JavaScript -- pierwiastki/potęgi?

Marcin Jagodzinski

Czy ktoś się może orientuje, czy w JS dostępne są operatory/funkcje
potęgowania/pierwiastkowania? AFAIK nie, a bardzo jest mi to potrzebne.

Marcin Jagodziński (or compatible)
+--------------------------------+
|Creating portfolio: |
|#################.... [80% done]|
+--------------------------------+
PS. Nie chodzi mi o podniesienie do kwadratu, oczywiście, ale o wyższe
potęgi :-)

Piotr Andrusiewicz

Marcin Jagodzinski napisał(a) w wiadomości:
<36b7357...@news.rubikon.net.pl>...

|Czy ktoś się może orientuje, czy w JS dostępne są operatory/funkcje
|potęgowania/pierwiastkowania? AFAIK nie, a bardzo jest mi to potrzebne.

Tak! Tylko, że nie znam się, ale wiem że tak. Są funkcje związane z
obiektem Math. Pierwiastek: sqrt, potęgowanie: pow.

Pozdrowienia
Piotr Andrusiewicz
http://www.wsp.krakow.pl/~andrus

Andrzej Szewczyk

Pierwiastek
wynik=Math.sqrt(liczba);

A jezeli chodzi o potegowanie to:
a^5=a*a*a*a*a

SZEWO

> [...]
>Czy ktoś się może orientuje, czy w JS dostępne są operatory/funkcje
>potęgowania/pierwiastkowania? AFAIK nie, a bardzo jest mi to potrzebne.

Marcin Jagodzinski

On Tue, 02 Feb 1999 18:57:07 GMT, "Piotr Andrusiewicz"
<and...@wsp.krakow.pl> wrote:

>Marcin Jagodzinski napisał(a) w wiadomości:
><36b7357...@news.rubikon.net.pl>...
>

>Tak! Tylko, że nie znam się, ale wiem że tak. Są funkcje związane z
>obiektem Math. Pierwiastek: sqrt, potęgowanie: pow.

Już sprawdzam. Ale sqrt pachnie mi pierwiastkiem kwadratowym, a mi
potrzebny jest... 12 stopnia :-)

Marcin Jagodzinski

<and...@wsp.krakow.pl> wrote:

>Marcin Jagodzinski napisał(a) w wiadomości:
><36b7357...@news.rubikon.net.pl>...
>

>Tak! Tylko, że nie znam się, ale wiem że tak. Są funkcje związane z
>obiektem Math. Pierwiastek: sqrt, potęgowanie: pow.

Rzeczywiście, są. Wielkie dzięki.

Pozdrowienia

Marcin Jagodzinski

On Tue, 2 Feb 1999 21:23:48 +0100, "Andrzej Szewczyk"
<webm...@dhtml.webcom.pl> wrote:

>Pierwiastek
>wynik=Math.sqrt(liczba);
>
>A jezeli chodzi o potegowanie to:
>a^5=a*a*a*a*a
>
>SZEWO

Na szczęście wiem już jak sobie poradzić. Tak jak pisałem: nie chodzi mi o
pierwiastek kwadratowy, a że a do 5 to a*a*a*a*a to wiem. Tylko, że ja
potrzebowałem np. a do 200 :-)

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk

On Tue, 2 Feb 1999, Marcin Jagodzinski wrote:

> Już sprawdzam. Ale sqrt pachnie mi pierwiastkiem kwadratowym, a mi
> potrzebny jest... 12 stopnia :-)

Jeśli jest exp i logarytm, to exp (ln (liczba) / 12).

--
__("< Marcin Kowalczyk * qrc...@knm.org.pl http://kki.net.pl/qrczak/
\__/ GCS/M d- s+:-- a22 C+++>+++$ UL++>++++$ P+++ L++>++++$ E->++

cZaPi

Generalnie jeden problem Tobie skreśle:
a^(1/2) pierwiastek kwadratowy
a^(1/3) pierwiastek sześcienny
itp.

Pozdrawiam
cZaPi
PS. Czy Netszkapa obsługuje VBscript?
--------------------------------
www.czapi.awe.pl
zdjęcia Opel Ascona,Dodge Challenger,Mitshubishi Cordia,
oraz trochę niepoważnego tuningu. ;-)

cZaPi

Marcin Jagodzinski

On Wed, 3 Feb 1999 02:39:51 +0100, "cZaPi" <cz...@awe.pl> wrote:

>Generalnie jeden problem Tobie skreśle:
>a^(1/2) pierwiastek kwadratowy
>a^(1/3) pierwiastek sześcienny
>itp.

To też wiem :-)

Maciej Dudek

Witam,

Czy cos takiego wogole ma prawo dzialac:

<!--#exec cgi="/cgi-bin/skrypt.cgi?param=valuse"-->

Mnie niestety nie dziala (Linux/Apache 1.2.cos_tam).

Chodzi mi o to czy w dyrektywie SSI exec oprocz nazywy skryptu mozna podac
rowniez parametry, tak jakgdyby byly one wysylane metoda GET z
formularza?.

Pozdrawiam
Maciej Dudek

Wojtek Domalewski

Nie, nie mozna. Jest to bardzo ladnie opisane w znanym prwdopodobnie
wszystkim uczestnikom tego forum: The Definitive Guide to CGI
programming. (O'Reilly).

w <woj...@nsc.net.pl>.