Pytanko o Ibsena

1 view

PAweł

witam,

Czytacie może Ibsena? Mam zaległości, właściwie poza "Dziką kaczką" nie znam
Ibsena i chciałem nadrobić. Słyszałem że w kontekście symbolizmu i psychologii
postaci najlepszy jego dramat to "Rosmersholm", z okresu romantycznego
"Pretendenci do tronu", natomiast z obyczajowych - "Nora". Faktycznie od tych
zacząć najlepiej? Są może jakieś warte uwagi analizy lub opracowania Ibsena?

pozdr
PAweł

2late

On 06/08/2010 10:41, PAweł wrote:
> [...]
> zacząć najlepiej? Są może jakieś warte uwagi analizy lub opracowania Ibsena?

Czytalem bardzo dawno temu ale najlepiej pamietam te, ktore odswiezalem
sobie z teatru TV, znaczy mam nagrania. Mam na mysli "Wrog Ludu" czy
"Hedda Gabler", no i te, ktore wymieniles.

2late @ mobile
Outspace Communication 1999 - 2010