jaki serwer warto? mam OVH ale to badziew

zlotowinfo

jestem na ovh ale tam wszędzie jakieś ograniczenia, np.
mam hosting OVH.pl ale widzę już za dużo ograniczeń, np.
- ilość maili, mozna utworzyc maile tylko dla domeny glownej gdzie wykupiony
pelny serwer
- mozna miec start1m, ale wowczas jest sie ograniczony transferami
i jednym mailem,

moze domeny w miare tanie mają ale jako serwer to porażka

co proponujecie w okolicah 100zł, w miarę stabilne
1. transfer miesięczny ok. 10GB
2. pojemnosc 1GB
3. z domenami robię co tylko mi się żywnie podoba:
- maile, przekierowania maili, catch all
- subdomeny i przekierowania do kazdej domeny
4. mile widziane ftp przypisywane do danego foldera hostingu
5. mile widziane jedna domena w cenie hostingu

Troskliwy Miś

On Sat, 11 Sep 2010 11:00:25 +0200, zlotowinfo wrote:

[...]

> co proponujecie w okolicah 100zł, w miarę stabilne

Ale za rok czy za miesiąc?

Troskliwy Miś

"nagrałem płytę w cztery tygodnie,
naprawdę długo noszę szerokie spodnie,
kumpel naprędce porobił bity,
i pozostało nam czekać na zaszczyty"

zlotowinfo

Użytkownik "Troskliwy Miś" <kim...@troskliwymis.pl> napisał w wiadomości

> Ale za rok czy za miesiąc?

no raczej za rok, za miesiąc to by chyba nie było normalne

zlotowinfo

uzupelniając
1. w okolicach 100zł rocznie, w miarę stabilne
2. transfer miesięczny ok. 10GB
3. pojemnosc ok. 1GB

4. możliwosc wysylania maili mail()
5. z domenami robię co tylko mi się żywnie podoba:
- maile (ok. 10), przekierowania maili (no limit), catch all
- subdomeny (no limit) i przekierowania (no limit) do kazdej domeny
6. mile widziane ftp przypisywane do danego foldera hostingu
7. mile widziane jedna domena w cenie hostingu

co myślicie o:
http://www.lh.pl/hosting/
http://linuxpl.com/index.php?id=hosting&k=w1gb

Eneuel Leszek Ciszewski

"zlotowinfo" i6fgfb$6ni$1...@inews.gazeta.pl

> co proponujecie w okolicah 100zł, w miarę stabilne

Możesz mi zapłacić ;) stówkę i spróbować tego,
co kryje się pod banerem na mojej stronie. ;)

http://eneuel.comyr.com/

> 1. transfer miesięczny ok. 10GB

100 GB

> 2. pojemnosc 1GB

Chyba 1.5 GB, ale można mieć w pewnym sensie tak duża, jak się dużo potrzebuje.

> 3. z domenami robię co tylko mi się żywnie podoba:
> - maile, przekierowania maili, catch all
> - subdomeny i przekierowania do kazdej domeny

No, nie wiem, czy spełnia oczekiwania...
(bo jeśli Ci podoba się, aby domena nuciła kołysankę...) ;)

> 4. mile widziane ftp przypisywane do danego foldera hostingu

Też nie do końca pojmuję. :)

> 5. mile widziane jedna domena w cenie hostingu

Jedna dowolna? Tego nie ma. Możesz podpiąć swoją albo korzystać
z ich. Ja mam u nich 16 domen... :) (czy może subdomen)

-=-

Największą trudnością jest wrzucanie dużych plików (na przykład
już 100 MB może być takim dużym) po FTP...

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' ene...@eneuel.comyr.com '.O_'

identifikator: 20040501

zlotowinfo

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMte...@go2.pl> napisał w
wiadomości news:i6geo2$ll3$1...@mx1.internetia.pl...

> boski, brak słów...

aż taki dobry czy ironia i taki tragiczny?

Mateusz

Użytkownik zlotowinfo napisał:

Hmmm, zalezy do czego, na linuxpl.com stoja strony, no i dzialaja ;)

zlotowinfo

poprobowalem tego, skomplikowane hmm, niekoniecznie
upierdliwe tak, tworzy do każdej subdomeny mase folderów
trochę męczące latanie po tylu folderach przy codziennych zmianach

zupelnie odwrotnie niż w ovh, tam tworzy się folder i do niego
można przypisywać subdomene/y, struktura folderów czysta na max

wyglada na to że czeka mnie zmiana struktury na serwerze
i pogodzenie się z niedogodnościami

astro

Uzytkownik Eneuel Leszek Ciszewski <pro...@czytac.fontem.lucida.console>
napisal w wiadomosci <news:i6g1h2$rac$1...@inews.gazeta.pl>

> Możesz mi zapłacić ;) stówkę i spróbować tego,
> co kryje się pod banerem na mojej stronie. ;)
> http://eneuel.comyr.com

000webhost.com
Wiele osob narzeka na niespodziewane kasowanie kont, pomimo spelnienia
warunkow regulaminu (w tym 10 unikalnych odwiedzin/mc) oraz wydajnosc bazy
danych i FTP.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Eneuel Leszek Ciszewski

"astro" i6gv9h$d3$1...@news.onet.pl

> 000webhost.com

Tak. :)

> Wiele osob narzeka na niespodziewane kasowanie kont, pomimo spelnienia
> warunkow regulaminu (w tym 10 unikalnych odwiedzin/mc) oraz wydajnosc
> bazy danych i FTP.

W sumie to ja... Jeszcze raz...

W ilorazie to i ja narzekam -- jak mogli mnie sprawdzać ręcznie (łapy precz
ode mnie!!) tylko dlatego, że jakiś dupek z grupy fotograficznej im doniósł
na mnie?!??! A sprawdzali mnie!! Obmacywali -- ręcznie!!! Zablokowali nawet
moją stronę -- akurat robiłem z niej przekierowania na lusterkowatą po tym,
jak na mnie nakrzyczano na fotocyfrze, że na ,,mojej'' stronie są wirusy!!! :)
(przekierowania pracowały wówczas poprawnie)

Mówisz 10? -- ja tam mam 16 domen a używam 2 czy 3 -- zależy, jak to liczyć. :)
I nie kasują. :) Nie tylko nie ma 10, ale nawet być nie może, bo i skąd, skoro
nikomu nie podaję tych adresów? :) Poniżej podaję te adresy pierwszy raz. :)

eneuel.herobo.com 97
eneuel.uphero.com 00

eneuel.net23.net 00
eneuel.net16.net 00
eneuel.netai.net 00

eneuel.comyr.com 00
eneuel.comlu.com 00
eneuel.comeze.com 00
eneuel.comule.com 49

eneuel.site90.com 90
eneuel.site50.net 00
eneuel.site40.net 00
eneuel.site11.com 00

eneuel.hostei.com 00

eneuel.webuda.com 06
eneuel.webatu.com 05

Liczby pokazują, ile znaleziono wirusów za pomocą tego czegoś: http://safeweb.norton.com/

Nie wiem, jak z bazami danych.

FTP -- 100 MB naraz trudno tam wrzucić. A więc fotkę (liczącą zwykle ze 250 MB)
raczej trzeba sobie odpuścić, chyba że się ją pośle pociętą... (każdą warstwę
oddzielnie?) ;) No... Albo skompresowaną do JotPeGa... :)

M@ile też na razie pracują bezproblemowo, choć SMTP muszę dawać już ,,swój''. :)
(muszę, jeśli chcę wysyłać m@ile)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' ene...@eneuel.comyr.com '.O_'

Postscriptum: Co zrobić, aby sprawdzić, czy wywoływana podstrona ładuje się (czy
może jest ładowana) w skończenie krótkim czasie? :) (i jeśli ładuje
się zbyt długo --> przekierować klikającego na lusterkowaty serwer)

zlotowinfo

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMte...@go2.pl> napisał w
wiadomości news:i6geo2$ll3$1...@mx1.internetia.pl...

> boski, brak słów...

padaczka, nawet maile całe im nie dochodzą
wkleja się im linka, i dalej pytają "gdzie"

> Witaj admin
>
> juz w fazie testow napotkalem bardzo duzo wad
> 1. przekierowanie stron dziwacznie dziala
> (http://domena.vot.pl:2222/CMD_REDIRECT?domain=domena.pl)
> po wpisaniu wp.zasms.pl miala sie otwierac wp.pl - nie udalo sie

gdzie i w jaki sposob ustawil Pan przekeirowanie

> 2. wog

?

pawel kloc
linuxpl.com

Szczegóły Zgłoszenia
===================
ID Zgłoszenia: FLE-791255
Dział: Pomoc techniczna
Priorytet: Sredni

zlotowinfo

OVH pare wad ma, z którymi da się jakoś żyć
ale problemy które tworzy linuxpl.com

tworzy do każdej domeny i subdomeny masę folderów
co jest bardzo nie wygodne w zarządzaniu

byle przekierowanie ciężko zrobić, a by zrobić przekierowanie maskowane
(frame) trzeba się jeszcze bardziej namęczyć

Eneuel Leszek Ciszewski

> [...]

> pomimo spelnienia warunkow regulaminu (w tym 10 unikalnych
> odwiedzin/mc) oraz wydajnosc bazy danych i FTP.

No i jest!! Skasowali moje konto bez uprzedzenia!
A jeszcze tej (ostatniej) nocy zastanawiałem się
nad tym, aby postawić swój własny serwer w domu...

(może odczytali moje myśli? -- i obrazili się)

Eneuel Leszek Ciszewski

"Eneuel Leszek Ciszewski" i7ffoh$4vb$1...@inews.gazeta.pl

Nie do końca skasowali. :) Skrzynki m@ilowe zostawili. :)
Oto m@il z takiej skrzynki...

Od: dyrektor kampanii reklamowych. Promowanie obszaru POWER BALL
Loteria / CANADIAN PROMO
Lotto Lore przedstawicielstwa.
Ref: PBNL/4240039609/RFE
SERII: PBL/12863/XZ.
zwycieskich liczb: 8 -16-27-35-4-30
stronie internetowej: www.powerball.com
Strona internetowa dla Winning Numbers: http://powerball.com/powerball/pb_numbers.asp

Twуj e-mail zostal wybrany online w tym tygodniu Promo AWARD online losowe wybуr e-kart, Twуj zwrуcic sie o lacznej wartosci
500.000.00Gbp e-mail i wygral ten promocyjny i sa o kontakt z ponizszych informacji
do Charles Adams Kontakt e-mail:(powerbal...@yahoo.co.uk)

Wymagan okreslonych:

1.Full Nazwa :
3.Age:
4.Occupation:
5.Country:
6.phone:

Jeszcze raz, gratulacje.

Z powazaniem,
Dyrektor kampanii reklamowych

Cc: recipient list not shown: ;
From: "Power Ball Lottery" <pbball...@btinternet.com>
Subject: Twój e-mail Gratulacje'S zdobyli !!!!( 500.000,00 funtach brytyjskich)
Date: Sun, 26 Sep 2010 16:23:00 +0100

Od: dyrektor kampanii reklamowych. Promowanie obszaru POWER BALL
Loteria / CANADIAN PROMO
[...]

Twój e-mail zostal wybrany online w tym tygodniu Promo AWARD online losowe wybór e-kart, Twój zwrócic sie o lacznej wartosci

Zbigniew Cofała

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> "Eneuel Leszek Ciszewski" i7ffoh$4vb$1...@inews.gazeta.pl

> Nie do końca skasowali. :) Skrzynki m@ilowe zostawili. :)
> Oto m@il z takiej skrzynki...

Przecież to za free, to se mogą. Ja przyznam się szczerze nie rozumiem
takiego podejścia. Ludzie potrzebują komputera do przeglądania netu i
napisania maila i wydają po kilka tysięcy na najnowsze części, składają
pieczołowicie w całość, która potem głównie miesza powietrze - chociaż
mogliby z powodzeniem kupić jakiegoś gotowego starego Della czy IBM-a za
ułamek tej kwoty. A potem jak potrzebuja gdzieś powiesić stronkę w
swojej domenie, to żal im wydać stówkę - zamiast tego szukają koniecznie
darmowych usług niczym świętego Graala.

--
Zbigniew[at]Cofala[dot]com
http://turox.pl

Eneuel Leszek Ciszewski

"Zbigniew Cofała" i7o8e1$4fh$1...@news.onet.pl

> [...]
> ułamek tej kwoty. A potem jak potrzebuja gdzieś powiesić stronkę w
> swojej domenie, to żal im wydać stówkę - zamiast tego szukają koniecznie

0. Nie szukam koniecznie.

1. Ograniczam napięcie na wiatrakach. (coby mieszanie powietrza
nie było głównym efektem zużycia energii elektrycznej)

2. Kupiłem starego CompaQ za 50 złotych -- jest w doskonałym
stanie!! Jakieś Pentium, 400 MHZ; 512 MB RAMek -- ramki
rzecz jasna dokupiłem; WiFi -- kartę dokupiłem; HDD 60 GB
z demobilu; dźwięk; grafika; monitor; klawiatura, myszka...
(CPU nie ma wiatraka!!!)

3. Mam miejsca na strony. Mam także płatne miejsca. :)
(i z tych płatnych nie korzystam -- może właśnie zacznę)

4. Tak naprawdę potrzebuję swojego własnego serwera.

5. Skasowano mi konto, w które inwestowałem czas. :)
Nie było to konto bezpłatne -- płaciłem umieszczenie baneru.
Być może nadszedł czas płacenia mi za znajdowanie klientów. :)
(póki nie miałem znalezionych klientów, było OK)
Po skasowaniu konta nadal przysyłają spam m@ilem. :)

Dziady. :)

Ostrzegam innych -- nie warto tracić czasu na tych dziadów. :)

--
450-600 to (60-80)% . 749 . . .
VV Ventolin u . . . 739 . 26 . . .1213 . . 2021 . .