Niemożność włączenia Bluetooth

Wojciech "Spook" Sura

Witam!

Od półtora dnia walczę z paskudnym problemem - w pewnym momencie przestał mi
się włączać Bluetooth (HP Ipaq 214 @ WM6). Dostawałem tylko informację, iż
jest zbyt mało "driver memory", żeby włączyć usługę Bluetooth Radio.

Drogą błędów i błędów (chciałoby się napisać "prób i błędów", ale po tych
kilkunastu godzinach walki z tępą materią to będzie chyba trafniejsze
określenie) doszedłem, że winowajcą jest Opera 10 beta 2 - dosłownie przed
chwilą zdiagnozowałem silną korelację: instalacja Opery = wysypanie BT;
deinstalacja Opery = BT działa. Co ciekawe, rozsypywało się więcej usług
systemowych, na przykład totalnie w krzaki szedł InterWrite (nie włączał
się, gubił layouty klawiatur, trzeba było reinstalować).

Myślałem o zrobieniu testu z Operą na czystym systemie (żeby stwierdzić, czy
jest to błąd programu, czy faktyczny brak pamięci), ale poziom mojej
cierpliwości jest obecnie na rezerwie i nie chcę ryzykować rzuceniem PDA o
ścianę, więc być może sprawdzę to podczas następnej reinstalacji.

Jestem ciekaw, czy ktoś z Was miał już taki problem? Co było jego przyczyną
i jak udało się go Wam rozwiązać? Cała sprawa jest o tyle dziwna, że Ipaq
214 nie narzeka na brak pamięci (256 ROMu, 128 RAMu), a Bluetooth płakał
nawet przy przeszło 100 MB wolnego miejsca w ROMie i przeszło 80 MB wolnej
pamięci szybkiego dostępu.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !