[email] comeback dr Sandauera?

Quidam

Ktoś z Was to też już dostał??

#v+
From: "pnn" <p...@poczta.neostrada.pl>
Subject: Przymierze dla Bezpieczenstwa Pacjentow - z komunikatu WHO
Date: Mon, 1 Nov 2004 12:09:05 +0100
To: undisclosed-recipients:;

Swiatowa Organizacja Zdrowia ( WHO agenada ONZ) powołuje Swiatowe
Przymierze dla Bezpieczeństwa
Pacjentów.
Fragment z komunikatu WHO: "...Niekorzystne wydarzenia w opiece zdrowotnej
sa wielokrotnie przyczynš chorob, szkod czy nawet smierci. Badania
wielu państw okre?laja
skalę tych zdarzeń na 3,5% do 16% wsród hospitalizowanych pacjentów.
Srednio jeden z dziesięciu
pacjentów przyjętych do szpitala cierpi z powodu możliwych do uniknięcia
szkód, które moga
powodować poważne kalectwo lub smierć...."
więcej na stronie WHO ( po ang.)
http://www.who.int/mediacentre/news/releases/2004/pr74/en/

dr Adam Sandauer
przewodniczacy Stowarzyszenia
Primum Non Nocere
www.sppnn.org.pl
#v-

Marcin Kulas

Quidam wrote:
> Ktoś z Was to też już dostał??

Nie odnotowałem, ale też nie mam szans tego dostać. No chyba, że namaluje
sobie tekst w obrazku, albo wyśle gołębiem pocztowym. Nie mam sumienia
zabijać posłańców.

--
Marcin Kulas
jid: h...@jabbed.org

Dominik 'Rathann' Mierzejewski

Date: Thu, 04 Nov 2004 12:33:16 +0100
From: Quidam

> Ktoś z Was to też już dostał??

> #v+
> by mta2.tpinternet.pl (Postfix) with ESMTP id DF9602BD3;
> Mon, 1 Nov 2004 12:10:59 +0100 (CET)

Wysłane przez tpi, dobrze. Zgłosiłeś na abuse tpi.pl?

[...]
> www.sppnn.org.pl
> #v-

Analyzing spammer's domain sppnn.org.pl...
Searching for MX records...
Searching for webserver...
213.17.169.103 (listed) (NEWITECH-WARSZAWA)
Searching for nameservers...
213.17.169.10 (listed) (NEWITECH-WARSZAWA)
213.17.169.22 (listed) (NEWITECH-WARSZAWA)

Nadal tam są -> abuse inetia.pl, ale nie mam złudzeń.

R.

--
RangersBL: http://dnsbl.rangers.eu.org/
"I've always wanted to be an executioner, that's why I became a sysadmin."
-- Jim Howes at news.admin.net-abuse.email

Grzegorz

> Ktoś z Was to też już dostał??

Poszło też na grupy dyskusyjne ( ktoś na pl.misc.militaria doliczył się 5
, z żalami do świata, że nikt juz nie chce pisać w gazetach to tym jego
stowarzyszeniu ;-)
"Z mediów zniknęły informacje.
Publikacje o Stowarzyszeniu Primum Non Nocere też prawie się nie
pojawiają."
cm3js1$8nm$2...@atlantis.news.tpi.pl

Grzegorz

ladowny w p p l
UWAGA!! adres w nagłówku jest fałszywy
a podany powyżej trzeba sobie poskładać :)

Marcin Kulas

Grzegorz wrote:
> Poszło też na grupy dyskusyjne ( ktoś na pl.misc.militaria doliczył się 5
> , z żalami do świata, że nikt juz nie chce pisać w gazetach to tym jego
> stowarzyszeniu ;-)

"Veni, vidi, marginelli"
(c) Kabaret Potem :)

Waldek Godel

Dnia Thu, 4 Nov 2004 11:45:56 +0000 (UTC), Dominik 'Rathann' Mierzejewski
napisał(a):

> Nadal tam są -> abuse inetia.pl, ale nie mam złudzeń.

Newitech to nie internetia. Netia po wydymaniu Topnetu, zabrała co lepszych
klientów, pozostałych oddając Newitechowi, nie pytając się kogokolwiek o
zgodę.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Question is: What is "mahnahmahna" ??

Ryszard Rączkowski

Nov 4, 2004, 2:54:20 PM11/4/04
Użytkownik "Quidam" <qui...@somewhere.in.time> napisał:

> Ktoś z Was to też już dostał??

Nieeeee, blokady widać działają bardzo dobrze. :-))

> dr Adam Sandauer
> przewodniczacy Stowarzyszenia
> Primum Non Nocere
> www.sppnn.org.pl

Na ich stronie czytamy:
"Może należy wrócić do kolportażu ulotek, a może dać sobie spokój?"

Aż dziw, że sandauer jeszcze nie wybrał tej drugiej opcji.
No, jest jeszcze trzecia, np. zająć się sprzedawaniem hot-dogów. Będzie
większy pożytek.
;-)

Akurat znajome mnie osoby związane m.in. z Naczelną Izbą Lekarską,
prywatnymi klinikami, Ministerstwem Zdrowia, sporo mnie poopowiadały o
pieniaczych, uporczywych atakach na medyczne grono ze strony sppnn i choćby
dlatego nie mam najmniejszej ochoty wyciągać ich z filtrów. Ban i blokada
permanentna i żadnej tam rozmowy.

--

Rico - antynacjonalizm i kosmopolityzm gwarantowany.
"Tempo, w jakim ruszył demontaż państwa polskiego od chwili akcesji

Dominik 'Rathann' Mierzejewski

Nov 4, 2004, 3:52:38 PM11/4/04
Date: Thu, 4 Nov 2004 16:10:47 +0100
From: Waldek Godel

> Newitech to nie internetia. Netia po wydymaniu Topnetu, zabrała co
> lepszych klientów, pozostałych oddając Newitechowi, nie pytając się
> kogokolwiek o zgodę.

Ja tylko cytuję RIPE:

[whois.ripe.net]
[...]
inetnum: 213.17.169.0 - 213.17.169.127
netname: NEWITECH-WARSZAWA
[...]
remarks: In case of abuse from our address range
remarks: please contact ab...@inetia.pl

Radio Erewan

Nov 4, 2004, 4:50:46 PM11/4/04
Użytkownik "Ryszard Rączkowski" <wars...@post.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> choćby
> dlatego nie mam najmniejszej ochoty wyciągać ich z filtrów. Ban i blokada

To tak jak byś twierdził, że od AdWebu nasłuchałeś się o pieniaczach z
mordpliku...

Radek "Radio Erewan" Przybył; http://www.cdrom.pl

Marcin Sochacki

Ryszard Rączkowski wrote:

> [...]
> dlatego nie mam najmniejszej ochoty wyciągać ich z filtrów. Ban i blokada

Trzeba powiedzieć, że sporo racji jest w:
http://www.sppnn.org.pl/oswiad/osw22.htm

Chodzi o wątek zależności mediów od reklamodawców.

Niemniej na łatkę kretyna czy pieniacza też trzeba sobie zasłużyć, nie
jest tak, że każdy może łatwo puścić taką plotkę i natychmiast wszyscy
dziennikarze ją podchwycą.

Wanted

Zygmunt M. Zarzecki

> Aż dziw, że sandauer jeszcze nie wybrał tej drugiej opcji.
> No, jest jeszcze trzecia, np. zająć się sprzedawaniem hot-dogów. Będzie
> większy pożytek.

przegryzajac hot-doga, natkniesz sie w srodku na papierek
to nie byl hot-dog
;-)

zyga