[ OT ] Dwie ceny na Aliexpress

1 view

JaNus

No nie wiem, jaka grupa byłaby "właściwa", wychodzi mi, że... żadna!
No to pytam tu, może ktoś UPRZEJMY odpowie:
Co oznaczają dwie, dość odbiegające wysokością ceny na Aliexpres?
Zgaduję, że wyższa jest za jedną sztukę, ale ile trzeba zamówić, aby
uzyskać cenę jednostkową najniższą?
Czy jest na to jakieś "ustalenie generalne"?