Opera po angielsku

Kamil

Witam

Zainstalowałem Operę i wg wskazówek w sieci ustawiłem język angielski.
Jednak pasek narzędziowy, podpowiedzi i okienko Google są po polsku. A ja
chcę wszystko po angielsku. Jak to zrobić?

Pozdrawiam

no_e...@invalid.invalid

https://otlet.pl/post/poradniki/jak-madrze-zadawac-pytania/

--
Titus Atomicus

Kamil

Użytkownik "Titus_A...@somewhere.in.the.world" napisał:

> https://otlet.pl/post/poradniki/jak-madrze-zadawac-pytania/

Mądrzy ludzie twierdzą, że nie ma głupich pytań. Są tylko głupie odpowiedzi.
Takie jak twoja.

Bpzdr

t-1

W dniu 2022-07-24 o 14:53, Kamil pisze:
To może zainstaluj i angielski Windows?

Robert Tomasik

W dniu 24.07.2022 o 14:53, Kamil pisze:
> Zainstalowałem Operę i wg wskazówek w sieci ustawiłem język angielski.
> Jednak pasek narzędziowy, podpowiedzi i okienko Google są po polsku. A
> ja chcę wszystko po angielsku. Jak to zrobić?
Aby zmienić język w przeglądarce Opera, należy wykonać następujące kroki:

* Kliknąć przycisk "Menu" (trzy poziome linie) w prawym górnym rogu
przeglądarki.
* Przejść do "Settings" (Ustawienia) i następnie wybrać "Advanced"
(Zaawansowane).
* W sekcji "Languages" (Języki) kliknąć "Language" (Język) i wybrać
pożądany język.
* Kliknąć "Relaunch" (Uruchom ponownie), aby zastosować zmiany.
Jeśli nie udało się zmienić języka dla całej przeglądarki, należy
sprawdzić ustawienia języka dla systemu operacyjnego i przeglądarki
internetowej. Jeśli język systemu jest ustawiony na polski, to część
treści może być wyświetlana w języku polskim, nawet jeśli język
przeglądarki został zmieniony na angielski. W takim przypadku należy
zmienić język systemu operacyjnego na angielski lub usunąć język polski
z listy preferowanych języków w ustawieniach systemowych.
--
Robert Tomasik

Kamil

Użytkownik "Robert Tomasik" napisał:

> Kliknąć przycisk "Menu" (trzy poziome linie) w prawym górnym rogu
przeglądarki.

Dzięki za wyczerpujące wyjaśnienie. Lepiej późno niż wcale :) Miałem awarię
systemu i zapomniałem o grupach. Przepraszam i pozdrawiam