gdzie dobre miejsca w Operze Krakowskiej?

Magha

Ech...
Nikt tu się od bardzo dawna nie odzywał, ale zaryzykuję.

Drodzy,
stoję przed zadaniem zakupienia biletów do Opery Krakowskiej, w której
jeszcze nie byłam ni razu i nie wiem, jakie są wrażenia z zasiadania na
jej widowni.
Zwracam się zatem do Was z pytaniem, co wybrać - bilety w pierwszym
rzędzie amfiteatru, czy w pierwszym rzędzie balkonu?

http://www.opera.krakow.pl/poznaj_opere_flash/index_pl.html#/widownia/0/
(nie wypowiem się o stronie)

Dzięki za wskazówki.
Magha

2late

On 03/10/2011 2:29 PM, Magha wrote:
> Ech...
> Nikt tu się od bardzo dawna nie odzywał, ale zaryzykuję.

Dalej cisza. :)

Nigdy nie bylem w operze krakowskiej.
Co graja?

2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
www.wikileaks.org

Magha

W dniu 2011-10-03 21:33, 2late pisze:

> Dalej cisza. :)

> Nigdy nie bylem w operze krakowskiej.
> Co graja?
>
> Pozdrawiam

W dniach 6-12.10 są Reminiscencje, a w ramach Reminiscencji m.in.
"Ameryka" Klaty właśnie na tej scenie pokazywana. Rekomendacja od
zaufanego gustu, więc idę, ale tanio nie jest.

Pozdrawiam

P.S. Dobrze widzieć, że stali bywalcy są stali.

2late

On 03/10/2011 11:10 PM, Magha wrote:

> W dniach 6-12.10 są Reminiscencje, a w ramach Reminiscencji m.in. "Ameryka"
> Klaty właśnie na tej scenie pokazywana. Rekomendacja od zaufanego gustu,
> więc idę, ale tanio nie jest.

Myslalem ze sie na opere przerzucilas.

> P.S. Dobrze widzieć, że stali bywalcy są stali.

Slowo bywalcy mi tu nie pasuje.