Daj spokój umarłym, było Re: Ikony na pasku zadań

Andrzej P. Wozniak

Osoba podpisana jako Kamil <nospamtlen.pl> w artykule
<news:5e935f07$0$17360$6578...@news.neostrada.pl> pisze:

> A Ty czytasz?

Masz lustro? Odpowiadasz na wiadomość z 11 czerwca 2019 r. Teraz jest
kwiecień 2020.

> Śledzisz stare wątki? Po co? Bo ja tak. Czasami właściwe rozwiązanie
> pojawia się po kilku latach i może się komuś przydać.
> Tobie to przeszkadza?

Co innego czytać i doceniać wiedzę starych mistrzów (i potępiać mistrzów
plagiatu), a co innego zakłócać spokój umarłym (osobom i wątkom) przez
testy prowadzone na niewłaściwej grupie jako bezmyślne odpowiadanie na
wiadomości dostępne tylko w archiwum.

Już odpowiadanie (nawet rzeczowe) po czasie dłuższym niż miesiąc od
wygaśnięcia wątku bywa oceniane jako mało sensowne, a co dopiero
podczepianie się off topic po upływie 10 miesięcy czy z pytaniem po
upływie 7,5 roku.

Jeśli chcesz się podzielić nowym rozwiązaniem, zrób to tak aby było to
naprawdę przydatne: załóż nowy wątek, wskaż kontekst sprawy (nawiąż do
starego wątku), przedstaw starą sprawę w nowym świetle i podaj nowe
rozwiązanie.

Chcesz rzucać kamieniem? Pokaż, że sam jesteś bez grzechu. Jeśli chcesz
się czepiać osoby wypowiadającej się na temat, to najpierw udziel
rzeczowej odpowiedzi, a dopiero potem nawiązuj do netykiety.

Nudzisz się? Poczytaj archiwum pl.internet.pomoc (dokąd idzie cross+FUT).
Znajdziesz coś ciekawego, to oflaguj lub skopiuj do właściwego folderu
lokalnego.

Aha. Następnym razem odnotuj w terminarzu, że się znowu doczepiłeś, policz
liczbę zdań w swoim czepialstwie i zaznacz taką samą liczbę miesięcy jako
przewidywany czas oczekiwania na odpowiedź.
Miłego życia.

--
Andrzej P. Woźniak us...@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)
; Subject: UWAGA WIRUS w listach od p.Andrzeja WOZNIAKA

Kamil

> [...]

> wygaśnięcia wątku bywa oceniane jako mało sensowne, a co dopiero
> podczepianie się off topic po upływie 10 miesięcy czy z pytaniem po

Przez kogo oceniane? Przez Ciebie? Po co w takim razie zaglądasz do
"umarłych" wątków? Jeśli uważasz wątek za nieżywy to wynoś się z niego i nie
psuj powietrza. Należysz do nielicznych tetryków, którzy z lubością
dokuczają innym. Kto dał Ci prawo do pozwalanie, bądź zabraniania pisania w
wątkach po określonym czasie? Jak sprecyzować takie kryterium?

Pzdr

Kamil

> [...]

> się czepiać osoby wypowiadającej się na temat, to najpierw udziel
> rzeczowej odpowiedzi, a dopiero potem nawiązuj do netykiety.

Jakiś czas miałem nadzieję, że się zmieniłeś. Ale nie. W dalszym ciągu
zachowujesz się jak zgryźliwy staruch. To ja Cię zaczepiłem, czy Ty mnie?

Jeśli Ci się nie podoba to nie czytaj. Proste jak cep. Nie pouczaj innych.

Pzdr