Konto mailowe

(c)RaSz

No i mam pytanie do grupowiczów, dotyczące tego, w jakiej domenie warto sobie
takie konto założyć. Kryterium "jakości" jest to, gdzie mianowicie nie jest się
upierdliwie zasypywanym nadmiarem reklam. A drugie, mniej już ważne, to takie,
by rejestracja nie była zbyt zawiła, co już mi przy trzech próbach wyszło, i w
końcu zniechęciło do danej domeny.

W różnych witrynach, głównie o charakterze silnie "społecznościowym", jest się
dodatkowo bombardowanym różnymi próbami nawiązania kontaktu, jak np. przez
Facebook, gdzie się onegdaj zarejestrowałem, a teraz wciąż i wciąż podsyła mi
jakieś irytujące anonse. Z podobnych względów zniechęca mnie gmail, w ogóle
preferuję domeny krajowe, i to raczej z tych nieco mniejszych. Nie wiem też po
co, gdy się zakłada konto, to w niektórych witrynach zdarzyło mi się, że żądali
podania... e-adresu "aktualnego". No i jeszcze wielu innych danych, co to nie
wiedzieć na co im są potrzebne. Tudzież trzeba było wypełniać ankietę, czasem
bardzo obszerną, dotyczącą zainteresowań.

Czy możecie polecić miejsce, gdzie założę sobie konto pocztowe nie zasypywane
reklamami, i gdzie będzie to stosunkowo proste?

--

Zerżnięte ze Słonimskiego, no bo przywołuję z pamięci, więc pewnie coś
pokręciłem:

" - Że co? Wymiana POGLĄDÓW? Takiej wymiany starannie unikam,
bo jakoś zazwyczaj na niej... tracę!"

(c)RaSz

Ooops, z powyższego wypadł mi sam początek. Tedy powtórzę. Aby się trzymało
kupy, to razem z cytatem "in extenso" z już wcześniej wysłanego posta. No i tym
razem jest uzasadnionym to, bym cytat umieścił POD uzupełnieniem:

Dotknięty jakimiś trudnościami ze skrzynką pocztową, stwierdziłem, że tak "na
wsjakij pożiarnyj słuciaj" — warto mieć jeszcze (przynajmniej) jedną, ale
koniecznie w innej domenie. Wszak niemal każdy, większy portal oferuje pocztę, i
niemal każdy ma w tym ofertę darmową. Oczywiście pobiera przy tym jakiś trybut,
w postaci obsyłania takich kont mailowych licznymi reklamami.

Użytkownik " (c)RaSz" napisał w
[...]
:
:
[...]

Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak
troskliwie dbają o swój elektorat, że i pokrzywdzonych,
i wyzyskiwanych... przybywa!

Grzegorz Potrac

Zaloz sobie na t.pl

Ja uzywam i nie mam spamu

Do rejstracji w serwisach uzywam niepodam.pl

A jak chcesz miec "tajna" skrzynke to protonmail.ch

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/