Navigo na PDA

1 view

mirekc

Używam nawigacji Navigo na starym PDA z systemem Windows Mobile 2003.
Może to nie jest jakaś wiodąca nawigacja, ale dało się używać i
aktualizacje były tanie. Ostatnia aktualizacja, którą udało mi się
ściągnąć jest z marca tego roku. Teraz jednak, kiedy chciałem zobaczyć
co się dzieje nowego i wszedłem na stronę http://rejestracja.navigo.pl,
dostałem komunikat „503 Service Unavaliable”. Tak jest na wszystkich
stronach Navigo. Awaria serwerów, czy firma „padła”? Ma ktoś informacje?