Makbet

jola

Witam wszystkich i zapraszam na przedstawienie Makbeta do Teatru im. Juliusza
Słowackiego w Krakowie. Naprawdę warto poświęcić ponad 3 godziny na wspaniałą
ucztę teatralną!

momorgan

On 28 Mar, 12:49, "jola" <jolastaniecWYTNI...@gmail.com> wrote:
> Witam wszystkich i zapraszam na przedstawienie Makbeta do Teatru im. Juliusza
> Słowackiego w Krakowie.

Na witrynie Teatru nie ma danych o tym spektaklu. Kiedy, kto gra
(zwłaszcza Lady M.) itp, itd. Dziwne???!!!

Danuta

Rzeczywiście sztuka godna polecenia, choć szłam w piątek z duszą na
ramieniu, że nie podołam tym trzem godzinom po tygodniu pracy i zasnę w
fotelu. Wiele nowoczesnych rozwiazań mile mnie zaskoczyło.To, ze ktoś
napisał o kalkach z Warlikowskiego, nie traktuję jako zarzutu.

klam...@wytnij.gazeta.pl

Chyba chodzi o spektakl "Tragedia Makbeta":
http://www.slowacki.krakow.pl/pl/spektakle/aktualne_spektakle/_get/spektakl/235 -
Lady Makbet gra Dominika Bednarczyk. Pozdrawiam!

--
Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/