Jaki SEO plugin?

1 view

Marek S

Witam,

Czy jest jakiś SEO-plugin pod windowsową przeglądarkę, który potrafi
przeanalizować strukturę strony WWW pod względem poprawności
semantycznej? Nie chcę softu za pierdylion Euro miesięcznie za tak
banalną czynność. Nie interesują mnie przeróżne indeksy czegokolwiek.
Zwykła analiza strony WWW pod kątem poprawności. Póki co, analizuję
samemu przez 10 minut to, co automat powinien mi w ciągu kilku chwil
podpowiedzieć. Jeśli tak trzeba, to trudno...

Marek