Dlaczego Dark Theme Youtube'a nie jest pamiętane w Chrome?

Marek S

Czytam w sieci jakieś tutoriale: jak włączyć dark theme dla YT pod
Chrome i najczęstszym rozwiązaniem jest ręczne wpisanie cookies do
przeglądarki. Widziałem wpisy z 2017 roku nawet.

Nie sądzę by Google blokował Youtub'a w swojej przeglądarce. Co może być
powodem tego problemu?

Marek

Andrzej P. Wozniak

Osoba podpisana jako Marek S <pr...@spamowi.com>
w artykule <news:qan898$8pj$1...@node2.news.atman.pl> pisze:
Niewyczyszczony cache przeglądarki, ustawienia cookies, zainstalowane
dodatki…

--
Andrzej P. Woźniak us...@pochta.onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

Marek S

W dniu 2019-05-07 o 20:23, Andrzej P. Wozniak pisze:

> Niewyczyszczony cache przeglądarki, ustawienia cookies, zainstalowane
> dodatki…

Świeża instalacja systemu, zero dodatków, dwa różne komputery. Efekt ten
sam. Do tego głośno o tym w sieci, więc inni też mają pod górkę.

Marek

Andrzej P. Wozniak

Osoba podpisana jako Marek S <pr...@spamowi.com>
w artykule <news:qasuhs$8i5$2...@node2.news.atman.pl> pisze:
Dzieło kolejnych spadów z Microsoftu czy zemsta Mozilli?

Marek S

W dniu 2019-05-08 o 00:10, Andrzej P. Wozniak pisze:

> Dzieło kolejnych spadów z Microsoftu czy zemsta Mozilli?

Ja przypuszczam, że raczej chodzi tu o olewnictwo twórców WWW. Gdy wiele
lat temu zgłosiłem do Microsoftu bug Internet Explorera iż pewna
kombinacja nagłówków powoduje, że coś złego dzieje się z renderowanym
obrazem (podałem URL), uzyskałem odpowiedź, że ... IE nie wspiera
technologii PHP :-D Tak jakby jakakolwiek inna przeglądarka to
kiedykolwiek wspierała :-D

Podobnie było z Google, gdzie sypał się panel zarządzający kampaniami
reklamowymi (płatnymi). Zgłosiłem - dostałem odpowiedź, że Chrome jest
za darmo więc wszystko, co googlowe należy tylko w tej przeglądarce
oglądać :-D

Zgłaszanie usterek do molochów nie ma sensu.

Marek