Thunderbird - jak? -> kasowanie hurtowe

JaNus

Mam kłopot z Thunderbirdem, wielce irytujący. Podczas dość długiego
użytkowania go, jako czytnika grup dyskusyjnych - nieuchronnie
zaśmieceniu ulegają katalogi każdej takiej grupy. Trzeba więc od czasu
do czasu je posprzątać. I tu - zonk! Bo zaznaczam kilka tematów,
prawo-klik na nich, wybieram "usuń wybrane wiadomości" - mając nadzieję,
że _całe_ wątki polecą do kosza. Ale - nie! Program kasuje jedynie
wiadomości "szczytowe", czyli w każdym takim wątku jest usuwana _jedna_
wiadomość, będąca w danym momencie najwyżej w hierarchii.
No dobra, myślę sobie, spróbujmy bardziej "detalicznie". Prawo-klik na
pojedynczym wątku, "usuń wybrane wiadomości" - i... sukces: spytał czy
jestem pewien, po czym usunął wątek w całości. Próbuję z kolejnymi, ale
tu znów zaskakójka: raz leci po wsjem, a innym razem: wywala tylko posta
z samej góry. I nie wiadomo co jest przyczyną odmiennego działania w
niektórych przypadkach. Chyba... krasnoludki!

Pytanie brzmi: jak zrobić, aby najmniejszym nakładem sił po-osuwać
wątki-suchary? Wiem, że jednym ze sposobów jest rozwinięcie wątku, czy
nawet kilku, i zaznaczenie wszystkich postów, po czym wybranie opcji
"usuń". Ale to jednak upierdliwe dość, bo tych przestarzałe wątki
namnożyły się jak króliki.