Effective February 22, 2024, Google Groups will no longer support new Usenet content. Posting and subscribing will be disallowed, and new content from Usenet peers will not appear. Viewing and searching of historical data will still be supported as it is done today.

caros

witam,
jestem nowy na grupie, dlatego prosilbym o link do FAQ grupy.

pozdrawiam

kya

On Mon, 5 Jul 2004 00:31:34 +0200, caros wrote:
> jestem nowy na grupie, dlatego prosilbym o link do FAQ grupy.

To się oczywiście chwali. Na <http://www.killfile.pl/> są adresy
FAQ i innych dokumentów dotyczących grup w hierarchii pl.*,
przyda się na przyszłość.

Jak widać, pl.internet.mordplik nie ma FAQ; warto za to przeczytać
<http://nospam-pl.net/>.

Radziłabym też skorzystać z <http://evil.pl/pip/czytniki.html>.

--
////))) Be conservative in what you send :
//|-O-O ) and liberal in what you receive :

Krystek

caros napisał:

> witam,
> jestem nowy na grupie, dlatego prosilbym o link do FAQ grupy.

Cześć.

(Nie)oficjalnego FAQ-a (jeszcze) nie ma. Jego rolę pełni serwis Łukasza
Kozickiego - http://nospam-pl.net/ - tam znajdziesz wyczerpujące
informacje dotyczące spamu i jego zwalczania. Przeczytaj też opis grupy
- http://www.usenet.pl/opisy/pl.internet.mordplik

Pozdrawiam,

K.