Czy istnieje jakiś emulator przeglądarek pod Mac'a?

Marek S

Witam,

Chodzi mi o jakiś plugin rozszerzający dev tools, którejś z przeglądarek
lub może zewnętrzny emulator, który by potrafił odtworzyć wszelkie błędy
renderowanie HTML/CSS dla systemów Mac OS.

Czy coś takiego w ogóle istnieje? Niby pracuję na Macbook'u Pro lecz
wożenie z nim kupy kabli, rozłączanie tej pajęczyny, osłabia mnie.
Byłoby fajnie mieć jakiś soft zamiast tego.

Marek

Szyk Cech

Masz opcje:
1. Zainstaluj sobie Virtual Box (lub podobną maszynę wirtualną) i na tym
licencyjną kopię MacOS X.
2. Użyj VCN-a i kontroluj Mac-a na swojej maszynie roboczej.

Marek S

W dniu 2019-09-20 o 19:38, Szyk Cech pisze:
> Masz opcje:
> 1. Zainstaluj sobie Virtual Box (lub podobną maszynę wirtualną) i na tym
> licencyjną kopię MacOS X.

... i to będzie rozwiązanie. Dzięki :-)

Marek

mrvtktjv

Pod Internet Explorer i Edge'a są też gotowe maszyny wirtualne na
stronie Microsoftu:
https://developer.microsoft.com/en-us/microsoft-edge/tools/vms/
Chyba była też kiedyś wersja z Windows XP i XP-kową wersją (albo
wersjami) Internet Explorera, ale jej (jeśli potrzebna) trzeba szukać
gdzie indziej.

Marek S

W dniu 2019-09-20 o 21:50, mrvtktjv pisze:

> [...]
> Chyba była też kiedyś wersja z Windows XP i XP-kową wersją (albo
> wersjami) Internet Explorera, ale jej (jeśli potrzebna) trzeba szukać

Z tego, co widzę, to VM działa w przeciwną stronę. Mianowicie pod
makówką można zobaczyć stronę jak na Edge pod Windows. IE mnie nie
interesuje bo już nie istnieje.

Mi chodzi o sytuację odwrotną. Na makówce Chrome się sypie w zakresie
zgodności ze standardem W3 (od lat w niektórych aspektach). Pod Windows
działa poprawnie. No i chciałem na Windows odtworzyć tą sytuacje by móc
jakieś obejście zastosować. Wystarczyłoby mi chyba tylko na Chromie
działać - tak sobie myślę. Safari mógłbym zignorować bo i tak nigdy
żadnych standardów się nie trzymało i pewnie nigdy nie będzie.

Marek