Re: konwersja xls do wab lub vcf

onlyNET

> Jak do vcf to nie wiem ale do wab... Zapisz ten xls jako csv (Tekst
> rozdzielany przecinkami) i takie coś zaimportuj do Książki adresowej OE
> (Import -> Inna książka adresowa).
Zrobilem jak radziles plik csv ma postac
imie, nazwisko, mial
jan,kowalski,c...@cos.pl
itd, itd, itd

Niestety po zimportowaniu tego jako innej ksiazki adresowej do outlooka moge
wybrac tylko jedno poloe do mapowania np. imie i owszme dodaje wtedy dane
ale tylko do rubryki imie kazda linijke.
Wiec w outlooku mam: Imie: jan,kowalski,c...@cos.pl
Jak zrboic to poprawnie ?

pozdrawiam
Piotrek

onlyNET

Juz zadzialalo.

Dzieki za pomoc

pozdrawiam
Piotrek

onlyNET

Witam

Zna ktos na to sposob?
Mam plik excel z ponad 1 tys wierszy gdzie jest jest id, nazwa, miejscowosc,
mail.

Jak z tego zrobic vcf do Lotusa lub chociaz wab do outlooka??

pozdrawiam
Piotrek

goomish

--
Pozdrawiam, goomish [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
*This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*

Jasonaddam

Przelicznik Excel to vCard to alternatywne rozwiązanie, za pomocą którego użytkownik może konwertować pliki Excel na format VCF. Aplikacja ma kilka funkcji, dzięki którym proces konwersji jest łatwiejszy dla użytkowników.
Więcej informacji:- https://www.downloadtopten.com/converter/excel-to-vcard/