www polityka pl captcha

PiteR

kogo popierdoliło?

w polityka.pl czy w google.pl?

żeby otworzyć stronę trzeba klikać hydranty, autobusy i semafory.

Chyba im ostatni atak ddos na głowę poszkodził.

Vivaldi czy Firefox najnowszy to samo.

--
Piter

poczekaj kawalerze!
cyganka powróży przyszłość
waszego czołgu.

Andrzej A. Filip

PiteR <em...@fauszywy.pl> pisze:
> [...]
>
> żeby otworzyć stronę trzeba klikać hydranty, autobusy i semafory.
>
> Chyba im ostatni atak ddos na głowę poszkodził.

Nawet bez adbloka?

Jak patrzę przez add-ony umatrix albo ublock (w trybie zaawansowanym)
ile ekstra śmiecia ściągają "typowe strony" to mi się rzygać chce.

--
Andrzej A. Filip

PiteR

in <news:anfi+mg3cz...@wp.eu>
user Andrzej A. Filip pisze tak:

> Nawet bez adbloka?

no chyba tak

Vivaldi zablokowany mam najsilniejszymi filtrami.
ale Firefox mam w rezerwie odblokowany na full i aktualizowany.

moja sieć Virgin Media

allegro.pl i ceneo.pl tylko z Firefoxa wpuszczają.

nic to

> Jak patrzę przez add-ony umatrix albo ublock (w trybie zaawansowanym)
> ile ekstra śmiecia ściągają "typowe strony" to mi się rzygać chce.

no właśnie
kiedy łączę się przez gsm reklamy pożerają mi limit gigabajtów