Jak wywołać funkcję Javascript (ES6) z modułu?

Marek S

Witam,

Mam w module głównym, powiedzmy app.js zdefiniowaną funkcję test(). Nie
potrafię jej wywołać w kodzie JS na stronie WWW - jest niezdefiniowana.
Zrobiłem więc pewną sztuczkę. W pliku app.js zdefiniowałem funkcję tą
zamiast:

export function test() {}

to:

window.test=function() {}

No i w tym momencie wszystko działa. Czy macie pomysł w jaki sposób bez
sztuczek udostępniać funkcje i ew. klasy na zewnątrz modułów?

Marek

Tomasz Niemczewski

W dniu 16.08.2019 o 23:14, Marek S pisze:
Po prostu:

function test() {}

bez słowa "export"

TN

Marek S

> Po prostu:
>
> function test() {}
>
> bez słowa "export"

To jest pierwsze, co próbowałem. Wywala mi zdarzenie, że funkcja nie
jest zdefiniowana.

Marek