thc tytn II-problem z instalacja ROM

CeZ__134

Witam
Dostalem fajnego HTC, ale niestety po niemiecku ;-/.. Zeby jeszcze bym po
angielsku to bym zdzierzyl :)
No dobra, przejdzmy do rzeczy.
Sciagnalem kilka wresji ROM i na kazdej sie wysypuje przy poczatku
instalacji plujac bledem ze nieprawidlowy identyfikator dostawcy(?)..badz
rozlacza polaczenie z Active synca...Co jest ? Da sie to jakos obejsc
?(telefon jest ze szwajcarii )
Zeby bylo ciekawiej, po niemiecku pisze cos na wyswietlaczu ze autorun cos
tam cos tam ( nie znam niemieckiego )
poradzcie cos..

CeZ__134

Message has been deleted

CeZ__134

Mozesz podlinkowac ?

> radzę przeczytać elementarz na forum pdaclubu.
>
> --
> Pozdrowienia, Waldek Godel
> Co to jest tradycja? Tradycja co jest coś ekstra. Chodzi o to że jak my im
> wydamy Zakajewa to oni nam muszą oddać samolot. Właśnie na zasadzie tej
> tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od początku.. lotnictwa.
> Ekstradycja.

Message has been deleted

2late

On 28/01/2011 11:51 AM, CeZ__134 wrote:
> Mozesz podlinkowac ?

http://tinyurl.com/4tnq9lx

Ostatni raz.

2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
www.wikileaks.org

CeZ__134

> http://tinyurl.com/4tnq9lx
>
> Ostatni raz.

Niestety, nei znalazlem odpowiedzi na ty mforum na moje pytanie.
Zaem, czy ktorys z Was koledzy mial podobny problem i obszedl go ?

pozdr

CeZ__134

Message has been deleted

CeZ__134

napisał(a):

> Tak, wielu miało.
> Tych co mieli, jest trzy rodzaje:
> - jedni są inteligentni i wyciągają wnioski z informacji (która tam jest,
> tylko tobie nie chciało się czytać)
> - drudzy są średnio inteligentni, na tyle, że rzeczy które przekraczają
> ich
> możliwości zlecają innym, sami zajmując sie tym co potrafią
> - trzeci, osoby są albo za leniwe albo nie radzące sobie nawet z czytaniem
> tekstu ze zrozumieniem, ale koniecznie chcące się brać za coś, co ich
> przerasta.

Nie musisz mnie tu karmic merytorycznym belkotem..
Chce, usiluje od kilku dni postawic telefon na nogi ,ale sa jakies problemy,
stad moja prosba do Was o porade. Nie jestem leniwy, tylko nie moge znalesc
dokladnej informacji o tym problemie i tyle.

CeZ__134

CeZ__134

> Tak, wiemy, "szukałem ale nie znalazłem" to najczęstsze kłamstwo w
> internecie.
>
> A jak komuś takiemu jak ty poda się na tacy rozwiązanie, to za parę godzin
> pojawia się kolejny post: "RATUNKU!!! Robiłem DOKŁADNIE według listy, ale
> coś poszło nie tak i zgłasza kolejny błąd/nie działa/nie włącza
> się/spaliło
> się, pomóżcie SZYBKOOOOOO"

Nie, nie , mylisz sie ..
Nie mozesz kazdego uzytkownika unsetu wkladac do jednego wora z glabami,
nieukami, dyslektykami itp.
To ze napisalem w taki a nie inny sposob, to nie znaczy ze jestem jednym z
wielu milionow nygusow...

CeZ__134