy _przed_ rozpoczęciem korzystania z usług.

Piszę o kilku hostingach, które mają różne regulaminy i wynikające z nich
ograniczenia. W żadnym nie znalazłem ograniczenia co do ilości plików na
godzinę, czy dobę. Jest mowa o prędkości free downloadu, odstępu czasu
pomiędzy pobraniami itd., ale o 3000 plików nie znalazłem, Czasem jest mowa
o GB, ale nie o ilości plików. To jakaś ściema.